#CAPITOLUL 8#

868 47 6
                                    

#perspectiva autorului#
Trecuse deja o săptămână de când Jimin si Jungkook si-au mărturisit ce simt unul pentru altul. Totul era perfect, si nimeni nu credea că se va întâmpla ceva, doar ca ei au uitat un amănunt.
_________________________________________
#perspectiva lui Jungkook#
- Kookie!!!
- Da, sunt aici, ce s-a întâmplat?
- Kookie am vrut sa te intreb daca vrei sa iesim undeva astăzi.
- Jimin, nu putem Să mergem astăzi.
- ok, atunci dar de ce nu?
- Jiminie astăzi se întoarce Irene, si trebuie sa-i spun tot ce se intampla.
- Aaaa, am uitat de asta, dar cum crezi ca se va simti?
- Jimin, Irene va fi supărată si nervoasă, dar nu din cauza faptului că nu o mai iubesc.
- Kookie ce tot spui?
- Jimin, Irene nu ma iubit niciodată. A stat cu mine doar pentru bani.
- Stai un pic si atunci tu de ce ai mai rămas cu ea?
- pentru că am iubito, iar in momentul in care ai venit tu, mi-am dat seama că încep să simt ceva pentru tine,care era mai puternic decât ce simteam pentru ea, dar lucrul pentru care ma simt cel mai prost este faptul că am încercat să neg asta, si am facut asta prin a te răni pe tine, credeam ca daca o sa te urăsc, iubirea mea pentru tine va dispărea.
- Kookie nu e nevoie sa te mai simti asa, nu mai contează ce a fost. Eu te-am iertat deja.
- Jimin, ce am facut eu ca sa te merit pe tine?
- Te iubesc Kookie.
- eu mai mult.
La un moment dat o aud pe aunty, care ma cauta.
- Jungkook!!!
- Da sunt, în camera mea.
- Jungkook, A venit Irene si a spus că vrea sa vorbeasca cu tine, adică cu noi toți. Era foarte fericita, a zis ca are o veste foarte bună, în special pentru tine, dar vrea sa fim toti acolo.
#perspectiva lui Jimin#
De ce simt ca asta nu o sa se termine cu bine.
- Ok atunci, oricum si eu vreau sa vorbesc cu ea.
_________________________________________
După câteva minute toți erau în sufragerie,si așteptau ca Irene sa spuna marea veste.
- Jungkook nu ai de gând să mă iei în brațe, mi-a fost dor de tine.
- Da,sigur. Spune Jungkook, uitandu-se la mine, facandu-mi semn, ca eu sa nu ma supăr.
- Bun deci, am o veste minunata. Spune ea cu un zâmbet pe față.
- Păi, spune odată.
- Stai. Înainte să spun am un cadou pentru tine. Exclama ea,dandu-i lui Jungkook o cutiuță mica.
- Deschide-o!!

