Capitolul 15

16 4 0
                                    

 
    Astrid pov.

    Fire vine langa mine si ma linge pe fata afectuos. Eu ma ridic si il mangai pe boticul lui rosiatic si incerc sa ma opresc din plans. Dar nu pot. Pur si sinolu nu pot.

    Deodata Fire se smuceste de langa mine si se apropie de niste pietre si incepe sa geama.

    Nu stiu de ce s-a dus acolo, dar ma duc si eu dupa el, curioasa. Imi face semn cu botul lui spre o gaura putin cam ciudata dintr-un bolovan mai mare ca el.

    Gaura era destul de mica si perfect rotunda, dar aveam sentimentul ciudat ca stiam ce trebuia sa fac cu ea sau mai exact cu ce trebuia sa o umplu.

    Imi scot lantisorul argintiu si mi-l pun in palme. Si el era perfect rotund si aveam iar sentimentul acela ca se potrivea in acea gaura sau mai exact acel spatiu gol.

    Il potrivesc in gaura aceea ciudata. Oare ce se va intampla? Eram curioasa, dar in acelasi timp si putin speriata de aceasta situatie. Cine stie ce rau se poate intampla!

    Nimic... Absolut nimic... Pe bune? Ai crede ca potrivind un lantisor intr-un spatiu gol destinat lui dintr-un bolovan iti va aduce ceva! Dar nimic nu s-a intamplat...
   
    Dau sa plec, cand la un moment dat se aude un zgomot ca si cum s-ar muta o piatra. Nu are cum...!

    Cand ma uit in spatele meu, vad ca o piatra chiar s-a mutat din locul in care era, dezvaluind un fel de tunel secret sau ceva asa.

    Inaintez prin tunel pana ajung intr-o camera in care era o piatra mare in mijloc ca un fel de stalagmita pe care era asezata o sticluta albastra si ceva scris pe ea.

    Aveo eticheta galbena pe ea pe care scriau urmatoarele cu litere mari: PENTRU A ELIBERA CE E INCUIAT SI PENTRU A READUCE TOTUL LA NORMAL TOARNA TREI PICATURI IN FANTANA LACRIMILOR.

    Ce o fi insemnand asta? Nu inteleg cine sau ce este incuiat, dar inteleg ultima parte si stiu ce am de facut.

    Ridic trupul neinsufletit al lui Matt si il pun pe dragon, apoi ne facem nevazuti, zburand spre Cascada Lacrimilor cu repeziciune.

    Pe drum ma tot uitam in spate la Matt sau, ma rog, trupul lui. Te rog, te rog, te rog sa functioneze.

    Ajunsa acolo, am descalecat si m-am asezat in genunchi deasupra marginii fantanii. Am desfacut sticluta albastra si am turnat trei picaturi in apa limpede si cristalina. Pic! Pic! Pic!

    Ma uit dupa in spatele meu, la trupul lui Matt. Ma indrept spre el cu rasuflare grea. Haide! Haide! Trebuie sa mearga! Trebuie... Cad in genunchi plangand, langa el. Trebuie sa, mearga...
   
    Dintr-o data, aud cum incepe sa tuseasca si se ridica in fund, zambindu-mi.

    - Ce s-a intamplat? ma intreaba cu glas subtire, abia auzindu-se.

    - E o poveste lunga... Ti-o voi spune altadata.

    Se aud sunete de pasi si ii vad pe Liz  si Andrew care se apropie de noi.

    - L-ati gasit pe Fire? intreaba amandoi la unison.

    Eu si Matt ne uitam unul la celalalt si radem si i-l aratam pe rosiatic.

    - Ce este asa de amuzant? intreaba Liz, ridicand o spranceana.

    - Nimic... Doar ca...

    Nici nu apuc bine sa ii raspund ca aud un sunet de pietre care se sparg din spatele nostru. Veneau dinstre fantana.

    Ma intorc si, in loc de cele trei statui, doi oameni si un dragon imens.

    - Buna, Astrid! imi spun acestia zambind.

    - Cine sunteti? ii intreb, cu ochi mari.

    - Nu ne recunosti?

    Dau din cap negativ, in timp ce ma apropi usor de ei.

    - Suntem parintii tai! Tu esti printesa pierduta a Celor Patru Taranuri!

Astrid si dragonul sangeriuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum