Isimsiz bir kadının yasak aşkı tarafından dogmaya mahkum edilmiş lanetlenmiş bir bebek gibi utanç içinde hissediyordum kendimi .Ağlamak istiyordum Evren'in güvenli kollarına kendimi bıraktım .Göz yaşlarıma değmeyeceğini biliyordum o yüzden
o anıyı unutup ahh ne kadar iğrenç .Evren'e yaklaşırken artık korku olmayacak içimde ne kadar içmiş olsada iğrençti ya .Evren'in kolundan tutup herhangi bir bara soktum .Onun öleceğini demin yaşadığım herşeyi son zamanlarda olan şeyleri herşeyi unutmak için içtim.5 tane bira içtim sonuç sarhoş olmuştum.Ama hatırlıyorum yada Evren'in anlattığı kadarını.Ilk başta o bardan çıkıp Çınar'ın yanına gitmişiz beni durdurmaya çalışmış ama tabiki durduramamış.Bir ağız dolusu küfür etmişim ve galiba o sırada ağlıyormusum sonra Evren'in dudaklarına yapışıp Çınar'a hareket çekmişim.Evet içince hiç iyi bir insan olmuyorum.Ondan sonra dışarı çıkmışız.Soyunmaya kalkışmisim ama durdurmuş ey salak kafam bu soğukta ne soyunması.Sokağın ortasında şarkı soylemisim hemde sözlerini ata ata .Durup dururken gülüp Evren'i öpmusum .Evren en sonunda beni başka bir eve götürmüş arkadaşlarıyla arada kaldıkları bir ev ot çekenler bile varmiş iyi kurtulmuşum o kafayla bende içerdim neyse bu kısımları geçelim .Bazı kısımlarını anlatmadı çünkü Evren .Aklımda sadece barda yaptığımız o şey ve evde az kalsın bekaretimin gitmesi hariç çok birşey hatırlamiyorum .Ama Evrenle değil başkasıyla yapcak olmam daha iğrenç kolay kolay sarhoş olmayacağım yani umarım .En sonunda gece yarısı eve döndük yarı ayilmistim Çınar ise herşeyi hatırlar bir şekilde olduğu belliydi .Benim saydığım kültürlerden daha ağır küfürler sayacak ve beni küçük bir çocuk gibi ağlayacagini sanıyordum ama hiçbirşey yapmadı .Sadece yumuşak bir sesle odasına davet etti. Yavaş adımlarla gittikçe uzayan yolda ilerledim başıma ne geleceğini bilmiyordum .
“Kapıyı kapar mısın"
"Evet"
"Özür dilerim"
"Efendim "
Biraz şaşırmıştım kabul belki yanlış tepki vermiştim.
"Barda içmem sana öyle demem ve o kızla yaptığım hoş değildi ama sende özür dileyeceksin ikimizde içtik ve ben özür diledim sıra sende"
"Özür dilerim senin kızınım demi kaç lira alıyorum sahi gecelik"
"Gece saçmalama "
"Tamam karşında Evrenle beraber öpüşup küfrettigim için az kalsın hiç tanımadığım biriyle ilişkiye gireceğim için 5 tane bira devirdigim için başka başka Evrenle baya öpüştugumuzu söyledim mi "
"Tamam kes artık"
"Ve inan bana bu yaptığını unutmam tamam böyle konuşunca ben suçlu durumdayım gibi gözüksede öyle değil ama Evren bu aralar bana daha çok güven veriyor "
"Çocuk evimize geleli kaç gün oldu ne güveni"
"Kanser olduğunu öğrendim o ölecek karşımda canlı duran bir insanın ölecek olduğunu bilmek çok acı"
"Bana ölümden bahsetme sende biliyorsun neler yaşadığımı"
"Çok özür dilerim ama bu böyle devam etmez biraz kafamızı toparlayalim"
"Tamam şöyle yapalım bir süre sana bir otel tutarım orda kal "
"Gerek yok Çınar benim sadece bu aralar nasıl davranmam gerektiğini kafamda toparlamam lazım"
"Gece sana birşey söylemek istiyorum ama sadece ikimiz arasında sır olarak kalacak çünkü hayatımda ilk bu düşünceyi uyandıran sensin ve ben ciddiyim bence biz "
"Biz"
"Yada söylemesem daha iyi olur "
"Hadi Çınar söyle"
"Birkaç yılın olmasa burda ederim ama sadece teklif yani evlenebiliriz"
"Çınar bunun için mi bu kadar naz yaptın ayrıca saçmalama ya ne evlenmesi"
"Bilmiyorum bunu da niye söylediğimi bilmiyorum "
"Bu arada doğum günüm 29 şubat yani 18 yaşına az kaldı ama evlenmek saçma değil mi"
"Aslında evet ama düşünsene sen ben mutlu bir aile birde çocuk ona birsürü şey öğretiriz nasıl tanıştığımızı anlatırız bir süru şey yapabiliriz "
"Çınar bazen çok saf oluyorsun "
