Obloha už se začínala vyjasňovat, a Darkfang stále bděl u těla Brownstar.
Přišla k němu Sunpelt- již oficiální Léčitelka LionClanu. "Je čas vyrazit..." zamumlala a dala před něj bylinky. Darkfang je slízal. Vedle něj se objevil Flameface a Hawkpelt. "Měli bychom jít." Řekl Flameface. Z jeho hlasu vyzníval klid a jistota. Darkfang kývl a po boku se svými přáteli, se vydal pryc z tábora.Darkfang vešel do jeskyně a tělem se mu rozlil chlad. "Brrr" zavrcela Hawkpelt vedle něj. Darkfang ji olizl ousko a pokračoval směrem k Moonstonu. Konečně uviděl měsíční paprsek světla zářiči z pukliny. "Teď počkáme." Oznámil Hawkpelt a Flamovi. "Bojím se..." mňoukla Hawk a zachvěla se. "Neboj." Odpověděl Fang a olizl ji. "Jsem tu s tebou." Najednou se před nimi rozzářil Měsíční kamen. "Je čas. Lehněte si ke kameni a dotkněte se ho nosem." Darkfang si lehl a dotkl se ledového kamene čumákem...
Darkfang se rozhlédl. Před ním stála řada devíti koček. V tom k němu popošla jedna z nich. Byla to jeho matka. Jeho matka Snowcloud. "Snowcloud..." zašeptal. "Se sílou StarClanu, ti dávám tento život. Pečuj o svůj klan dobře."
Poté přistoupila jeho malá sestřička Sun. "Sestřičko..." "s tímto životem ti říkám, aby jsi byl spravedlivý."
Poté přistoupili: Lightstorm, Silverleaf, jeho otec Blacktail, Léčitelka Grayleaf, Wildkit.
Najednou předním stála Brownstar. "Ah Brownstar..." zašeptal. "Dávám ti tento život. Důvěřuj svému klanu, Darkstar." Darkstar se podíval po všech kočkach kteří začali volat: "Darkstar!Darkstar! Darkstar! Darkstar!" Najednou kočky zmizeli a před ním stála jen Brownstar. "Buď opatrný. Snowstar je mocná velitelka. Nebude snadné ji porazit..." začala se stracet. "Počkej, Brownstar, stůj!" Zakrčil ale Brown už zmizela.Darkstar se probudil v jeskyni. Vedle něj už seděli Hawkpelt a Flameface. "Musíme jít domů."
Darkstar doběhl do tábora a svolal klan. "Dnes jsem byl u Moomstonu, a StarClan mi daroval 9 životů. Je načase, abyste mi říkali Darkstar." Odmlčel se a nechal kočky, aby volali jeho nové jméno. Najednou se usmál a pověděl: "Flameface? Ukázal jsi věrnost klanu už od svého narození, jako můj učedník, ale hlavně jako válečník. Budeš novým zástupcem LionClanu."
ČTEŠ
Darkfang's tale
AdventureKniha vypráví o životě kocoura DarkFanga. Příběh je o kruté realitě, jak těžké je přežít v přírodě. Ve svém životě však najde lásku, kamarádství a porozumění❤️ ------ Tuto knihu jsme psala opravdu dávno, proto bych chtěla, abyste respektovali, že to...