#perspectiva autorului#- ce

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

#perspectiva autorului#
- ce...Ce e asta? Intreaba Jungkook, continuând să se uite la Jimin.
- Kookie,sunt însărcinată, o sa avem un copil.
# două zile în urmă#
- Irene, mi-a venit cea mai bună idee ca sa-l faci pe Jungkook sa ramana lângă tine.
- Jay, tu vorbesti serios?
- Da!
- și care e, spune odată.
- O sa-i spui lui Jungkook ca esti însărcinată.
- ce?
- Da, daca o sa-i spui asta, atunci nu va avea ce sa faca, si va ramane lângă tine.
- Jay asta nu o sa functioneze, iti dai seama ca o sa ma pun sa fac testul de sarcina, si in fata lui daca e nevoie.
- Am o solutie si pentru asta. Am făcut rost de niste pastile, daca o sa iei una inainte sa faci testul de sarcina atunci el va arata pozitiv.
- Ok, sa zicem ca o sa functioneze, dar sti ca nu pot sa-l păcălesc mai mult de o luna sau doua.
- Da stiu, pentru că burta ta, nu va crește și asa mai departe.
- exact.
- Dar nu am nevoie de mai mult. Vreau doar ca Jimin sa plece de acolo, după care o sa apar eu. O sa ma imprietenesc cu el, poate mai mult, si intr-un final o sa-l răpesc si o sa-l fac pe Jungkook sa renunte la tot daca il vrea pe Jimin inapoi.
- deci esti incredibil!
- Stiu nu?
- Bine atunci,asa o sa facem.
#prezent#
- ce, nu te bucuri? Jungkook ce e cu tine? Am crezut ca o sa te bucuri. Spune  Irene, începând sa plângă.
- Irene nu are cum sa se întâmple asta?
Am avut grija de fiecare dată.
- Ba da  Jungkook s-a întâmplat,îmi face rau ca nu ma crezi.
- Scuze nu am vrut să te fac sa te simti asa.
- Deci, te bucuri?
- Da....Da ma bucur.
În momentul în care Irene l-a sărutat pe Jungkook, Jimin a plecat în camera lui, fără să mai poată să se abțină să nu plângă. Toti se simțeau atât de rau pentru Jimin, si stiau ca...acum nu mai e nimic de facut, si Jungkook trebuie să rămână cu Irene, deși ei nu-și doreau asta.
- Iubire, o sa plec la mine în camera,adica la noi in camera sa ma odihnesc, a fost un zbor lung.
- Bine.
După ce Irene s-a dus în camera, Jungkook a mers la etaj ca sa vorbeasca cu Jimin.

#perspectiva lui Jimin#
De ce? DE CE?,ce am facut sa merit asta? Nu mai suport. Nu mai pot sa plâng, nu mai rezist e prea mult. Am suferit într-o lună cat nu am suferit toată viața mea.

Deodată aud usa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Deodată aud usa.
- Jimin!
- Kookie, te rog, nu vreau sa vorbesc acum, nu pot.
- Jimin, tot ce vreau sa sti e ca eu te iubesc pe tine.
- Jungkook, eu o sa plec!
- ce,nu,o sa faci asta.
- Asculta-ma, o sa plec, o sa divorțam, tu o sa te căsătorești cu Irene, si o sa va creste-ti copilul împreună, iar eu o sa incerc sa ma împac cu ideea ca nu merit sa fiu cu tine.
- JIMIN!! INTELEGE PE TINE TE IUBESC !
- Kookie, nu am spus că nu ma iubesti,doar ca iubirea noastra nu si-a ales bine timpul.
- Jimin...
- Kookie, nu ai idee cat de mult te iubesc.
- Atunci rămâi....
- Aș vrea atât de mult sa raman, dar nu pot, trebuie să stai cu ea.
- Dar nu vreau asta.
- Jungkook o sa aveti un copil nu poti sa-i faci asta.
- Și dacă ma minte? Daca si-a dat seama ca vreau sa ma despart de ea si a spus asta.
- Nu ai de unde sa sti.
- Te rog Jimin, nu pleca, viața mea e nimic fără tine. Im momentul ala Jungkook m-a luat în brațe.

 Im momentul ala Jungkook m-a luat în brațe

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Rămâi cu mine....
- Nu pot.
- mai vreau un lucru atât.
- spune.
- rămâi cu mine până îmi dau seama daca ma minte, iar daca nu o face atunci....o sa te las sa pleci.
- Dar...
- Te rog Jimin, daca ma iubesti atat de mult precum ai spus,faci asta pentru mine.
- Eu......

_________________________________________

Capitolul 8 e gata sper ca v-a placut, o sa incerc sa-l  postez si pe următorul cât de repede😘😘😘😘😘😘

Capitolul 8 e gata sper ca v-a placut, o sa incerc sa-l  postez si pe următorul cât de repede😘😘😘😘😘😘

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si multumesc pentru ochișorii.nu pot sa cred ca sunt deja peste 200.!!!😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤗🤗

Lacrimi de tristete si durere (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum