31. KAPITOLA

45 8 12
                                    

Darkstar ležel ve svém doupěti a přemýšlel. Je jediné co po něm Snowstar chce, moc? Nebo i něco jiného? A co Linden? Proč po mi Snowstar touží?
Z myšlenek ho přelušelo mňouknutí. "Ano?" Řekl Darkstar a protáhl se. Nebyl už nejmladší.
Podíval se na Darkstorm která byla u vchodu. U sebe měla učedníka. Ten pach Darkstar okamžitě poznal. WolfClan! Už chtěl zavrcel ale Darkstorm ho predehnala: "Tento učedník byl vyhnaný z WolfClanu. Chtěl by se přidat do LionClanu." Darkstar zavrcel: "Co když je to tajný špeh? Nemůžeš si sem přitáhnout kohokoli chceš!" Darkstormina srst na zátylku se naježila: "On potřebuje domov! Byl vyhnany!" Darkstar se zamračil. "Tak dobrá, dobrá, ale nikdo z klanu mu nevěří. Budeš jeho učitelka, i když mas Reedpawa." Zavrčel a lehl si zpátky do rohu. Darkstorm se usmala a s radostně skákajícím učedníkem šli ven.

Darkstar pozoroval tábor. Pod skalkou skákala malá Lindenkit za listem. Její bílo-malinko nazlátlý kožíšek zářil na slunci. Darkstar se musel usmát Když v tom ho do nosu uhodil příšerný pach mršin a kosti. Tuláci! Jenže to nebylo vše. Snowstar... Darkstar vyskočil na nohy a právě v čas, kdy do tábora vkráčeli tuláci, uprostřed se Snowstar, vřískl na poplach. Skočil na zem, a ochranitelsky se postavy před svůj klan. Jeho bratr Grayfur si stoupl vedle něj a zasyčel Snowstar do obličeje. Snowstar se jen usmala. "Jsme tu v míru. Zatím." Zle se zasmála. "Vydej nám Lindenkit." "Nikdy!" Zařval Grayfur. Darkstar jen přikývl. Snowstar se vzteky naježila. "Jak chceš!" Prskla. "Tak zemřeš!" Snow se po Grayovi vrhla a jediným machnutim mu rozervala hrdlo. "Gray NE!"

Darkfang's taleKde žijí příběhy. Začni objevovat