CAPITOLUL 22

533 36 2
                                    

#perspectiva lui Jungkook#
Cat de idiot sa fiu? Cum am putut să cred că Jimin mi-ar face asta, Minho a spus că brațul lui sangera, eu l-am strâns de braț,trebuie sa ma duc sa vad cum se simte.
- Jimin.....ai adormit? Te rog răspunde. Imi pare rau....vreau doar sa stiu daca esti bine. Deși încercam să vorbesc cu el nu primeam niciun răspuns. Am început să bat în usa crezând că Jimin a adormit, dar oricât de multă gălăgie făceam nu puteam auzi nimic din cameră. În momentul ăla am inceput sa ma panichez.
-AUNTY!!!
- Da Jungkook ce e?
- da-mi cheia de la camera lui Jimin!
- dar ce s-a întâmplat?
- nu stiu pur si simplu e complet liniste nu pot sa aud nimic, trebuie să văd dacă e bine.
___________________________________________
#perspectiva autorului#
După ce Jungkook a deschis usa l-a văzut pe Jimin inconștient într-o baltă de sânge.
- Nu iar , asta nu pot sa se întâmple din nou!! Jungkook l-a luat în brațe pe Jimin, ridicandu-l din pat si intrebtandu-se spre masina.
- Jimin....Trezeste-te, nu imi face asta din nou, Jimin!!!!
- ce s-a întâmplat cu el?
- nu stiu dar ce stiu este ca e vina mea.
- ce vrei sa spui?
- aunty, nu am timp de discuții acum, trebuie sa-l duc pe Jimin la spital.
- Jungkook sti foarte bine ce se poate intampla cu el?
- te rog aunty, hai sa nu ne mai gândim la asta, trebuie să fie bine.
După ce Au ajuns la spital, Jimin a fost luat de către asistente, mergând cu el in sala de operații. Hoseok, s-a apropiat de ei foarte îngrijorat dar și furios în același timp.
- ce s-a întâmplat Jungkook?!
- păi....eu....
- Jungkook, ti-am spus sa ai grija de el, data trecuta a pierdut o mulțime de sânge, a avut nevoie de donator, tu sti ce poate inseamna pentru el pierderea asta de sânge, nu ai idee cat de grav poate fi. Jungkook cum s-a întâmplat?
- pur si simplu, a iesit in oras, si cand a ajuns acasă, am strigat la le pentru că a întârziat, si....
- și?
- l-am lovit, după l-am apucat de ambele brațe fără să știu că e rănit la unul dintre ele. După care am fost sunat de un prieten care mi-a spus că Jimin a avut un accident, si ăsta era motivul pentru care a întârziat , si in urma accidentului a rămas cu o rana gravă la brațul drept.
- Jungkook ti-am spus sa ai grija cu el, cum poti sa fi atât de inconștient? Dar esti sigur ca era singura lui rana?
- Nu st.....
- Domnule, pacientul a intrat în stop cardiorespirator, trebuie să ne grăbim, sau o sa-l pierdem.
- NU!! Nu-l lasa sa moara...
- Jungkook, am de facut o operație foarte grea, si singurul lucru pe care tu trebuie sa-l faci e să te rogi pentru viața lui Jimin.
Hoseok, a fugit repede în sala de operații, în timp ce Jungkook, statea în genunchi, lacrimile începând sa i se scurgă pe obraz.
- Jungkook...Jimin o sa fie bine o sa vezi, spune aunty imbratisandu-l pe Jungkook. Deși își amintea foarte bine cuvintele lui Hoseok din acea zi, nu putea sa-i spuna lui Jungkook ce se poate intampla cu Jimin cu adevarat, ci trebuia sa-l încurajeze.
#ceva timp în urmă#
- Aunty, vreau sa vorbesc cu tine.
- Da Hoseok, ce e?
- sti ca ne cunoștea de mult timp si stiu ca pot sa am incredere in tine.
- Da ,spune ce e?
- aunty te rog sa ai grija de Jimin, stiu ca ar trebui sa-i spun asta lui Jungkook, dar nu pot sa-i spun întregul adevăr.
- Ce vrei sa spui?
- aunty, Jimin ar avea un început de cancer al vaselor de sânge. Orice, rana deschisa îi poate fi fatala.
- Poftim!!!??
- aunty, stiu ca e greu dar, te rog ai mare grija de el, daca v-a păți din nou ceva, nu stiu daca o sa pot sa-l mai salvez.
- O sa am grija de el...o sa fac tot ce pot, dar cancerul nu poate să fie vindecat?
- ba da bineînțeles, pot sa-l vindec cu operație, doar ca nu pot sa o fac chiar acum rănile lui nu s-au vindecat complet, asa ca te rog sa ai grija de el pana va fi momentul pentru operație. Pana atunci ai mare grija, si nu uita, fiecare rana deschisa îi poate fi fatala.
# prezent#
- Jungkook, stiu ca asta o sa te  lovească foarte tare dar nu pot sa mai mint.
- ce vrei sa spui?
- Jungkook eu....dupa ce aunty i-a povestit tot lui Jungkook, acesta  simțea cum lumea lui se prăbușește.
- aunty...de ce nu mi-ai spus? Cum ai putut să ascunzi de mine?
- Imi pare rau Jungkook dar am vrut doar să nu te îngrijorezi.
- aunty!!! Jimin are cancer, si tu nu mi-ai spus deși stiai , chiar crezi ca o sa te iert atât de usor, tu realizezi ca sunt sanse ca el sa nu se mai trezească. Daca as fi stiut nu s-ar fi ajuns aici.
- dar tu cum îți explici tot ce i-ai facut zilele astea, ca ma duceam la el in camera, si nu stiam cum sa-l fac sa se oprească din plâns, si da, i-am spus sa plece de atâtea ori, dar sti care a fost răspunsul lui de fiecare dată? Imi spunea ca te iubeste si ca daca te-ar părăsi ar fi foarte greu pentru amândoi. Si ca prefera sa ramana lângă tine orice ar fi, pentru că dacă ar pleca, asta înseamnă că nu o sa poata sa te mai vada, si asta o să-i rupă sufletul.
- acum, îmi dau seama că pot sa pierd cea mai importanta persona pentru mine. Singura persoana care ma iubeste indiferent de orice i-as face. Si stiu ca nu o sa ma iert pentru asta niciodată.
___________________________________________
Trecuseră deja 6 ore si Jimin era încă în operație, toți erau la spital mai puțin părinți lui Jimin, care nu i-au mai acordat atenție în ultimul timp, ba chiar nu-i mai interesa de loc de cum se simte Jimin.
- Jungkook, te-am iertat de atâtea ori că l-ai rănit pe Jimin dar acum nu stiu daca o s-o mai fac.
- Tae te rog, nu am vrut sa fac asta...
- Așa spui mereu, si faci exact opusul, Jungkook daca Jimin se trezeste nu o sa te mai las lângă el si iti promit asta. O sa fac tot ce pot sa am grija sa nu mai sufere vreodata si asta nu e posibil atâta timp cât e lângă un gunoi ca tine!!!!
- Stiu, am gresit, dar fără Jimin viața mea nu inseamna nimic.
- trebuia sa-ti dai seama de asta, mai devreme!!!
- Tae gata, nu a fost vina lui, nu a știut că Jimin are cancer.
- Da, nu a stiut dar cu toate astea nu avea dreptul sa-l lovească. Mi-e scârbă de el înțelegi!!!
- Tae esti mult prea dur cu el.
- Nu Jin hyung, are dreptate, e vina mea.
- Da e vina ta....Jimin nu a suferit atât de mult niciodată, era un copil care își iubea viața, dar a început să o urască din vina ta. De cand nu l-ai mai văzut zâmbind, cand a fost ultima dată când a fost fericit?
- Da Tae stiu, sunt un gunoi, nu merit sa traiesc si iti promit ca daca Jimin se trezeste nu o sa ma mai apropii de el niciodată. O sa plec din viața lui pentru totdeauna. Vreau sa stiu ca e bine, si dupa o sa dispar din viața lui, o sa-l las sa fie fericit.
- Jungkook, ce faci? Nu poti sa faci asta. Iti faci rau si tie si lui Jimin asa.
- nu aunty, Jimin e trist din cauza mea, si in privinta sentimentelor mele, nu mai contează. Chiar dacă eu o sa sufăr nu are nici-o importanta atâta timp cât Jimin e bine si fericit. Puteai sa vezi tristețea din ochii lui Jungkook, si fiecare cuvânt care ieșea din gura lui puteai sa-ti dai seama cat de mult îl doare, si doar gândul că nu o sa-l mai vada pe Jimin îi rupea sufletul, dar fericirea lui Jimin e mai importanta.

