Her tür oynunla başlar hayat denen zorluğa. Küçük oyunlar hayatın sözde kolay olmasını sağlar. Evciliğin evliliği kurtardığını duydunuz mu yada doktorculuk oynayan kaç çocuk doktor oldu ama tabi ki istisnalar kaideyi bozmaz. Hayvanlardaysa bu biraz daha farklıdır hayvanlar iç güdüleri sonucunda o oyunları oynarlar bir tür hazırlık. İnsanlardaysa bu taklitle başlar bir çocuk evliliğin tam olarak bilmez tek bildiği evlenilir çocuk doğar ve geçip gider aradaki heyecanlarsa çocuğun hayal gücüne bağlıdır. Hayal gücü her insanda çocuk ruhu denen kısımdadır. Gece'nin hala çocuk olduğunu ve aldığı karaların bazen ciddiyetini farketmediğini düşünürsek... Oyuna devam.
Kural basittir bir geriye gittikçe başlangıçtan beş silinecektir. En sonunda hatıralar silinecek sadece geriye döndükleri kalacaktır. Peki ne kadar kurtaracaktır işte o etkenlere bağlıdır.
"Mutfak karanlıktı tam olarak niye gittiğimi bilmiyorum kafamda bir acı hissettim belkide bir yere vurmuştum sonra bayıldım tek hatırladığım bu"
"Peki bizi hatırlıyor musun yani beni, Irmak'ı, Ateş'i, Damla'yı "
Gece bu sefer dünü hatırlamaya çalıştı ve beş yaşına kadar sildi.
" Galiba hatırlıyorum evet ama peki siz kimsiniz yani nerden tanışıyoruz "
" Dediğim gibi sana tüm olayları sonra anlatırım ama Irmak senin kardeşin Damla benim kardeşim Ateş ise onun sevgilisi"
"Neredeyiz peki yani hangi şehirdeyiz "
" İzmir buraya gelmek zorundaydık çünkü benim babamı öldüren kişiyi arıyoruz"
"Biz nasıl tanıştık peki yani seni çok mu seviyordum buraya kadar nasıl geldim "
" Bir ara babanın katil olduğunu düşünüyordum o yüzden sizin taşındığınız yere geldim senin ve ailedeki herkesi tanıyordum ama senle tanışmamız tesadüfendi "
" Ben biraz yatmak istiyorum başım ağrıyor "
"Tamam Gece odanı gösteriyim"
Gece hazırlandıktan sonra yatağa girdi ve düşünceler yine zihnini karıştırıyordu.
"Tesadüf öyle mi sen onu benim külahıma anlat"
Uyumak istemiyordu ancak yanlışlıkla ses çıkarmaktan korkuyordu ve uyku yeniden onu sardı.Içerde ise garip bir hava vardı.
"Bütün işlerimiz sarpa sarabilir"
"Panik yapma uzun sürmez sadece küçük bir yara inan bana yakında herşeyi hatırlar"
"Eğer hatırlamazsa o zaman ne olacak "
"O zaman icabına bakarız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Erken Oldu
ChickLitHer yer sessiz. Salonda dört koltuk biri boş. Kadın ağlıyor,baba kızgın,üçüncü koltukta bir çocuk etrafa masum gözlerle bakıyor . Eve yeni taşınan aile koltuk sayısını evdeki insan sayısına göre almıştı . Peki,son koltuk niye boştu. İşte her şey bu...