5. KAPITOLA

95 15 8
                                    

Darkpawa probudili hlasité zvuky. Trhl sebou, což probudilo i Blue. Uviděl Foxstara na skále."připravte se! Raven klan útočí!" Do tábora se přihnal klan koček v čele s tmavým kocourem nahájenícím hrůzu. "Co tu děláš Blackstare?!" Zařval Foxstar. Blackstar se temně usmál a pak skočil po Foxovi. Darkpawovi se zatočila hlava. Skočil po něm jeden učedník. Darkpaw se s ním začal prát a pěkně učedníka pokouskal. Ten s vřískotem utekl z tábora. Velký válečník skočil po Blue. Darkpaw k ní přiběhl s začal válečníka drásat drápama. Ten vydesene utekl a zasyčel. Blackstar zařval: "ÚSTUP RAVEN KLANE!" A vyběhli z tábora. Darkpaw rychle běžel za Blue. "Jsi v pořádku?" Olízl ji. "Ano" v tom ho upoutalo zrzavé tělo ležící v trávě. "Foxstare?!" Zavolal zděšeně. Z léčitelského doupěte vyběhla léčitelka. "Klid Darkpawe" řekla léčitelka Whiteflower a sedla si k Foxovi. Po chvíli se Foxstar začal hýbat a nakonec se posadil. Darkpaw si hluboce oddychl. "Moment. Kde je Brown?!" Řekla Blue. Ze školky se ozvalo naříkání. Darkpaw tam okamžitě přiběhl. Uviděl hrozný pohled. Na zemi lěžela plačící Brownear a před ní zakrvácené tělo právě narozeného kotěte. "Brownear? To né. Naše kotě..." zakřičel zdešeně a smutně LightStorm. "Ale jedno žije." Řekla Brownear roztřeseným hlasem. "Přežilo, což je zázrak. Budem ji říkat... Misty" začala olizovat maličké kotě. Light se k ní přidal. Darkpaw se udiveně koukl na Blue, ta mu pohled obětovala. Foxstar řekl: "LightStorme? Budeš zatím, než se kotě stanou učedníky, zastupovat svou družku jako zástupce. Potom budeš zase zástupce ty, Brownear." Otočil se na Darkpawa: "tebe budu zatím učit já" a vyšel ze školky. Darkpaw si pomyslel: Mě bude učit velitel?! Blue k němu přiběhla a otřela se o něj: "jdu si odpočinout. Po souboji jsem unavená" "jde s tebou" řekl Darkpaw, vyšel ze školky a lehl si do stínu. Blue si našla místo vedle něj a nakonec usla...


306 slov, snad to stači😂

Darkfang's taleKde žijí příběhy. Začni objevovat