11. KAPOTOLA

51 8 0
                                    

Bylo chladné ráno. Darkpaw byl u potoku a vedle něj stála hezká mourovatá kočka. "Miluji tě DarkFangu" Darkpaw na ni upřel svůj tázaví pohled ale to už slyšel jen: RAVEN KLAN A FALCON KLAN!

Darkpawa probudili zvuky boje. Zvednul hlavu. Uviděl jak na WhiteFlower útočí 2 obrovští kocouři. Na nic nečekal a skočil k jednomu a vyškrábal mu oči. Ten s hrůzou utekl a vřeštěl. V tom uvidel jak obrovský bílý kocour drží u zemi Minx. "Znbohem čičinko" zavrněl posměšně kocour. A rezevřel čelist. Darkpaw okamžitě skočil na běláka a zakousl se mu po krku. Ozvalo se jen smrtící zachaptění a rána, jak kocour dopadl k zemi. Uviděl kočky z Raven klanu a Falconu, jak utíkají. Z doupěte vyšel Foxstar a Blue. Fix oznámil: "odteď se bude Blue jmenovat DarkStorm a je z je to válečnice!" Dark zklonil z hlavu. Ne, ze by ji to nepřál, ale valcenikem chtel byt. V tom si všiml jak tam přikulhala WhiteFlower. "No počkej Foxstare, DarkStorm rozhodně není jediná kdo si to zaslouží" podívala se na Darka "Darkpaw mě a Minx zachránil život!" U koček to zašumělo. Fox se usmál: "Darkpawe? Od teď budeš DarkFang! A vaše doupě je od teď válečnické!" Kočky volali jejich jména: "DarkFang! DarkStorm!" DarkFang se usmál a šel za DarkStorm. "Chtěl jsem se omluvit. Žárlil jsem" "to je v pořádku" usmála se trochu váhavě a nervózně. DarkFang se vedle ni stočil do klubíčka a usnul...

Darkfang's taleKde žijí příběhy. Začni objevovat