*CAPITOLUL 5*

953 62 6
                                    

#perspectiva autorului#
- Ce se întâmplă aici?
- Iubito, ce faci aici?
- Nu, Jungkook, eu am întrebat prima.
- Da, dar nu se intampla nimic.
- Jungkook, esti singur cu Jimin intr-o camera, pe jumătate dezbrăcat, la câțiva centimetri de  buzele lui, si tu imi spui mie ca nu s-a întâmplat nimic?!
- Pot, sa explic.
- Chiar te rog.
- Păi, gunoiul asta, a varsat sucul pe mine, si eram asa de aproape, pentru că eram pe cale sa-l lovesc, dar ai intrat tu.
- Păi, si de ce nu o faci acum.
- Adică sa-l lovesc?!
- Da nu ai spus ca urma sa faci asta?
Irene, știa că Jungkook o minte, dar voia sa vada cat de departe poate merge,iar daca chiar îl lovea, poate ca o sa-l creada
- Da ai,dreptate.
Atunci, Jungkook,se întoarce si îi da o palmă lui Jimin.
- Bun, acum hai sa mergem.
- Stai nu pot sa plec asa, sunt dezbrăcat.
- atunci, ia cămașa lui si vino odată.
- ai auzit-o, dami-o, acum.
#perspectiva lui Jungkook#
În momentul în care Jimin si-a dat cămașa jos nu m-am putut gândi decat la corpul lui perfect, care acum era acoperit cu semne. Ceea ce ma durea era faptul că semnele alea erau făcute de mine. Eu sunt cel care i-a distrus corpul.
După ce am închis ușa camerei, tot ce am putut auzi era plânsul lui Jimin.
_________________________________________
În sfârșit, petrecerea se terminase si puteam sa plecam acasa.
Am luat-o pe Irene si am plecat spre casă.
#Perspectiva autorului#
Jungkook,plecase fără să-și dea seama ca a uitat ceva.
- Mama?!
- Jimin ce faci aici nu ai plecat cu Jungkook?
- A, nu pentru că o sa mai merg să-i vizitez pe ai mei,si i-am spus sa plece.
- Jimin, e ora 23:00 si este foarte frig,chiar ai de când sa îi vizitezi pe ai tai la ora asta?
- Da, de ce nu.?
- ok Jimin.
- vrei sa-i spun șoferului meu sa te duca ?
- nu, chiar nu e nevoie,voi lua un taxi.
- Jimin, esti sigur ca ai bani la tine? Pentru ca stiu ca de obicei asistenta ta personală are cardurile și bani tai.
- A nu,chiar am.
- Ok Jimin, noapte bună!
- noapte bună!
În timp ce Jimin mergea, afara începuse  ploaia.Si bineînțeles că a mintit,Nu mergea sa-i viziteze pa ai săi,si nu avea nici bani la el.
"Nu-i nimic întotdeauna, mi-a plăcut sa merg prin ploaie."

#Dimineața##perspectiva lui Jungkook#Încă de aseara am senzatia ca ceva rau s-a întâmplat, dar sper sa fie doar o senzatie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

#Dimineața#
#perspectiva lui Jungkook#
Încă de aseara am senzatia ca ceva rau s-a întâmplat, dar sper sa fie doar o senzatie.
Deodată, aud bătăi în usa.
- Da,intra!
- Domnule, masa e gata.
- Bine,vin imediat.
- ok
- Stai, Jimin s-a trezit ?
- Nu stiu, dar pot sa ma duc sa verific.
- ok,si daca s-a trezit sa-i spui că vreau să luăm micul dejun împreună.
- am înțeles.
Sper ca Jimin sa accepte sa ia masa cu mine.Dar tot nu inteleg ce e cu sentimentul asta.De ce simt ca s-a întâmplat ceva?
- Domnule,domnule.
- Min young ce s-a întâmplat?
- Jimin nu e in camera lui, si patul e neatins.
- Nu nu, stai poate e prin casa,E o casă destul de mare totusi.
- O sa anunt personalul. Si daca nu-l gasesc ce facem?
- Hai sa sperm că-l gasim.
- Domnule, angajații au spus că nu l-au mai văzut pe Jimin de când ati plecat la petrecere.
- Nu nu.
- Ce s-a întâmplat?
- am uitat sa-l iau pe Jimin aseara,cand am plecat de la petrecere, doame cât pot sa fiu de idiot. După tot ce i-am facut asta era singurul lucru care mai lipsea.
- o să plec sa-l caut pe Jimin.
"Unde o fi el acum? Daca a pățit ceva ?
Dacă l-a răpit cineva?
Acum inteleg de ce aveam sentimentul ala.
La un moment dat aud telefonul.
- Da
- Domnul Jeon Jungkook?
- Da,cine sunteti?
- Sunt doctorul Lee Jin won. Am sunat în legătură cu o persoana care a ajuns la spital noaptea trecută, numele lui este Jeon Jimin.Il cunoaste-ti?
- Da este sotul meu.Cum se simte ?
- Ne pare rau dar nu putem Să vă dăm informatii prin telefon.
- Domnule ati înnebunit, am crezut ca o iau razna ca nu stiam unde e si dumneavoastra nu vreti sa-mi spuneti starea lui?
- Imi pare rau dar nu va pot spune, trebuie să veniți la spital.
- Bine ajung cât pot de repede.
________________________________________
-Domnul Jeon Jungkook?
- Da, spuneti-mi ce s-a întâmplat cu sotul meu.
- A fost găsit, leșinat pe stradă, si a fost adus la spital. Starea lui este una stabila, doar ca as vrea sa va pun o întrebare?
- Da spune-ti.
- in momentul in care l-am consultat pe Jimin, am văzut vânătăi si cicatrici pe tot corpul lui, domnule Jungkook va bate-ti sotul ?
- Poftim, nu!
- Atunci explicați
- Nu cred ca e treaba ta, esti cumva polițist si nu stiu eu?
- Nu nu sunt.
- Bine atunci,Dacă nu va supărați as vrea sa-mi vad soțul.
- camera 113.
- multumesc mult!
- nu aveti pentru ce
_________________________________________
- Jimin!
- Jungkook ce faci tu aici?îți jur nu am facut asta intenționat, doar te rog sa nu ma lovești din nou nu mai rezist.
- Jimin, nu o sa-ti fac nimic crede-mă.
E vina mea pentru tot ce s-a întâmplat, eu trebuia sa am grija de tine. Imi pare rau.
- Serios, chiar îți pare rau ?
- Da, Jimin îmi cer scuze, o sa ma ierți vreodata pentru tot ce ti-am facut ?
- te-am iertat deja Kookie.
- Jimin esti mult prea bun, nu meritai absolut nimic din ce ti-am facut.
- Jungkook, inteleg ca tu o iubesti pe Irene, si respect asta, dar sper sa fim macar prieteni. Iar pana o sa-i convingem pe părinții noștri ca vrei sa divortezi de mine si sa fii împreună cu ea,trebuie sa incercam sa ne intelegem bine.
" Jimin nu cred ca mai vreau sa ma despart de tine, mai ales acum cand incep sa am sentimente pentru tine, iar sentimentele mele pentru Irene încep sa dispară."
- Da Jimin, îți promit ca nu te voi mai trata asa.
- Kookie pot sa te rog ceva?
- Da spune .
- Poti sa-mi dai o îmbrățișare.
- normal.
_________________________________________

Gata si CAPITOLUL 5 sper ca v-a placut, am facut un final mai frumos pentru CAPITOLUL asta, daca tot e crăciunul.
Sa vedem daca va mai fi la fel si in capitolul următor😉😉😉😘😘❤



















Lacrimi de tristete si durere (jikook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum