29.KAPITOLA

43 9 6
                                    

Darkfang se s trhnutím probudil. Něco je špatně. Opatrně se vykradl z doupěte válečníků. Rozhlédl se. Nikde nikdo. Opatrně se vykradl k doupěti Brownstar. Vyšplhal do jeskyně a rozhlédl se. Bylo tu prázdno. "Brownstar?" Řekl se strachem. "Brownstar!" Zakřičel. Nic. Jen ozvěna. Darkfang vylezl z doupěte. Slezl a sedl si. Kde je Brownstar?! Zavětřil. "To je pachová stopa Brownstar!" Vyskočil na nohy a pomalu šel po stopě. Vyvedla ho z tábora. Poté vedla k hranicím s RavenClanem a nakonec s FalconClanem. Najednou ucítil ostrý pach krve. Zoufale se nadechl a rozeběhl se. "Brownstar!!!" Darkfang běžel jak nejrychleji mohl. Najednou byl na mýtince. Před ním stála bílá huňatá kočka a měla kožíšek od krve. Měla temně modré oči. Jako... jako bych ji už někdy viděl. Najednou uviděl že kočka na něčem stojí. Bylo to zakrvácené tělo hnědobílé kočky. Byla to Brownstar. Jeho drahá velitelka. Jeho učitelka. Moudrá, krásná spravedlivá velitelka. Ale ona byla pryč. Lovila se StarClanem. . Darkfang se podíval na bílou kočku. "Ty...!" Nedokázal to doříct. Skočil na ní. Kočka zlomisně zavrněla a sekla Fanga přes obličej. Darkfang zasténal. Kousl ji do ramena, ale vyškubl jen bílou srst. Kočka se mu zakousla do ucha a trhla. Tohle ucho, měl zraněné již předtím- neměl polovinu. Teď, všem neměl z ucha nic.
Poté kočka odbehla na své území. "Seznam se. Jsem Snowstar. Stormstar je mrtvá. Sbohem, Tabby" ušklíbla se a zmizela. Tabby...? Darkfang nad tím ale nechtěl přemýšlet. "Ach Brownstar... jak? 7 životů? Pomstím tě, pomstím... má učitelko a...velitelko." Vzal ji do zubů, a nesl za svými přáteli.

Darkfang's taleKde žijí příběhy. Začni objevovat