20. KAPITOLA

49 9 2
                                    

"HawkPelt rodí!" Ozvalo se ze školky a DarkFang byl okamžitě tam. Uviděl, jak se koťátko zaseklo a neváhal. Pomohl mu. V tom se ozvalo "Fangu ne!" Byla to Léčitelka Leafpaw, učednice, již mrtvé Minx. Fang odskočil. Leaf proskoumala koťátko. Mělo hlavičku od krve, a Chladlo. Fang byl na sebe hrozně naštavaný. "Kdybys poslouchal léčiteláku..." zasyčela Leaf, ale pak se uklidnila. Fang se Koukl na Hawk. Před ní ležela dvě krásná malá koťátka. Jedno bílo stříbrné, už od pohledu byl celý BadgerClaw. To druhé bylo hnědé s černou a bílou a bylo drobnější a celá HawkPelt a DarkFang. Fang měl radost, ale trápilo ho první kotě, které zemřelo kvůli němu. "Klid Fangu. Mosskit měla zemřít. A nezapomeň, že máme ještě krásnou Stormkit a Silverkita" řekla Hawk, ale znělo to, jako by si ani nebyla jistá svými slovy. Fang si povzdychl a pohřbil Mosskit. Třeba měla zemřít...

Fang ležel bok po boku u Hawk a olizoval ji strst. Jejich prarodiče, Dark a Badger si s nimi hráli. Fang věděl, že ho Badger nemá rád- vždy se na něj mračil, když byl s Hawk. Nevěděl, co mu na něm vadilo, tak se zvedl a šel si s ním promluvit. Koťata se zatím stáhla ke své mamince. Fang řekl: "Víš Badgere, občas mi přijde že ti vadím.." "a dost! Nestačilo toho už? Už jsme se jako rodina dost pohádali, už to stačí!" Byla to DarkStorm a vrhla po Fangovi rozhněvaný pohled. Chtěl něco odpovědět, ale mezi kočkami nastal rozruch. Uviděl jak kočky bojují proti Raven klanu. Neváhal, a běžel za koťaty, které se chystal zabít DustFur. Skočil po něm a uslyšel křupnutí. DustFur byl mrtev a Fang olízl koťatům hlavičky. Když bij skončil, všiml si, že Brown kulhá do léčiteláku bok po boku s DarkStorm. Přišla o život...

Po jmenováni Stormpaw a Silverpaw učedníky, do tábora vtrhl Raven klan. Všichni bojovali. Fang si všiml že zde není Dark. Vydal se ji hledat. Narazil na cestičku krve. Přejel mu mráz po zádech. Někdo ji někam táhl.

Darkfang's taleKde žijí příběhy. Začni objevovat