14.KAPITOLA

72 7 3
                                    

K DarkFangovi přišel Badger. "Tak poslyš ty ničemo! Blue je moje a ty s tím nic neuděláš! A pozici zástupce jsem si zasloužil já a nikdo jiný! Myší mozku!" Prskl. Potom odešel. Takže takový on je! V tom uslyšel hlasy. Vyšel ven. Uviděl Tigerpaw a Brownear, DarkStorm. Zaslechl jen Tigerpaw. "Ty víš co chci! Bitvu!" Kočky začali bojovat. DarkFang uvidel jak se Tigerpaw škrábe do doupěte za Minx a WhiteFlower. "Kam pak Tigerpaw?" "TIGERSHADOW" zasyčela a vrhla se na něj. Dark to čekal a mrskl s ní o zem. V tom uvidel jak je Brownear a DarkStorm na ledě bojují proti velkému kocourovi. V tom se pod nima prolomili ledy. Tigerpaw se zasmála. "Tak zatím, kocourku!" A zavřeštila na ústup. DarkFang zatím vytáhl DarkStorm na břeh, protože Browstar se tam vyškrábala. Chvili Storm zahříval a pak ji odnesl do léčiteláku. Ptala se ho, kde je Tigerpaw. "Myslíš TIGERSHADOW? Jak se pod tebou prolomili ledy, utekla." Řekl zamyšleně.

Další dny shromáždění dopadlo dobře. Novým velitelem Ravenu se stal GreyStar.

DarkFang byl v lese a v tom uslyšel výkřiky: "DarkStorm RODÍ!" Na nic nečekal a běžel tam. "Co se tu stalo?" Brownear odpověděla:"Badger je zrádce! A DarkStorm rodi!" "Ten hajzl!" Fang okamžitě běžel k DarkStorm. Lehl si vedle ni. "DarkStorm to dokážeš." V tom si všiml jak vedle ni leží malé koťátko. Začal obě olizovat. V tom si všiml jak kotě vypadá...Ten sen!

Darkfang's taleKde žijí příběhy. Začni objevovat