2.BÖLÜM

674 19 1
                                    

-Aaa Rüzgar Bey.Haklısınız ama benim öyle bir düşüncem yok. Ben diğer kadınlar gibi değilim. Yağmuru severim ama ayağımda topuklular var. Bu halde çıkamam.

-Anlıyorum. Ben de yağmuru çok severim ama izlemeyi değil ıslanmayı.

Sonra birden yağmurun altına geçti. Dakikalar sonra sırılsıklam oldu fakat hala gelmiyordu. Herkes şaşkın bir şekilde ona bakarken o hala gülümsüyordu ve gamzeleri onu daha da yakışıklı gösteriyordu. Ben ne diyorum ya?

-Rüzgar Bey bence buraya gelin daha fazla durursanız hasta olacaksınız. Sonra youtuberiliği nasıl öğrenirsiniz.

-Galiba haklısınız. Ama bir şartım var. Aramızdaki siz kelimesini atarsak gelebilirim. Yoksa gelmem.

Bunları söylerken gökyüzüne bakıp gülümsüyordu. Üstü başı sırılsıklam olsa da aldırmıyor.,hala şart koşma peşindeydi.Hemen cevap verdim.

-Tabi ki.

Koşarak yanıma geldi. Fazla yaklaşmamaya özen gösteriyordu sanırım. Benim de üzerime su gelmemesi için. Uzun, simsiyah fakat yağmurdan alnına yapışmış bakımlı saçlarını düzeltti.

-Çok şey istediğimi biliyorum fakat senden bir isteğim daha var.

-Dinliyorum.

-Burada taksi bekliyorsun galiba. Şurada arabam var eğer kabul edersen boşuna taksi bekleme benimle gel.

-Tamam dedim.

Hemen ilerledi ve arabayı açtı yanıma çekti ve ben de bindim. Arabada uzun bir sessizlik vardı. Ben telefonumla oynuyordum o da dikkatli bir şekilde arabayı sürüyordu. Birden sessizlik bozuldu ve konuşmaya başladı:

-Hiç sevgilin oldu mu?


Hepinize merhaba. Bugün iki bölüm peş peşe gelecek bakalım beğenecek misiniz.?Yorumlarınızı bekliyorum. 😘

AŞK YENİDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin