Darkstar ležel na skále a vyhrival se na sluníčku. Měl špatnou náladu. Několik koťat a členů klanu zemřeli na Zelený kašel. Jedno z koťat byla jeho neteř Grayova dcera Fernkit. Za to ale přežila Lindenkit, která byla velice krásná, a i když byla malé kotě, všichni se po ni odhlíželi.
Vedle nej si lehla Hawkpelt. "Vrátili jsme se z hlídky a uviděli jsme bojovat WolfClan s FalconClanem." Darkstar se na ni stratostlive podíval. "Byla tam Snowstar... trhala jedno hrdlo za druhým..." řekla tiše a koukla se do země. Darkstar sklonil hlavu. V tom do doupěte vtrhla Darkstorm. "Co to má znamenat?! Proč jste mi neřekli, kdo zabil Brownstar?!" Darkstar sklonil hlavu povzdychl: "Jde o bezpečí." Darkstorm zasyčela: "Jaké bezpečí?!" Darkstar se zvedl a zadíval se Darkstorm hluboko do očí. Dark jeho pohled nevydržela a sklonila hlavu. "Snowstar je má ztracena sestra White..." rekl a otočil se k ni zády. Darkstorm mu olizla ucho a mlčky se vydala ven. Darkstar vzdychl. "Ach Hawkpelt... nedávno se mi zdál sen... objevila se mi Brownstar... říkala, ať ochraňuji Lindenkit...ale proč...?" Než Hawkpelt ztihla odpovědět, z venku se odzval vřískot. Darkstar s Hawk okamžitě běželi ven. Před nima bojoval LionClanu proti Stínovi a FalconClanem. Uviděl jak Darkstorm bojuje s obrovskou bílou kočkou s temně modrými očima. Než ji ale stihl pomoct uslyšel vrískot: "TO JE ONA!" Uviděl obrovského Mourovateho kocoura, jak běží k Lindenkit. Chraň jí. Darkstar okamžitě vystřelil, a vrazil do mourka, v pravě tu chvíli, když bral Linden za zatylek, a odnasel ji pryc. Mourek zavravoral a pustil malou Lindenkit, která se běžela schovat. Darkstar kousal a škrábal, když v tím uslyšel: "Dost Blackstripe. Tabby je můj." Darkstar se na ni podíval. "White..." zachrčel. Snowstar mu skočila po krku a rozsekla Darkovi hrdlo...StarClan? Darkstar se podíval kolem. V tom k němu přišla Brownstar. "Přišel jsi o svůj první život, Darkstar..."
Darkstar se probudil. Stála nad nim DarkStorm. "První život je fuč..." v tom k nim proběhla Lindenkit. "Děkuji, Darkstar." Kočky nechapave vrteli hlavou. Dark se Koukl na Hawk a kývl. Je čas, aby jim o tom s Linden někdo pověděl.
ČTEŠ
Darkfang's tale
AventuraKniha vypráví o životě kocoura DarkFanga. Příběh je o kruté realitě, jak těžké je přežít v přírodě. Ve svém životě však najde lásku, kamarádství a porozumění❤️ ------ Tuto knihu jsme psala opravdu dávno, proto bych chtěla, abyste respektovali, že to...