#perspectiva autorului #
Au trecut câteva zile de când, Yoongi l-a vazut pe Jimin si deja nu putea să-și mai ia gândul de la el, ceea ce de fapt era imposibil pentru că, tot ceea ce a facut zilele astea a fost sa-l urmărească pe Jimin,și sa afle totul despre el, si normal ca nu A facut-o degeaba ba chiar, din contra, toate astea urmau sa faca parte din planul lui.
_________________________________________
Jimin si Jungkook erau în camera lor. Jungkook îl privea pe Jimin, în timp ce aștepta ca el sa se trezească.
Trebuia sa-i spuna ceva lui Jimin, ceva ce era foarte important si de care chiar îi era frică, deși nu a vrut să recunoască chiar îi era teamă.
La un moment dat, Jimin a inceput sa deschida ochii.
- Neața Kookie, spune Jimin dar nu a primit niciun răspuns. Hei de ce nu vorbesti cu mine?, KOOKIE!!
- Jimin.
- Jungkook ce e cu tine?
- trebuie sa-ti spun ceva, e foarte important.
- Stai un pic, e ceva grav.
- Da Jimin, simt ca daca s-ar intampla asta, îmi voi pierde mintile.
- Jungkook mă sperii...
- Jimin, nu stiu cum sa-ti spun asta, dar m-am tot gândit zilele astea si chiar mi-e frică.
- Jungkook spune odată, ce e? ma faci sa ma îngrijorez.
- Jimin, sti ziua în care am mers împreună la acel eveniment?
- da Si ce E cu asta.
- sti ca la un moment dat a venit bărbatul ala care s-a dat la tine.
- Jungkook, daca te gândești că i-am raspuns, sa stii ca nu e asa.
- nu Jimin nu e asta, bărbatul ala e Min yoongi, cel mai mare dusman al meu, întotdeauna a luat tot ceea ce a vrut, ceea ce isi dorea, intr-un final ajungea la el.
- Jungkook nu inteleg unde vrei sa ajungi cu asta? Nu-mi pasa de ce vrea el, de ce as da import...
- Jimin, te vrea pe tine.
- Stai ce?
- Da Jimin, nu sti ca a spus că poate o sa aiba o șansă cu tine?
- Da dar nu m-am așteptatat să vorbeasca serios, eu ma gândeam ca sunteti prieteni.
- dupa asta, m-a sunat, si mi-a spus să prețuiesc ce am acum, pentru că în scurt timp nu o sa-l mai am. Jimin tu esti cel mai prețios lucru pentru mine, nu pot sa-l las sa faca asta, nu pot sa-l las sa te ia de lângă mine. Promite-mi ca orice ai face nu o sa pleci fără mine,si ca o sa stai in casa, te rog Jimin...
- Jungkook nu-ti face griji ,va fi bine nu o sa pățesc nimic.
- Jimin, înțelege, daca o sa-ti faca ceva atunci voi fi terminat.
- Kookie o sa fie bine, spune Jimin lundu-l in brate pe Jungkook.
- te rog, Jimin orice ai face nu rămâne singur, si ai grija.
- promit ca o sa am, după care Jimin îl sărută pe Jungkook.
_________________________________________
#perspectiva lui Yoongi#
Deci, Jimin in seara asta o sa fi al meu, iar Jungkook, poate va dispărea din peisaj pentru totdeauna.
"Jimin, nu sti De cand astept momentul asta, îmi doresc atât de mult sa te am lângă mine, si sa nu-ti mai dau drumul, da poate tu nu ma iubesti, dar nu-i nimic, te iubesc eu cat pentru amândoi, dar oricum o sa înveți să am iubesti si tu, la fel de mult cum o fac si eu, acum vorbesc cu o poza dar în scurt timp o sa te am lângă mine, si o sa-ti spun cât de mult te iubesc"* perspectiva autorului*
- Kookie, spune Jimin cu o voce lingusitoare, semn sigur că vrea ceva.
- Da Jiminie, ce e?
- Păi sti...este sâmbătă, si astazi ar trebui să mergem la o întâlnire, si ma gândeam ca...
- o sa mergem...
- adică vrei sa spui ca...
- Da Jimin o sa mergem la o întâlnire.
- yeiiiii
- Hai, mergi sa te pregătești.
- acum?
- Da, haide pana nu ma razgandesc, spune Jungkook cu un zâmbet pe buze.
- Ok ok, acum. Spune Jimin, Jungkook începând sa rada de reacția acestuia.
_________________________________________
- Kai, ai pregătit tot nu ?
- Da asa cum ai spus, totul e gata.
- bun
- apropo sa sti ca e un plan bun, si cred ca sigur o sa-ti reușească.
- normal ca e bun , doar eu l-am facut, si logica ca o sa reusesc, dar daca nu, nu vrei sa vezi ce o sa se întâmple.
* planul lui Yoongi*
După intalinrea lui Jimin si Jungkook, în momentul în care ei o sa plece spre casă, Jungkook o sa primească un telefon, prin care o sa i se spuna, ca Yoongi e la el la birou si ca daca nu o sa vina, se v-a intampla ceva cu toți angajații lui. Normal Ca Jungkook o sa se duca, dar partea mai grea a planului este atunci când Jungkook o sa plece, si trebuie sa-l lase Pe Jimin singur dar daca nu o s-o facă atunci planul e distrus.
Din cate știe el, Jungkook, nu l-ar lasa pe Jimin sa vina cu el pentru că asta l-ar pune în pericol, si atâta timp cât stie ca Yoongi e la el la birou, atunci sigur O sa-l lase pe Jimin sa plece cu șoferul, si bineinteles ca in masina aia va fi Yoongi.
_________________________________________
După întâlnire Jimin si Jungkook su iesit din restaurant, si erau pe cale să urce în mașină cand Jungkook își aude telefonul.
- Da !
- Domnule, trebuie să veniți imediat la birou, Yoongi e aici si a spus că dacă nu o sa veniți toți angajații vor fi in pericol.
- Vin imediat.
- Jimin, trebuie să plec, Yoongi îmi face probleme, o sa sun șoferul să vină să te ia, da?
- Ok, ai grija.
După ce Jungkook a plecat peste câteva minute a venit si șoferul.
Jimin s-a urcat în mașină, dar cand a intrat, nu-i venea să creadă.
- Mă bucur sa te vad Jiminie...
- Stai ce faci tu aici?
- Am venit sa te iau, nu ai chemat șoferul?
- Nu vreau sa merg nicăieri cu tine.
- păcat ca nu ai de ales. Spune Yoongi după care îi injecteaza o substanță lui Jimin, facandu-l sa adoarmă.
_________________________________________
Am terminat CAPITOLUL 14 yeiiiiiii,sper ca v-a placut, scuze pentru greșeli.😘😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Lacrimi de tristete si durere (jikook)
Fanfiction''Lacrimi de tristete si durere" este o carte,care arata ce se va imtampla in momentul in care cele mai bogate familii din Corea decid sa-si casatoreasca copiii. Dacă asta se va termina cu bine,veti afla singuri daca citiți cartea.😘😉