1 Ay Sonra
Hayatımda herşey çok iyi gidiyordu. Enes ile ayrılmamız bir yandan da iyi olmuştu. Birbirimize şimdi daha da sıkı bağlanmıştık. Birbirimizi çok özlediğimiz için olsa gerek. Kazadan sonra Enes'in de hiç birşeyi kalmamıştı. Kısacası herşey çok güzel gidiyor.
Bugün büyük gündü. Enes 2. filmini yaptı. Onunla ilgili bir programa katılacak. Beni de davet ettiler. Tabii ki daha önce de programa katıldım ama yine de çok heyecanlıyım. Enes ile buluştuk. Stüdyoya akşam gitmemiz gerekiyor. Önce güzel bir kahvaltı yaptık. Sonra ofise gittik. Enes'in işleri vardı. Ben de tek başıma biraz takıldım.
Enes ile ortak arkadaşımız olan Rüzgar'ın yanına gittim. Evet yanlış okumadınız. Enes ile ortak arkadaşımız. Onca şeyden sonra biraz da benim ısrarımla arkadaş oldular. O kadar yakın arkadaşlar ki doğum günümü bile birlikta organize ettiler. Rüzgar imalı konuşuyordu. Acaba yine ne işler çeviriyorlar. Ağzından laf almaya çalışsam da birşey söylemedi.Nasıl olsa öğrenirim ben.
Birkaç saat hatta akşama kadar ofisten çıkmadık.Enes'in işleri bittiğinde saat altı buçuktu. Program sekiz buçukta başlıyor.
Daha iki saatimiz olduğuna göre akşam yemeği yiyebiliriz diye düşündük. Yemeğe gittiğimizde Enes bana düşünceli ve tatlı tatlı bakıyordu.-Enes ne oldu?
-Yok birşey. Çok güzel olmuşsun.
-Teşekkürler. Enes sen benden birşey mi saklıyorsun?
-Hayır saklamıyorum Başak. Ne saklayacağım?
-Bilmem. Tuhaf bakışlar, Rüzgar'ın imalı konuşmaları... Bir tek Rüzgar'ın değil diğer arkadaşlarının da.
-Size söylediğim güne... (kendi kendine)
-Efendim.
-Yok birşey sana demedim aşkım. Senden ne saklayacağım. Onların her zamanki hali biliyorsun. Hadi acele et geç kalacağız.
-Peki öyle olsun. Tamam ben doydum. Hadi gidelim.
Yemeğimizi yedik. Arabadayız. Arabaya binerken Enes telefonuna baktı. Cebini kontrol etti. Neler oluyordu? Neyse öğrenirim elbet. Arabada bir sessizlik var. Enes müzik de açmamış. Sadece yola bakıyor. Çok düşünceli. Sonra sessizliği bozdu:
-Başak ben çok heyecanlıyım ya.
-İlk defa programa katılmıyorsun ki Enes. Sakin ol. Hem ben yanındayım.
Ellerine dokunduğumda elleri buz gibiydi. Gerçekten de çok heyecanlanmış. Ellerini tuttum ve "sakin ol Enes,biraz konuşacaksın ve bitecek tamam mı?" Geldik ama Enes hala arabadan inmedi. Benim inmemi beklediğini sandım ve arabadan indim. Hala inmedi. Eğildim ve ona baktım. Cebini kontrol etti ve sonunda indi.
Program başlıyordu. Herkes yerini almış,güler yüzlü sunucu bana bakıyor.
-(sessiz bir şekilde) Enes,bu kadın neden süreki gülümseyerek bana bakıyor
-Bilmiyorum canım. Belki güzelliğine bakıyordur. (gülümseyerek)
Program başladı. Kadın sorular soruyor, Enes hiç düşünmeden cevap veriyor. Ama çok heyecanlı olduğu her halinden belli. Elleri titriyor. Ellerini tuttum ve çok sessiz bir şekilde "sakin ol aşkım yanındayım". Sunucu bir soruya başlamadan bütün ışıklar söndü. Kimse sesini çıkarmadı. Ben Enes'e döndüm, o da hiç şaşkın değildi,sadece heyecalıydı.Elini cebine götürdü. Ellerimi tuttu ve beni ayağa kaldırdı. Diz çöktü. Galiba ne olduğunu anladım. Enes bana evlenme teklifi ediyor. Kalbim hızlı hızlı atıyor, ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyorum,en iyisi onu dinlemek:
-Başak' ım, herşeyim... Sen bana her zaman çok güzel şeyler yaşattın. Her anımda yanımda oldun. Sen benim için dünyanın en güzel, en tatlı insanısın. Benim için çok özelsin. Ben sana bir söz vermiştim, sadece sana değil, ailemize de... 10 milyon abonem olunca sana evlenme teklifi edecektim. Ama bunu sadece söz verdiğim için değil, zamanı geldiği için yapıyorum. Dünyam, herşeyim, hayatımın anlamı... Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye var mısın? Benimle evlenir misin?
Allah'ım hayatımın en güzel anı. Ve benim şu halime bak. Bari söyleseydin de güzel giyinseydim. Kim bilir kameralara nasıl yansıdım. Kesin ağzım açık çıktı ya. Neyse bu anın keyfini çıkarmam gerek. Bir de bir cevap vermem tabii ki. Yoksa çocuğun dizleri kopacak. Ya kıyamam nasıl bakıyor. Dizlerinin üstünde durmayı da hiç sevmez. Ayyy annem de kesin gözyaşlarına boğulmuştur. Canım ya. Sunucu da bana bakıyor. Artık cevap ver dermişcesine.Cevabımı veriyorum:
-Eveeeeettt... (bağırarak)
Enes o güzel yüzüğü parmağıma taktı ve sarıldık. Sessizce bana "Seni çok seviyorum. "Ben daha çok." Sunucu da tabii ki program sunma derdinde. Evet sayın seyirciler, muhteşem bir evlenme teklifine şahit olduk. Gerçekten mi ya, ay kesin bu bekardır. Nasıl da imrenerek bakıyor.Hiç sevmedim bu kadını
Neyse ki program bitti. Arabaya bindik eve gidiyoruz.
-Nasıl ama beğendin mi evlenme teklifini.
-Hem de çok. Demek bu yüzden bugün o kadar kıvranıyordun. Kıyamam sana ya. Enes, sana çok teşekkür ederim. Bana böyle güzel bir an yaşattığın için.
-Sen benim her anımı güzelleştiriyorsun, ben senin bir anını güzelleştirmişim çok mu dünyam.
-Yaa ağlayacaksın beni. Enes biliyor musun ben senden evlenme teklifi bile beklemiyordum.
-Aşk olsun sana. Yani daha güzelini de yapardım da aklıma bu geldi. İdare et.
-Bak sana ne diyeceğim. Şimdi bütün kızlar kıskançlıktan çatlamıştır. Hepsi bana beddua etmişlerdir. Bugün bitene kadar bana dikkat et.
-Ben yanındayken sana birşey olmaz.(gülerek)
-Enes niye ofise geldik?
-Kameramı unutmuşum ben. Hadi gidip alalım.
-Tamam sen git ben bekliyorum.
-Olmaz, gel hadi.
Kapıdan girdik. Herkes oradaydı. Alkışlamaya başladılar. Konfetiler patladı, pastalar geldi. Arkadaşlarım yüzüğümle aşk yaşarlarken ben yorgunluktan ölüyordum. Ve bu güzel gün de böylece sona erdi.
5 Yıl Sonra
Evlenme teklifinden 2 ay sonra rüya gibi bir düğünle evlendik. Sonra da dünyalar güzeli bir kızımız oldu. "Ece Güneş" Prenses gibi bir kız. Annesine çekmiş. Yani babası öyle söylüyor. Evet evet Ece Güneş. En yakın arkadaşımın ismi. Onun ismini koymayı ben istedim. Ece ismini de Enes buldu. Kızımın isminin Güneş olmasını istememin sebebi Güneş teyzesi gibi neşeli, iyi kalpli, güzeller güzeli bir kız olması. Sanırım öyle de oluyor. Hayatımdan çok memnunum ve ailemle çoook mutluyum.. Enes ile birbirimizi çok seviyoruz.Üç kişilik ailemiz yakında dört kişi olacak. Şimdi ise tek dileğim oğlumu sağlıklı bir şekilde kucağıma almak.İnşallah babası gibi yakışıklı olur...💜(👩👨👧👶)
Eveeett... İşte mükemmel bir final ve muhteşem bir evlilik teklifi. Aşk Yeniden burada biter. Okuyan, yorum yapan, oy veren herkese çooook teşekkürler. En yakın zamanda yeni hikayeme başlayacağım ve mükemmel olacak. Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın. Bir sonraki hikayede görüşmek üzere. Hoşçakalın, bay bay.... 💜💜💕💕💕😘😘😘
Lütfen hikâyeye vote atar mısınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YENİDEN
RomanceHüzünlü fakat mükemmel bir aşk hikayesi. Birbirine çok yakışan bir çift. Bakalım bu çiftin başına neler gelecek.Hikayenin başlığının aşk yeniden olmasına aldırmayın.Belki de aşk hiç başlamayacak. Kim bilir?