La un moment dat usile săli de operații s-au deschis. Hoseok a iesit de acolo dar nu puteai sa-ti dai seama din privirea lui cum a mers operatia.
- Hoseok cum e Jimin?
- aunty, totul e bine. Jimin e bine, a avut o voință atât de mare sa trăiască, nu a vrut să se lase batut si sigur a avut un motiv pentru care a luptat.
- Si putem sa-l vedem?
- Da e conștient, dar cred ca el vrea sa-l vada pe Jungkook. În momentul în care s-a trezit a spus numele lui Jungkook. Dar nu il vad, Unde e ?
- ce? Era aici mai devreme.
- atunci daca el nu e aici puteti merge.
___________________________________________
#perspectiva lui Jungkook#
Am plecat fără ca nimeni sa observe,Jimin e bine, stiu ca ar trebui să fiu fericit dar nu pot deși ma bucur ca e bine, eu nu o sa-l mai vad si asta imi rupe sufletul. Nu o sa mai vad niciodată ochii aceia sclipitori, zâmbetul ala pe care chiar daca nu l-am mai văzut în ultimul timp. Nu o sa-i mai aud niciodată vocea  aceea dulce spunând " te iubesc Kookie" Se pare ca l-am pierdut si nu am cum sa-l mai aduc lângă mine deși îmi doresc. As vrea sa ma duc la el sa-l strâng în brațe și sa-i spun cât de mult îl iubesc, si sa nu-i mai dau drumul niciodată. Deși ma doare ăsta e momentul sa spun
"Adio Jimin, sper sa fi fericit, si asigura-te ca nu o sa mai lasi sa cada nicio lacrimă din ochi tai, te iubesc sa nu uiti asta"
___________________________________________
#perspectiva lui Jimin#
Imi doresc sa-l vad pe Jungkook si sa-i spun că-l iubesc, si că-l iert si ca înțeleg că a fost gelos. El a fost motivul pentru care am luptat nu voiam sa-l părăsesc.
La un moment dat îi văd pe toți ca intrau pe usa doar ca lipsea cineva.
- Jimin, ma bucur sa vad ca esti bine.
- și eu aunty, dar....unde e Jungkook?
- Jimin nu pot sa cred ca inca întrebi de el după tot ce ti-a facut.
- Tae, nu a fost vina lui. Deci unde e Jungkook?
- Jimin....Jungkook nu cred ca o sa vina....
- a pățit ceva?
- nu, dar a spus că vrea sa te lase sa fi fericit, sa-ti trăiești viața, fără el.
- adică....m-a parasit.....??
- Jimin.....
- nu, spune-mi ca imi faceti o glumă si ca Jungkook o sa intre pe usa aia acum.
- Jimin, nu plânge asta o sa-ti faca rau, tu trebuie să te faci bine.
- nu cred ca voi mai fi bine....
Deci se pare ca Jungkook a renunțat deja la mine si la noi. Imi pare rau ca nu ma mai iubesti Jungkook.
_________________________________________

Am terminat CAPITOLUL 22 scuze pentru greșeli și pentru întârziere. Sper ca v-a placut.😘😘😘😘😘💜💜💜💜😘😘😘💜💜💜💜

Lacrimi de tristete si durere (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum