"Darkstorm? Předstup!" Vyzval Darkstar svou dávnou kamarádku. Podíval se na ní a Darkstorm sebejistě kývla. Darkstar se usmal. "Darkstorm už byla dlouho válečnicí. Zaslouží si odpočinek. S úctou vám oznamuji, že bude naše jediná starší." Mňoukl a usmál se. Bylo mu líto že zemřela její dcera Blackspace.
"Ano Lindenpaw!" Pochválil svou učednici Darkstar. Malá kočka se hrdě usmála. "To by pro dnešek stačilo." Usmal se Darkstar. "Dnes je tvé první shromáždění!" Lindenpaw vrušeně vykulila oči. "Tak pojď." Pokračoval kocour. "Měli bychom se jít připravit." Darkstar šel velkými kroky do tábora, a nadšená Lindenpaw poskakovala za ním.
Darkstar seděl na skále u čtyř stromů. Propaloval Snowstar společně s Echostarem pohledem. Moc dobře tušil co se stalo. Hawkstar nedorazil. Snowstar hi zabila. Byl si tím jistý.
"Kočky všech klanů!" Vřískla Snowstar. Darkstar na ní upřel nenávistný pohled. "FalconClanu se vede velmi dobře. Ještě k tomu si vezmu území WolfClanu. Slabost. Velitel a zástupce, mrtví v boji?" Darkstar se naježil. Ze zdola se ozývalo syčení WolfClanu. "Snowstar to Nesmíš." Zavrčel Darkstar. Jeho sestra na něj vrhla významný pohled...Darkstar zrovna vypravolal co se stalo na shromáždění, když v tom do tábora vtrhla Darkstorm se slovy: "Hrozí nám nebezpečí! FalconClan útočí!" Zakřičela Darkstorm. Kočky zasyčeli. Darkstar se podíval na Lindenpaw. Byla schoulená u učednického doupěte a klepala se, upirala na Darkstorm a Darkstara ustrašený pohled. Rozzlobeně se obrátil na Darkstorm. "O čem to mluvíš? Nic nám nehrozí!" Zasyčel Dark a nebezpečně se k Dark přiblížil. Když viděl že chce Dark pokračovat, skočil ji na hlavu. V tom se z křoví vyřítila malá kočka a strhla Darstara z Darkstorm. Velitel ji poznal. Byla to Fernleaf- zástupkyně jeho sestry.
"Je to tak." Zasyčela Fernleaf.
"Já ji věřím." Mňoukl Flameface a posadil se. Postupně se k němu přidali skoro všechny kočky LionClanu. *Mají pravdu. Co jsem to za velitele, že ani nenaslíchám svým válečníkům?* zavrčel Dark v hlavě. "LionClane do bojové pozice!" Sykl a naježil se. V tom se do tábora vřítila Snowstar a v zubech držela polomrtvého... kdo to byl? Darkstar ho moc dobře poznal. Byl to Badgerclaw.
Snowstar ho pustila a zařvala přes tábor: "Kde je Lindenpaw? Vydejte mi ji! Kde je má dcera Lindenpaw?!!!"
ČTEŠ
Darkfang's tale
AdventureKniha vypráví o životě kocoura DarkFanga. Příběh je o kruté realitě, jak těžké je přežít v přírodě. Ve svém životě však najde lásku, kamarádství a porozumění❤️ ------ Tuto knihu jsme psala opravdu dávno, proto bych chtěla, abyste respektovali, že to...