Astrid pov.Dupa ce imi explica toata povestea, hotaram sa poposim in locul acela.
Este o padure superba, cu multe flori, tufe cu fructe si cel mai important este faptul ca are copaci inalti si nimeni nu ne poate zari din zbor.
Ne ,,instalam" pe iarba moale si pufoasa si plecam sa cautam ceva lemne pentru foc si niste fructe.
Eu cu Matt ne ducem sa cautam fructe de padure, iar Liz cu Andrew se duc dupa lemne pentru focul ce urmeaza sa il facem.
In timp ce noi doi cautam prin tufe de-ale gurii, aud un sunet de apa curgand.
Ma afund mai tare in padure. Sunetul este din ce in ce mai puternic. Deodata zaresc ceva printre copacii densi.
Este...o cascada! In mijlocul padurii. Privelistea este fermecatoare.
Fluturasi colorati zboara de colo-colo, agitadu-se. Pestii sar din apa ca delfinii.
Datorita apei cascadei care, la varsare, aceasta formeaza imaginea unui curcubeu, aceasta priveliste devine magica. Seamana cu o lume demult pierduta si regasita.
Dupa ce am admirat singura aceasta priveliste, in chem si pe Matt sa vada peste ce am dat.
- Este superb locul! Aici ar trebui sa campam! spune el, uimit de frumusetea locului.
- Sau ar trebui sa il tinem secret doar pentru noi doi, pun cu un glas intrebator.
- Bine, daca asa vrei tu.
- Ai vrea sa stam jos? il intreb, ridicand o spranceana.
- Mi-ar placea. Ma cam dor picioarele de la cat am mers pe ziua de astazi!
Ne asezam pe o buturuga de pe malul cascadei. Eu scot cosuletul cu zmeura si mure si incep sa mananc.
- Calico! Lasa si pentru ceilalti! spune, in timp ce mi-l ia din mana.
Eu incerc sa i-l iau, dar nu reusesc. Il tine prea strans! Pana la urma ma dau batuta si ma intorc la privelistea din fata ochilor.
In timp ce ambii admiram locul, simt cum mainile noastre se ating, iar privirile noastre se intersecteaza.
Ne uitam ambii unul in ochii celuilalt si zambim. Ne apropiem din ce in ce mai mult.
Suntem la vreo zece centimetri unul de celalalt si inca mentinem contactul vizual.
Matt pov.
Simt cum sunt atras langa ea ca un magnet, unul ce nu mai vrea sa ne mai despartim.
La un moment dat, simt cum ma ia valul si o sarut scurt pe buze. Nu stiu ce a fost cu mine, dar stiu ca voiam sa o fac de ceva timp.
Ea, bulversata, se da mai in spate si ma intreaba:
- De ce ai facut asta?
CITEȘTI
Astrid si dragonul sangeriu
AdventureDragonia...Taramul in care oamenii si dragonii se inteleg de minune, fiind legati unul de altul. Astrid, o fata de doar cincisprezece ani descopera ce inseamna prietenia, cat de valoroasa este, ce este iubirea si cum se simte. Aceasta pleaca intr-o...