#CAPITOLUL 19#

559 33 2
                                    

#perspectiva autorului#
Trecusera deja trei săptămâni si starea lui Jimin era una buna. Relatia lui cu Jungkook era una perfecta, totul mergea foarte bine, si părea că așa o sa ramana.
Deși Jungkook era fericit cu Jimin, îl iubea extrem de mult si se simtea iubit, dar Jungkook a fost întotdeauna o persoana care voia să aibă absolut tot, si nu accepta ca cineva sa-i fure ceva ce îi aparține lui. Dar ce nu știa el era ca asta putea sa-i distrugă relația cu Jimin, într-un mod foarte urat.
📞
- Domnule, Jungkook?
- Da, spune repede, ca nu pot sa vorbesc.
- Domnule, stiu ca e posibil sa fiu dat afara daca spun asta, dar trebuie să o fac.
- hai spune odată.
- inteleg ca îl iubiți pe Jimin, dar ar fi mai bine să dati la o parte relatia cu el si sa va concenratii pe lucruri mai importante.
- a da serios, ce fel de lucruri?
- se pare ca o parte din afacerile voastre au fost furate și sunteți pe cale să pierdeți multi bani daca nu faceti ceva.
- CE!!! O SA VIN IMEDIAT.
📞❌
____________________________________________

Jimin doar ce se trezise si a observat ca Jungkook nu e lângă el,si asta i s-a parut un pic ciudat, pentru că el nu pleacă niciodată fără sa-i spuna si fara sa-i dea un sărut. Pentru un moment a crezut ca Jungkook era în baie, dar trecuseră deja ceva timp si Jungkook nu aparea.
- aunty!!!
- Da Jimin, ce e?
- l-ai văzut pe Jungkook?
- Da a plecat de dimineata, nu ti-a spus?
- nu, deobicei nu pleacă fără sa-mi spuna.
- Jimin, poate ca nu a vrut să te trezească, de ce nu-l suni, sa vezi ce face.
- ok
Jimin a luat telefonul ca sa-l sune pe Jungkook. A sunat de câteva ori dar Jungkook continua sa-i respingă apelurile.
- nu cred ca vrea sa vorbeasca cu mine.
- Jimin ,nu spune asta poate e într-o sedinta si nu poate sa vorbeasca o sa te sune el pana la urma.
- Da, poate ai dreptate.
- ok, Jimin eu trebuie să plec, am multe de făcut.
- bine....
- și nu-ti mai face griji o sa vezi ca totul e bine.
- sper...
____________________________________________
Era deja seara si Jungkook, încă nu apăruse, Jimin l-a mai sunat de cateva ori. Toată ziua, Jimin nu a facut altceva decat sa-i trimita mesaje lui Jungkook.

 Toată ziua, Jimin nu a facut altceva decat sa-i trimita mesaje lui Jungkook

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Peste două ore, Jungkook, ajunsese acasă. Era deja miezul nopții, si se aștepta ca Jimin sa doarmă deja, dar a rămas surprins sa vada ca nu e asa.
- Jungkook, ma bucur ca ai venit. De ce nu mi-ai raspuns?
Deși, Jimin încerca să vorbească cu Jungkook, acesta nu-i dădea nici-un raspuns.
- de ce nu vorbesti cu mine?
Spune Jimin, privindu-l în ochii pe Jungkook.
- poti sa ma lasi?
- dar macar spune-mi ce am facut, de ce te comporți asa cu mine?
- POTI, SA DISPARI DIN FATA MEA, AM AVUT O ZI GREA ASTAZI, SI NU AM CHEF DE TINE!!!!
Jimin nu credea că o să-i mai fie vreodat, frică de Jungkook, si nu credea că Jungkook se va mai comporta asa cu el.
- doar am vrut sa stiu.....
- NU MA INTERESEAZA, LASA-MA SA TREC, VREAU DOAR SA STAU SI SA MA RELAXEZ, FARA TINE PRIN PREJAMA!!!
- DE CE!!! SPUNE!!! DE CE FACI ASTA?
- țipi la mine? Spune Jungkook, apropiindu-se de Jimin, vrând sa-l lovească. Dar nu a putut să facă asta, asa ca a mers în camera fără să mai spuna ceva. Lasandu-l pe Jimin în lacrimi.
____________________________________________
- Jimin!!, Jimin.... Ce a fost cu toate strigătele alea, si de ce plângi?
- aunty...
- ce e Jimin?
- Jungkook...
- ce e cu Jungkook, spune odată.
- Jungkook, a încercat să mă lovească.
- poftim?!, sper ca nu am auzit bine.
- ba da, aunty, a trecut atât de mult de când nu mi-a mai fost teamă de el, dar astăzi, l-am privit, în ochi și l-am văzut pe vechiul Jungkook.
- Jimin....îmi pare rau.
- aunty, am crezut ca nu o sa se ajunga la asta iarăși.
- Jimin, poate ca a avut o problemă la birou,si si-a manifestat furia pe tine, dar o sa vezi ca o sa fie bine.
- aunty, deși nu m-a lovit asta a durut atât de tare.
- Jimin....îmi pare atât de rau...
- nu e vina ta aunty, sti, o sa merg in camera si o sa incerc sa adorm.
- Jimin o sa mergi...
- nu, o sa merg in alta camera.
- Bine, noapte bună.
- nu are cum sa mai fie o noapte bună.
Min Young nu a sperat sa aiba dreptate, deși a spus că Jungkook se va întoarce la cel care a fost inainte speră sa nu se
adevereasca.
Dar încă mai credea că, Jungkook nu a facut-o intenționat si poate a fost obosit, sau poate s-a întâmplat ceva la birou." Te rog Jungkook, sa nu faci ce ai facut inainte, Jimin nu o sa poata sa mai accepte si mi-e frică ca o sa-l pierzi, si nu stiu cum vei trai atunci fără el"
_________________________________________
# perspectiva lui Jimin#
" Nu credeam ca o sa ajung sa-i dau dreptate lui aunty. Prima dată când mi-a spus că ar trebui sa-ti mai dau 10 sanse, am spus că e o prostie, dar acum mi-am dat seama că are dreptate. Desi te iubesc, deși ma doare sa fac asta, nu mai pot sa stau asa, nu cred ca mai pot sa rezist, da poate ca ai avut o zi grea, dar nu trebuia sa ma faci sa ma simt asa, si chiar daca ma doare, trebuie s-o fac.
Asta a fost prima șansă pe care ai pierdut-o Jungkook."
- 1.😔😔😔😔
_________________________________________
Am terminat si CAPITOLUL 19, scuze, pentru întârziere, dar chiar nu mai stiam ce sa scriu. Oricum sper ca va placut, si scuze pentru greșeli.😘😘😘😘😘💜💜💜💜

Lacrimi de tristete si durere (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum