7.BÖLÜM

451 23 11
                                    


-.........

-Başak, cevap vermeyecek misin?Bak biliyorum senin için çok zor.Zor günler geçirdin.Ben de aynı şekilde.Ama bana bir şans daha ver.Lütfen.

-Ne dememi bekliyorsun Enes.4 yılı hiöe saydın.Beni terk ettin.Hiçbir açıklama yapmadan.Hiçbirşey söylemeden.Şimdi de boynuna sarılıp affettim dememi mi bekliyorsun.Asla.Hem kaç ay sonra neden şimdi?

-Ben sevgilimden ayrıldım.Seni çok sevdiğimi anladım fakat gelmeye cesaret edemedim.Sabah erkenden Rüzgar denen çocuk geldi.Senin benim için çok üzüldüğünü ve beni çok özlediğini söyledi.Ben de fırsat bu fırsat dedim ve geldim.

Rüzgarın Enesle konuşmasına çok üzüldüm.Ben onunla herşeyimi paylaştım ama o benim iyi niyetimi suiistimal etmişti.Ben bunları düşünürken Enes de cevap bekliyormuş gibi yüzüme tatlı tatlı bakıyordu.Onu çok sevsem de affedemezdim.O beni terk etti.Benim ona olan sevgimi hiçe saydı. Ve ona cevap verdim:

-Seni affetmiyorum Enes.İster kapıda yat ister evine git beni asla ilgilendirmez.Ne yaparsan yap.Şimdi evimden çık.

-Peki Başak.Seni zorlamak istemiyorum.Sen de haklısın.Ama ben kapının önünde bekleyeceğim.
Dedi ve çıktı.Ben de hemen Rüzgarı aradım.Evin ordaki kafede buluşmamız gerektiğini söyledim. Rüzgar eve gelebileceğini söyledi.Telefonu kapattım yarım saat telefonla uğraştım sonra hazırlandım.Rüzgarın Enesle karşılaşmaması gerekiyordu.Pencereden baktım.Enes kapıda oturuyordu.Kıyamam şimdi nasıl üşmüştür.Çok üzüldüğümü belli etmeden çıkmam gerekiyordu.Dışarı çıktım.Enes nereye gitttiğimi sordu.Onu ilgilendirmediğini söyledim fakat beni bırakmadı.O sırada Rüzgar geldi.Enese bırak diyordum.Rüzgar da aklın sıra beni korumaya çalıştı koşarak geldi ve Enese kafa attı.Enesin ağzı kanıyordu.Enes de ona vuruyordu.Müdahale etmeye çalıştım:

-Rüzgar ne yaptığını sanıyorsun.Durun artık.
O sırada Enesin ağzından "o benim" lafını duydum.Sonra Enesin tarafına geçtim ve Rüzgarı ittim.Ve bağırmaya başladım:

-Rüzgar sen ne hakla böyle birşey yaparsın.Sen kimsin ya.

-Ama Başak sana zarar veriyordu.Ben kötü bir şey yapmadım.Seni korumaya çalıştım sadece.

-Enes bana zarar vermez. Ayrıca beni korumak sana kalmadı.Seni bıraya arkadaşlığımızın bittiğini söylemek için çağırdım.Ben sana derdimi anlattım.Ama sen bunu Enese anlat diye anlatmadım.Şimdi daha fazla dibe batmadan defol git buradan.

-Peki Başak hoşça kal. Seninle daha işim bitmedi Enes bey.

-Siktir git lan şerefsiz.Benim sevgilime yavşamak neymiş göreceksin sen.Her zaman beklerim.Anca gidersin.

-Enes hadi içeri girelim.Sana pansuman yapayım.Hem üşümüşsün zaten.

-Yok.Teşekkür ederim.Ben eve gitsem iyi olur.Sen de üşüme de geç hadi.Hava soğuk.

-Saçmalama hadi geç.

-Tamam.
İçeri geçtik.O kadar üşümüştü ki yanakları kıpkırmızı olmuştu.Hemen montunu aldım.Kendi montumu da çıkarttım.O koltuğa otururken ben de pansuman aletlerini getirdim.Elim yanağına değdiğinde buz gibi.

-Sen bekle ben battaniye getireyim.Buz gibi olmuşsun.
Getirdim ve pansuman yaptım.Hala ısınmamıştı.Onu bu halde eve gönderemezdim.İçecek sıcak birşeyler götürdüm ve içti.

-Rüzgar adına senden çok özür dilerim.Son zamanlarda onunla fazla ilgilendim sanırım.Kendini birşey sandı.

-Önemli değil birtanem.Onun yerine benden özür dilemene gerek yok.Böylelerini çok gördüm.Galiba senden hoşlanıyor.

-Evet öyle.Biraz daha iyi misin?

-Hmmm.Peki sen kabul ettin mi?

-Bu seni ilgilemdirmez Enes.Sana insan gibi bir soru sordum.

-Bendeki de soru.Kabul etsen ve onu sevsen bu kadar sert çımışmazsın. Başağım beni seviyor.Birtanem benim.

-Eneeees...

-Tamam tamam.Biraz üşüyorum.Hasta olacağım sanki.Ama sen yanımdasın ya iyiyim güzelim.Ama ben seni, kokunu çok özledim.Bir kere öpsem?

-Hayırr...

-Peki biraz daha beklerim.Başak beni affet ne olur.Ben seni çok seviyorum.
Aklım ve kalbim aynı şeyi söylemiyordu.Enese biraz dinlenmesini söyledim.Ben de odama gittim ve biraz düşündüm.Sonra telefonum çaldı.Baturay arıyordu.Açtım.Biraz konuştuk.Sonra bana Enes seni çok seviyor.Senden ayrılmasının çok büyük bir nedeni var ama sana asla söylemyemem.Onu affet Başak.Sana zarar gelmemesi için senden ayrılmak zorundaydı dedi.Biraz konuştuk sonra kendi kendime sordum.Benden ayrılacak kadar büyük bir neden vardı.Enes bana neden söylemedi?Demek ki benden boş yere ayrılmadı.Sonra aşşağı indim.Enes uyuyordu.Ona baktım.Ne kadar da özlemiştim.Onu öpmeyi o kadar çok isterdim ki.Sonra yanına kıvrıldım.Bana sarıldı sanki uyanmıştı."Seni seviyorum" dedim."Beni affet dünyam"dedi....


Evet sonunda yeni bölüm.Bakalım neler olacak.Bu büyük neden ne acaba.Sonraki bölümlerde öğreneceğiz. Sizleri seviyorum.Hoşçakalın.... 💜




AŞK YENİDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin