Darkpaw byl v lese. Kolem něj pobíhali jeho sourozenci. Najednou 3 zmizí. Přijde k němu Ice a pošeptá: "neboj. Vrátím se." A rozplyne se. Někdo na něj začne volat:"Darkpawe. Darkpawe! DARKPAWE!" Probudí se. Nad ním se sklání Brownear. "Děje se něco Darkpawe?" Zavrtěl hlavou. Nechci to říkat řekne si v duchu. "No, každopádně jdeme na výcvik" mnoukla Brownear a vyšla z učednického doupěte. Darkpaw se protáhl. První výcvik? To je paráda! Radostně si pomyslel a vyběhl z doupěte. Brownear mu řekla: "hlídka objevila novou mýtinku. Sice není na území Lion Klanu ale není to obsazené území" Darkpaw kývl. Brownear vyrazila z tábora. Po chvíli dorazili na mýtinku. Když tam Darkpaw vkročil, strnul. Poznal mýtinku. Ucovl a pak začal utíkat pryč. Brownear nechápala. Na zemi uviděla krev a chlupy. Přičuchla k nim. Voněli podobně jako Darkpaw. Co jsem to udělala?! Přivedla jsem ho na mýtinku kde žil se svou rodinou! Zalapala po dechu a rozběhla se za ním. "Darku! Darku stůj! Prosím!" Volala za ním. Darkpaw zastavil. Měl slzy v očích. "Promiň Darku." Šeptla. Darkpaw kývl, že odpouští. "Půjdeme jinam" mnoukla Brownear a šla. Darkpaw taky a dorazili na mýtinku. "Tak" řekla Brownear když si sedla "jaký máš postoj když lovíš kořist?" Zeptá se ho. Darkpaw udělá, že se plíží ke kořisti. Skočí po listu a "zabije ho" "VÝBORNĚ!"Pochváli ho Brownear a dodá: "Jen se zkus ještě víc skrčit." Darkpaw to zkoušel ale pokaždé na tom Brownear něco našla. Ale pak se mu to podařilo. "Výborně! Takhle to má vypadat!" Olízla ho. Darkpaw byl šťastný ale unavený. Brownear se ho zeptala: "Už si ospalý, že?" Darkpaw kývl. Brownear tedy vyrazila do tábora. V táboře se střetli s Blue a s jejím učitelem Lightstormem. Darkpaw kývl na pozdrav a lehl si do stínu. Přicupitala k němu Blue. "Jaký byl výcvik?" Zeptala se ho a lehla si vedle něj. "Super! Těším se až budeme lovit!" Odpověděl ji Darkpaw nadšeně a dodal: "tesim se až budeme lovit!" "To já taky" Darkpaw se usmál. Po chvilce oba usnuli...
335 slov. Snad stačí😅😘
ČTEŠ
Darkfang's tale
AdventureKniha vypráví o životě kocoura DarkFanga. Příběh je o kruté realitě, jak těžké je přežít v přírodě. Ve svém životě však najde lásku, kamarádství a porozumění❤️ ------ Tuto knihu jsme psala opravdu dávno, proto bych chtěla, abyste respektovali, že to...