#perspectiva autorului#
Jungkook si Min young așteptau doctorul sa vina, si sa le spuna starea lui Jimin.
- E doar vina mea, nu inteleg de ce am facut asta, pur si simplu mi-am pierdut controlul.
- Jungkook, încearcă sa-ti aduci aminte ce s-a întîmplat.
- Încerc sa fac asta dar pur si simplu nu pot sa imi aduc aminte nimic. La un moment dat totul a devenit negru si din momentul ala nu mai îmi aduc aminte nimic.
- Dar inainte de asta ce s-a întâmplat?
- eram in sufragerie si imi beam ceaiul si dupa a venit Irene si mi-a spus că una dintre angajate are nevoie de mine, asa ca m-am dus la etaj, când am urcat am observat ca de fapt nu ma striga nimeni. După am mers în sufragerie unde era Irene. Si i-am spus că nu era nimeni si poate i s-a parut. Ea a urcat la etaj, si eu am continuat să-mi beau ceaiul. Si de atunci nu-mi mai aduc aminte nimic.
- Jungkook, daca...
- Domul Jungkook!
- Da, spuneti-mi ca Jimin E bine.
- Nu va face-ti griji, starea lui este una buna, doar ca are, multe cicatrici si răni, pe tot corpul, inclusiv pe față.
- Pot sa-l vad?
- Da,doar ca vreau sa va intreb ceva, înainte.
- Bine dar vreau sa te rog ceva. Nu-mi mai vorbi formal, doar ne cunoastem de atâta timp.
- Ok Jungkook, tocmai ce ai spus ca ne cunoastem de atâta timp.
- Hoseok ma sperii.
- Jungkook, Jimin are cicatricii de ceva timp, te rog sa-mi spui că nu i-ai facut nimic rau.
- Hoseok, o sa-ti explic totul, dar acum vreau doar sa vorbesc cu Jimin.
- Bine, Jungkook dar promite-mi ca O sa-mi explici.
- Promit, poti sa vii maine la mine acasă și o sa-ti spun tot.
- ok
_________________________________________
#perspectiva lui Jungkook#
- Jimin...
- Jungkook!
- Imi pare rau, nu am vrut să fac asta, nu stiu ce s-a întâmplat cu mine. Nu eram eu.
- Dar cine era Jungkook, NU ERAI TU CEL CARE A INTRAT IN CAMERA MEA, NU ERAI TU CEL CARE A INCEPUT SA MA SARUTE, NU ESTI CEL CARE A INCERCAT SA MA AGRESEZE, NU ESTI TU CEL CARE M-A BATUT PANA NU AM PUTUT SA MAI RESPIR!!
" puteam sa simt durerea sin vocea lui. Ma simțeam si mai vinovat, când vedeam cum i se scurg lacrimile pe obraz"
- Ba da doar ca...
- Doar ca ce Jungkook? M-am bucurat atât de mult cand mi-ai ca ma iubesti si ca nu o sa-mi mai faci rau niciodată, dar sti ce mi-am dat seama, mi-am dat seama că ti-ai batut joc de mine, în ultimul hal, si sti care e chestia, ca rănile astea nenorocite de pe corpul meu pe care mi le-ai facut nu dor absolut deloc în comparație cu cat de tare ma doare sufletul acum, si faptul ca am fost atât de prost sa cred toate minciunile pe care mi le-ai spus.
- Jimin te rog lasă-mă să explic.
- De ce as face-o, ca sa mai minți, Jungkook nu ai nici-o explicație pentru ce ai facut, nu există motiv prin care poti sa faci asta.
"Jimin avea dreptate, nu aveam nicio explicație pentru că nu stiam ce s-a întâmplat. Dar nu m-am putut abtine,si am început să plâng, ceva ce nu am mai facut de mult timp, pentru prima dată am simtit ca pot sa pierd pe cineva, si acea persoana e cea pe care o iubesc cel mai mult."
- Jimin te iubesc...
