*CAPITOLUL 1*

1.6K 83 25
                                    

#perspectiva lui jimin#

Astazi este ziua in care ma casatoresc,da si stiu ca este o nunta aranjata dar fac asta pentru familia mea.

*doua zile in urma*

- Jimin, poti sa vii putin te rog

-Da, vin imediat.

-Jimin,trebuie sa-ti spun ceva important.

- Da spune, sper ca nu s-a intmaplat nimic grav.

- Nu pot sa spun ca e ceva grav, dar ,desi stiu ca nu vei fi de acord cu asta trebuie sa-ti spun.

- Tata, spune odata.

- Jimin o sa te casatoresti!

- Poftim?!

-Scuze,Jimin dar trebuie sa te casatoresti cu el.

-Stai,in primul rand voi vreti sa-mi spuneti ca o sa am o nunta aranjata?, si in al doilea rand care el?

- Da,Jimin o sa te casatoresti cu fiul familiei Jeon.

- Adica cu...

- O sa te casatoresti cu Jungkook .

- Nu se poate, nu o sa fac asta.

- Dar Jimin, care e problema? E din cauza faptului ca e o nunta aranjata sau ca e cu un baiat?

- Tata, doar sti ca sunt atras de băieți dar problema e ca nu vreau sa ma casatoresc cu cineva pe care nu-l cunosc,si pe care l-am vazut de doua ori in viata mea.

- Jimin, trebuie sa faci asta, daca nu o s-o faci,atunci relatia dintre noi si ei va fi distrusa.

- Tata te rog...

- Daca nu o s-o faci atunci eu si mama ta vom fi arestati

- POFTIM?!

- Doar sti ca familia Jeon ne stie toate secretele, iar noi nu am facut lucruri bune in totalitate, sti foarte bine,iar daca tu nu o sa faci asta, atunci ei vor spune tot.

- Dar...

- Te rog Jimin.

- Bine o s-o fac.

- Multumesc... Acum du-te sa te pregatesti nunta va avea loc in doua zile.

- Bine...

#PREZENT#
Îl plac pe Jungkook, o fac de mult dar niciodată nu am avut curajul sa vorbesc cu el, nu stiu ce fel de persoana este si asta mă sperie foarte tare.

- Jimin!!!

- Hei Tae,ma bucur ca ai venit "Tae este cel mai bun prieten al meu din copilarie,este o persoana foarte blanda si calma ,dar in momentul in care cineva incearca sa-i faca rau unei persoane la care el tine, atunci ar fi mai bine sa te dai din calea lui."

-Cum as putea sa lipsesc,de la nunta celui mai bun prieten.

-Da asa e, spun eu cu un zambet fals.

-Jimin e totul bine ?

- Da, de ce nu ar fi?

- Jiminie nu poti sa ma minti, punând  zambetul ăla  fals, ști  foarte bine că te cunosc. Spune-mi...

- Adevarul e ca...mi-e puțin teamă.

- De ce?

- Nu stiu pur si simplu,pentru ca nu-l cunosc,si nu stiu ce fel de persoana este.

-Jimin, nu-ti face griji din câte am vazut pare o persoana buna,dar daca iti va face rău  cumva, sa nu-mi ascunzi asta, pentru ca o sa-l învăț eu minte.

Lacrimi de tristete si durere (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum