Sakin ve sevecenken birden kapıyı hızla kapadı ve bağırıp çağırmaya başla tabi çoğunu dinlemedim ama sonunda hepsi senin yüzünden senden nefret ediyorum dediğini asla unutamam!Bu rezillik gibi birşey değildi ama hüznün vermiş olduğu bunalım beni alt üst etmişti tabi ondan sonra tansiyonum fırlamış olmalıki yeniden uykuya daldım gözlerimi açtığımda kimsecikler yoktu hemşire herkesin gittiğini kendime geldiğimde taburcu olacağımı söyledi galiba başka şeylerde mırıldandı ama ben sadece o cümleyi duyuyordum "SENDEN NEFRET EDİYORUM" bende senden!Okadar şey yaptım üstüne fırça yedim ben bu işlere kolay kolay tahammül edemem evet birdaha..birdaha uğraşmayacağım ne haberler ne rüyalar hiç birine kanmayacağım!Kendime geldikten sonra beni almaya arkadaşım Toprak gelmişti beni herzaman takıldığımız mekana götürdü masanın başında arkadaşlarım bekliyordu rahat bırakmadılar haklı olarak bende herşeyi anlattım onlar daha sonra herkes kendi arasında konuşuyordu ki benim bunu yapabilecek bir gücüm yoktu.Masada duran yeni sayılı dergiyi aldım birkaç sayfa geçirdim ve manşet haberi gördüm "Ünlü oyuncu Serenay hastane çıkışında amansız bir kazaya sebep oldu!"ve biraz daha okumaya devam ettim.
"Sinirli olarak çıktığı hastaneden hızla ayrılan Serenay otobanda zincirleme bir kazaya yol açtı şöförlerin durumu iyi bazıları hafif yaralı gözüküyor fakat Serenay kazadan pek hafif kurtulamadı!"
kendime bir söz vermiştim ve o sözde duracaktım ilgilenmek yok ama ben ne yaparsam tersi oluyo elimdeki haberi gören Kerem hemen ortalığı ayağa kaldırdı ve gündem benim başımı şişirmekle geçti Toprağa beni eve bırakmasını rica ettim eve geldiğimde yatmamla uyumam bir oldu ama artık rüyamda hiçbirşeu görmüyordum sadece...siyah bir perde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlık Senfonisi
Fiksi Penggemar❗️İlk olarak Serenay Sarıkaya'ya sevgilerimizi iletiyoruz.Kesinlikle kötü amaçlı ya da ona saygısızlık yapacak bir hikaye yapmayız.Ayrıca sevilen bir ünlü olduğu için kaleme alındı unutmayalım. Yarısı gerçek çoğu "Hayal Ürünü" olan Serenay Sarıkaya...