"Bak seni seviyorum ve Evren'in yanımızda olması bunu daha cok hissettiriyor senin sadece bana ait olduğunu bilmek istiyorum "
"Bu kadar çok boşanma olayı varken sence yürütebilir miyiz"
"Insanların yaptığı hataları yapmak zorunda değiliz"
"Çınar hayatımda hiç evlenmeyi düşünmedim biliyor musun"
"Seninle olmadan önce bende ama geçen gün bunu uzun uzun düşündüm yani tamam evlenmek için yinede yaşım küçük hele senin daha da küçük ama hayatıma bir düzen katmam lazım ve bunun için evlilik fikrinin uygun olduğunu düşündüm boş uğraşlardan uzaklaşıp yeni uğraşlar yeni bir ev alırız mobilyalar falan evi boyariz sen saçma sapan çeyiz eşyaları alırsın damatlik gelinlik düğün telaşı bir kaç seneye sana bana benzeyen küçük insanlar Damla hala olur Irmak teyze sen anne ben baba çocuk olunca onun ilkleri birsürü evde dağılmış çocuk fotoğrafı hem iki yıl arayla istediğimiz kadar çocuk yaparız ister bir ister beş tane sana bağlı ben işimi kurarım sende istediğini yap çalışmak istersen seni tutmam sonra çocuğumuzu okula göndeririz mezuniyetlerine gideriz neyse yeter bu kadar hayal Evren ve sen baya yakınsınız istersen anlatırsın zorlamiyorum ama eğer evlenmeyi bile düşünüyorsak tek eşlilik mantığıyla ondan vazgeçmen lazım"
"Hayallerin gerçekten çok güzel su an bile evlenmeyi düşündüm neyse Evren ile olan şeyler zaten kafamı karıştırıyor sana anlatırım herşeyi ama kafamı toplamam lazım cidden "
Yanağına yaklaştım tüm sıcaklığımla ona küçük bir armağan verdim küçük ellerimle yanaklarını okşayıp gözlerine baktım ve benimle ilgili hayaller kuran adama baktım gerçekten bu adamdan çocuk yapmak istiyor muydum kendimizi bir fotoğraf çerçevesi içine koydum birde yanımıza bir çocuk evet çok tatlıydık yakışıyorduk belki bilmiyorum onunla hiç yaşamadığımız şeyler olduğunu anladım zamanında çok eğlendiğim etkinlikleri yapmadığımı hatırladım elini yavaşça kavradım ve bana eskiz defteri 8b ve 2b kalem alır misin dedim edalı bir sesle çocuksu tavrıma dayanamamiş olsa gerek hemen dedi ve evden çıktı.Bende Evren'i aldım karşıma konuştum asıl istediğimin Çınar olduğunun ve onunla hayaller kurduğumuzu ona karşı mesafeli olmam gerektiğini anlattım .Evet baya bir çöktü ne tepki vereceğini bilemedi aslında ona niye böyle söylediğimi bilmiyorum .Yaralı yüzünde acizlik değil tek gözüken duygu şansızlıktı sanki iddia oynamışta tutmamış gibi evet garip bir tanım ama suratini nasıl tarif etsem böyle çocuğu kaldıramazsınızda hayal kırıklığı olur ya durdu ve ağzındaki baklayı çıkardı.
"Sen çok zeki bir kızsın gerçekten tebrik ediyorum ve bu yüzümdeki yara izlerini hep hatırlatayarak gidiyorum"
"Nereye gidiyorsun "
"Sence kanser olsam senin yanında mi olurum yok ölüme alıştım yok seni seviyorum abi ölümü hatırlasam senin yanında mi olurum"
Afallamistim tekrar yıkılmıştım ne yapacağımı şaşırmıştım en sonunda bağırarak.
"Bu evden siktirip git ya git küfrettirme bana git"
Bu sırada Çınar evden içeri girmiş ki yanımıza geldi yakasından tutup çocuğu dışarı çıkardı hiç birşey sormadan sonra yanıma geldi ve bağırırken gözümde oluşan damlaları sildi balkona çıktım ve Evren'in gidişini izliyordum .Adımlarında bur mutluluk vardı ve karşıdan karşıya geçerken bir araba duramadı ve araba çarptı.
----
Birkaç arkadaş bir hikaye yazıyoruz eğer okursanız çok sevinirim
YARGI - http://w.tt/1LpZDWn
Şimdiden teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Erken Oldu
Chick-LitHer yer sessiz. Salonda dört koltuk biri boş. Kadın ağlıyor,baba kızgın,üçüncü koltukta bir çocuk etrafa masum gözlerle bakıyor . Eve yeni taşınan aile koltuk sayısını evdeki insan sayısına göre almıştı . Peki,son koltuk niye boştu. İşte her şey bu...