#CAPITOLUL 26#

489 30 6
                                    

#perspectiva autorului#
În momentul în care Jimin a vrut să iasă pe usa, a simțit cum cineva l-a apucat de mana.
- Unde crezi ca pleci?
Jungkook, l-a luat pe Jimin în brațe, ambii începând sa plângă.
- Am crezut ca vrei sa plec, de ce mai oprit?
- Imi pare rau.....Jimin, nu pot sa cred ca tu chiar ai vrut sa ma părăsești....
- Jungkook, nici macar nu te uitai la mine, m-ai facut sa ma simt ca ultimul om, stiu ca e vina mea, dar nu vreau sa renunț la copilul asta, e cel mai frumos cadou pe care puteam sa-l primesc de la tine.
- Jimin, tu vorbesti serios?
- normal, ca o fac nu ai idee cat de mult ma bucur, copilul asta va face ca familia mea sa fie completa. Jungkook, te iubesc si copilul asta ne va face sa fim mult mai uniți, vom avea cea mai frumoasă familie. Spune Jimin punând mana pe burtica lui.
- și eu te iubesc Jimin si imi pare rau ca m-am comportat asa, o sa fiu cel mai rau tata.
- hei nu e adevarat.....O sa vezi ca totul o sa fie bine.
Jungkook s-a așezat în genunchi în fața lui Jimin, imbratisandu-l
- Jungkook, ce vrei sa faci?
- Hei, eu o sa fiu tatăl tău, da stiu ca nu sunt bun de nimic si singurul lucru pe care stiu sa-l fac e sa rănesc oamenii, dar promit ca nu o sa se mai întâmple, si sper sa-mi dai o sansa. Jimin si-a pus mana pe fata lui Jungkook, facandu-l pe acesta să-l privească.
- Esti cea mai importanta persona pentru mine, nu trebuie sa-ti faci griji sunt sigur ca te va iubi la fel de mult cum o fac si eu.
- Jiminie....am dat de belea nu-i asa?
- De ce, s-a întâmplat ceva?
- Tu o sa ai stările alea în care, o sa tipi, o sa ai pofte si o sa trebuiască sa plec din casa in miezul nopții pentru ca nu o sa-mi ami suporți mirosul?
- cred ca da ...si e posibil sa te si lovesc. Jungkook l-a privit pe Jimin usor socat si totodata panicat.
- Pe bune?
- Ce, o sa ma revansez.
- Jimin te rog, nu face asta, nu vreau sa-mi mai aduc aminte de zilele alea, ma fac sa-mi dau seama ca eu chiar nu te merit....
- Scuze, dar nu am vrut sa sune chiar asa.
- Da dar, hai sa nu mai vb despre asta.
- Ok....ahhhh!!!
- Ce e?!
- Tocmai mi s-a facut pofta de ceva....
- Oh...si ce ma fac?, de ce anume?
- De un sărut. Spune Jimin râzând de reacția lui Jungkook.
- Tu râzi de mine?Eu chiar ma ingrijoram aici.
- A deci asta nu e important pentru tine?
- Ba da...
- nu pare
- Ba chiar e, hai vino aici...Jimin s-a apropiat de Jungkook acesta sarutandu-l.
___________________________________________

# După 2 ore#
- Jimin, eu trebuie să merg să mă întâlnesc Jin, avem ceva de discutat, crezi ca poti sa te descurci singur?
- Da, normal.
- Esti sigur? Nu mai plec daca ai nevoie de mine...
- hei o sa fiu bine, hai acum pleca ca nu vrei sa întârzii si sa-l faci pe Jin nervos.
- Da ai si tu dreptate.
- Ai grija...
- și tu la fel, promit ca o sa ma întorc repede. Te iubesc....
- Și eu, bye

După ce Jungkook a plecat, Jimin a luat telefonul ca sa o sune pe aunty, abia aștepta sa-i spuna ce s-a întâmplat.
- Da Jimin ce s-a intamplat?
- Hei, aunty....
- nu plângi, deci asta înseamnă că e de bine?
- Da e bine...doar că la început nu a fost atât de bine.
- Ce vrei sa spui?
- cand i-am spus că o sa avem un copil, l-a început nu a fost prea fericit sa auda asta, de fapt a stat fără să spună nimic, nici macar nu ma mai privea si i-am spus că o sa plec daca el nu ma mai iubește si ca el e totul pentru mine. Am mers sa-mi fac bagajele, si cand m-am întors în sufragerie, l-am văzut cum stătea si privea pe geam, ignorând tot ce făceam sau spuneam. L-am întrebat dacă pot sa-l mai privesc macar o singura data inainte sa plec, dar m-a ignorat. Am început să plâng, dar cand am vrut sa ies pe usa m-a apucat de mana si m-a strâns în brațe. A spus că îi pare rau si ca ma iubeste mult, doar ca nu A știut cum sa reacționeze. Iar după s-a așezat în genunchi si a inceput sa vorbeasca spunând că e o persoana rea si ca nu o sa fie un tată bun. Dar i-am spus că totul o sa fie bine.
- Jimin, nu pot sa cred ca voi o sa aveti un copil, nu am crezut ca o sa se ajunga aici.
- Aunty, poti te rog sa te întorci si sa locuiești aici?
- asta nu depinde de mine...
- dar o sa vb eu cu Jungkook, sunt sigur ca o sa fie de acord.
- Daca o sa fie, atunci o sa vin.
- Ok, aunty o sa închid, cred ca e cineva la usa.
- bine, vb mai târziu, ai grija de tine...
- o sa am.
___________________________________________
Jimin a mers sa vada cine era la usa, dar nu se aștepta sa-l vada pe Taemin.

Lacrimi de tristete si durere (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum