CAPITOLUL 29(FINAL)

843 48 27
                                    

#perspectiva lui Jimin#
Am simtit atingerea unei persoane, nu Stiam cine e dar cand m-am intors l-am văzut pe Tae.
- Jimin, de ce plângi?
În acel moment, mi-am adus aminte ca am adormit pe pieptul lui Jungkook, si am visat ceva îngrozitor.

#Perspectiva autorului#

- Jimin...
- Jungkook, ce se intampla? Unde suntem?
- asta e doar un vis, visul tau mai exact, dar acum stiu ca e singura modalitate prin care pot sa-ti spun, ceea ce vreau....
Jungkook avea lacrimi în ochii și Jimin si-a dat seama că ceva nu e bine.
- Hei, ce se intampla? Uita-te la mine si spune-mi....
- Nu pot, Jimin....
- Ce nu poti?
- Nu pot sa....ma mai întorc....
- Ce? Jungkook nu poti sa-mi faci asta.
- Imi pare rau, dar nu mai am putere sa lupt...
- Nu, te rog...Jungkook l-a luat de mâini pe Jimin, privindu-l în ochi.
- Jimin....te rog sa ai grija de tine, de copilul nostru, adică de fetița noastră, daca intreaba vreodata de mine spune-i ca tatăl ei o iubește mult chiar daca nu poate să fie lângă ea.
- Nu, nu.....
- invat-o sa fie o persoana buna, nu asa cum am fost eu. Sa fie exact ca tine, o persoana minunata si cand o sa-i fie dor de mine spune-i sa isi aleaga o stea iar eu o sa fiu acolo. Cand o sa fie destul de mare, spune-i adevarul, tot ce ti-am facut, cum m-am comportat cu tine si faptul ca te-am făcut să suferi....ca sa-si dea seama că e mai bine ca nu sunt lângă ea.
- Jungkook....nu poti sa-mi faci asta....
- Iar tu, Jimin, gaseste pe cineva care sa te iubească asa cum meriți, si sa aiba grija de tine si de fiica noastră. Sa te privească în ochii asa cum o fac eu, vreau sa vezi iubire atunci cand te uiti la el. Doar ca am o rugăminte, te rog sa nu ma uiti Jimin, macar o singura data aduti qminte de mine si gandeste-te  ca sunt acolo si ca sunt fericit pentru tine....
- Te rog....
- Te iubesc si multumesc pentru tot....Jungkook s-a apropiat de Jimin sarutandu-l usor...lacrimile lor cădeau una cate una, ambii simțeau ca asta e ultimul moment petrecut împreună, ultimul sărut, ultima atingere....
- Și eu te iubesc....
- O să plec acum... Jungkook s-a îndepărtat de Jimin, fără să se uite in spate, a dispărut.
- Nu, nu poti sa-mi faci asta!! Întoarce-te am nevoie de tine....JUNGKOOK!!!

M-am intors spre Jungkook in momentul in care am auzit ceva îngrozitor, acel sunet care arată că totul s-a terminat.....
- Oh...Nu!!! JUNGKOOK!!! Te rog, uita-te la mine, nu poti sa faci asta...
În momentul ăla Hoseok a intrat în salon.
- Nu se poate... ieșiți afara...
- Hoseok...
- am spus sa plecați!!
- Jimin, haide afara....Tae l-a dus pe Jimin afara, doar ca avea un atac de panică și părea că nu este el însuși.
- Nu....Jungkook e bine, el...Nu o sa ma părăsească....ma iubeste.....Jimin statea pe jos, privind în gol, tot corpul lui părea că tremură.
- Jimin, calmează-te, uita-te la mine...
- Nu are....voie să facă asta, nu....poate să plece asa cand vrea el....A spus....ca ma iubeste.....
- JIMIN!!
- Kookie...... intoarce-te...
O asistentă a venit si l-a dus pe Jimin într-un salon sa-l poata calma.
Între timp, Tae era pe hol, asteptandu-i pe Jin si aunty sa ajunga.
Trecuseră deja trei ore, era liniste completă, Hoseok nu ieșise nici pana atunci din salonul lui Jungkook, de parca îi era frică să dea ochii cu ei.
Asistentele au reușit sa-l calmeze pe Jimin , care reușise să adoarmă. Nimeni nu înțelegea ce se întâmplă, de ce Hoseok nu a venit sa le spuna nimic, de ce durează atât...Voiau să știe adevarul, chiar daca era unul dureros....
___________________________________________

Jimin era în salon, părea foarte linistit atunci cand dormea dar nimeni nu știa ce se intampla in sufletul lui. În timp ce dormea, tot felul de amintiri cu Jungkook îi veneau în minte.

- Jimin, crezi ca o sa fim mereu împreună?
- Normal, nu vad de ce nu? Doar dacă tu nu o sa ma mai iubesti într-o zi.
- cum o sa te simti daca o sa te părăsesc?
- toată viața mea o sa fie distrusă, nu o sa mai pot sa fiu fericit fără tine si probabil voi ajunge sa-mi pun capăt zilelor
- Sa nu îndrăznești să mai spui asta. Indiferent de ce o sa se întâmple cu mine, tu o sa treci peste si o sa fi fericit.
- e atat de usor de spus.....dar sa nu pleci de lângă mine, nu ai voie!
- Nu o plec de lângă tine nici mort...nu as putea...
- așa sa faci.....

Lacrimi de tristete si durere (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum