34. KAPITOLA

57 9 9
                                    

Darkstar držel při zemi bílou kočku a chystal se na poslední ránu. Uslyšel jak Darkstorm něco křičí, ale neslyšel to. V tom se ocitl na zemi. Otočil se a před sebou uviděl krvavou sněhovou kočku. Jeho sestra. Krvelačná bestie, která se vydávala za matku Lindenpaw. Nenávistně zavrčel a sekl Snowstar přes oko. Jeho sestra bolestně prskla a přitlačila ho ještě více k zemi. Pod její tíhou Darkstar jen těžce mohl sýpat.
"Řekni mi milý Tabby, kdo unesl mou Lindenpaw." Sykl Snowstar se zlomyslným šklebem.
Darkstar na ni vyděšeně koukal.
"Nikdo nikdy-"
V tom uviděl vzduchem prolétnout černou čáru, která z něj srazila Snowstar. Darkstar uviděl Darkstorm, jak se mocnými pohyby pere s Snowstar. Zůstal vyděšeně koukat. Já ji nevěřil. Nevěřil jsem své dávné kamaradce. Darkstorm...
Z přemýšlení ho vytrhl pištivý zvuk.
Darkstar otevřel oči. U utésu byla Snowstar a chystala se shodit Darkstorm dolů.
"NE!" Zařval Darkstar ale už bylo pozdě. Darkstorm padala z útesu dolů a ztihlaseblu ztáhnout i Snowstar. Darkstar se chystal skočit za nimi, ale cosi ho přišpendlilo k zemi. Darkstar se se zasyčením podíval se toho, kdo ho zadržel. Před ním stála zjizvená kočka, avšak s vlídně vyhlížejícima modrýma očima.
"Zachraň svuj klan. Já ji zachráním."
Fernleaf nečekala na odpověď, a vrhla se z útesu dolů.
Darkstar se rozhlédl kdo potřebuje pomoct. Jeho pohled se zastavil na Lindenpaw, bojující s velkou učednicí,nápadně podobné Snowstar. Kočka přimáčkla Lindenpaw k zemi a cosi ji zašeptala do ucha. Tehdy Darkstar vyrazil. Skočil po bílo-stříbrné kočce a srazil ji k zemi. V tom se z útesu ozval výkřik. Darkstar pustil učednici a mohutnými skoky dorazil k útesu. Sklonil se a uviděl na zemi ležící Darkstorm.
Ne!
Darkstar skákal z kamene na kamen, až doskočil na zem. Rozběhl se k Darkstorm. Za ním běžela Sunpelt a Hawkpelt.
Darkstar  dobehl až k Blue.
Bezvládně ležela na hladkém kameni. Darkstar ji zabořil čumák do srsti.
"Ne Darkstorm ne. Ne. Ne. Ne. Promiň že jsem ti nevěřil." Naříkal Darkstar.
"Je konec." Mňoukla Fernleaf smutne. "Už loví s StarClanem.
Darkstar bezmocně ležel, přitulený k jeho kamaradce.
"Měli bychom ji dopravit do tabora." Mňoukla vzlykající Hawkpelt.
"Obětovala se pro nás. Zabila Snowstar." Brečela Sunpelt.
Darkstar vzal Blue za zátylek a pomalu klopítal po cestě nahoru, k jejich táboru.
Proč Blue ach proč? Kéž bych tě mohl spatřit živou...i
Darkstar vylezl nahoru a položil tam Darkčiné tělo.
V tom před sebou uviděl tu učednici, ktera bojovala s Darkstarem.
"Dokončím to, co Snowstar začala!!!" Zařvala kočka, a mohutnými tlapami shodila Darkstara z útesu. Darkstar dopadl na hladký kámen na bok. Citil že má zlámaná žebra a z pusy mu tekl proud krve. Jeho oči se pomalu začali zavírat...
"Darkstar!" Ozvalo se před ním a on otevřel oči. Byla tam Lindenpaw. Mohutná ramena měla skleslá, a poměnkové oči byli potemněny bolestí. Darkstar slabě zvedl hlavu. Neviděl učednici. Viděl neohroženou válečnici.
"Lindenheart." Pronesl a hlavu mu sklesla zpátky na zem. Zavřel oči a přestal vnímat.

Darkstar byl mrtvý.

Takže... zemřel Darkstar, tudíž tahle kniha bude končit a já se budu věnovat Snowstar's revenge. Příští kapitola bude zakončení. Doufám že se kapitola líbila...♥️

Darkfang's taleKde žijí příběhy. Začni objevovat