11

76 11 3
                                    

Ostoksemme ovat jo valmiit ja alamme suunnata kotejamme kohti. Kaisa selittää harrastaneensa seksiä Aleksin kanssa. En oikein tiedä olenko kateellinen. Hän myös kertoo jonkun huonon vitsin jolle nauran väkinäisesti.  Huomaan kuitenkin kauempana Anjan ja haluaisin vain vajota maan alle. Kaisakin näyttää huomanneen hänet.
- Mitäs Anja? hän irvistää ja tarttuu tytön olkapäästä.
Minua hävettää ja pelottaa. Seison kuitenkin vain hiljaa vieressä. Jalat ja kädet eivät toimi.
- K-kävin vain kaupassa, Anja supattaa. Hän pitelee muovikassia käsissään. Aistin Anjan pelon ja pelkään itsekin.
- Mitäs sä ostit? Kaisa kysyy ivallisesti. Kurkkuani kuristaa ja koitan niellä ahdistusta pois.
- Kaikkea vaa, Anja vastaa hiljaa. Kaisa kuitenkin riuhtaisee muovikassin pois Anjalta. Minua pelottaa yhä enemmän. Kuin joku kietoisi vaaleat kutrini kaulani ympärille ja yrittäisi tukehduttaa.
- Ai niin, oletkin sillä dieetillä, Kaisa nauraa ilkeästi ja heittää muovikassin maahan välinpitämättömästi. Koetan hymyillä yhtä ilkeästi kuin Kaisa, mutta hymyni näyttää varmasti todella tuskaiselta. Anja sulloo tippuneet ruoat takaisin muovikassiin ja juoksee pois. Minun tekisi mieli itkeä ja huutaa Kaisalle. Kaisa vain nauraa.
- Aika vitun nörtti, hän hohottaa ja katsoo minua odottavasti.
- Joo.. siis aika nolo ja näin, mumisen. Se saa Kaisan tarpeeksi tyytyväiseksi. Miksi minun pitää olla hänen sätkynukkensa? Miksi Kaisa tekee näin? Eikö Lina tunne syyllisyyttä?

Kaisa saattaa minua kotiani kohti. Keskustelu on enemminkin yksipuolinen, sillä Kaisa selittää suu vaahdoten Aleksista.
- Se on niin kuuma! Me aiotaan tehdä sitä ihan lähiaikoina! Kaisa hihittää. Nyökyttelen, mutta oikeasti haluaisi kääriytyä peittoon ja itkeä itseni uneen.
- Sun pitää sit kertoa meille kaikki, hihitän tekopirteästi. En voi uskoa, että osaan feikata näinkin hyvin.
- Haha! Tottakai, Kaisa virnistää. Saavumme pian taloni eteen ja hyvästelen Kaisan. Pujahdan sisälle ja lukitsen oven. Istun eteisen karhealle matolle. Jalat pettävät alta. Tunnen kyyneleiden valuvan poskiani pitkin. Alan ulvoa ja kyyneleet virtaavat kuin joet. Elämä on kamalaa. Ja epäreilua. Kaikki on vain valetta. Kangastusta. En jaksa esittää enää. En tahdo olla kiltti naapurintyttö, joka bilettää salassa vanhemmilta ja tekee vain yhden yön juttuja. Haluan olla oma itseni. Haluan saada pojan, jolle kertoa huolistani seksin lisäksi. Mutta eihän sellaisia poikia ole olemassa jotka jaksaisivat kanssani jutella.

______

I am sooo sorry koska tää tarina etenee ihan hemmetin hitaasti! Mulla on nimittäin toinen(uusi) tarina kehitteillä minkä teen tämän jälkeen! Siitä tulleepi sitten hyvä! <3 Kiitos myös kaikille sillä tää kirja on kerännyt jo yli 600 lukijaa! :3

LASIWhere stories live. Discover now