- Jungkook nu mai mintii, ma doare înțelegi, nu ma iubesti si nici nu mai iubit vreodata. Dacă mă iubeai nu făceai asta. Jungkook sti macar cum e iubirea. Cand iubesti pe cineva suferi cand el este rănit, esti fericit cand el este fericit, suferi cand suferă si el, nu îl rănește si iti bati joc de el.
- Jimin te rog haide sa mergem acasă și...
- Jungkook, nu ma mai întorc, nu vreau sa mai vin acolo.
- Jimin nu poti sa-mi faci asta, nu poti sa pleci...te rog...
- Jungkook vreau sa divorțam cât mai repede ca sa nu mai fiu nevoit să te vad, asa o sa poti sa rămâi cu Irene si cu copilul tau.
- Jimin..eu nu pot sa rezist fără tine, viața mea e nimic fără tine, nu o sa te las sa pleci. TE IUBESC, te rog sa înțelegi.
- nu mai spune asa nu ai idee cat de tare ma doare.
- Jimin..
- Pleaca Jungkook, totul s-a terminat.
- Jim...
- PLEACA!!
_________________________________________
#Perspectiva autorului#
Cand Jungkook a iesit, pur si simplu nu am mai putut să reziste si a început să strige, lacrimile începând sa i se scurgă din ce in ce mai repede.- Jungkook, ce s-a întîmplat?
- Aunty....am...pierdut ce-l mai important lucru pentru mine.
- Jungkook despre ce vorbesti?
- Jimin...mi-a spus că nu vrea sa ma mai vada si ca nu se va mai întoarce înapoi.
- Kookie îmi pare rau...
- Daca il priveai în ochii puteai sa vezi cat de mult suferă si asta doar din vina mea. Cum am putut să fac asta.
- Jungkook nu e vina ta, totul a fost o capcană în care ai picat fără să ști.
- Aunty ce tot spui?
- Jungkook, când Irene s-a întors si a spus că e însărcinată, am simtit ca minte si nu puteam sa o las sa faca asta, asa ca am angajat pe cineva care sa o urmărească peste tot, si a m aflat totul.
- ce tot spui?
- Jungkook, Irene nu e însărcinată, și mai mult de atat ea e cea care ti-a pus ceva în ceai, un drog care te-a facut sa-ti pierzi mințile.
- Nu pot sa cred, o sa plateasca pentru ce a facut. Da dar asta nu explica ce i-am facut lui Jimin, da eram drogat dar de unde știa că o sa ma duc direct la Jimin?
- Pentru ca, drogul ala nu numai ca te face sa o iei razna, dar acționează punandu-te pe tine sa faci ceea ce iti doresti cel mai mult, iar daca persoana careia vrei sa-i faci asta se opune atunci devii agresiv.
- deci asta înseamnă că...
- Da Jungkook tu ti l-ai dorit pe Jimin, dar el s-a opus si asta te-a facut pe tine asa.
- nu nu, sunt fericit ca am aflat adevarul dar Jimin nu o sa ma creadă niciodată.
- Jungkook, nu-ti face griji, deși mi-e frică sa-l las pe Jimin lângă tine, pentru că mi-e teamă să nu te întorci la cel care ai fost inainte, desi i-am spus de atâtea ori sa plece, mi-am dat seama că tu îl iubești cu adevărat și nu o sa-l rănești, o sa te ajut sa-l aduci pe Jimin înapoi.
- Multumesc, dar cum o sa facem asta?
- Am soluții mele.
##################################
Am terminat CAPITOLUL 10 sper ca va placut.😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😘😘😘😍
CITEȘTI
Lacrimi de tristete si durere (jikook)
Fanfiction''Lacrimi de tristete si durere" este o carte,care arata ce se va imtampla in momentul in care cele mai bogate familii din Corea decid sa-si casatoreasca copiii. Dacă asta se va termina cu bine,veti afla singuri daca citiți cartea.😘😉