Toi on ihana biisi.
___- Kato, Anja meni vessaan, Kaisa kuiskaa korvaani.
- Mm, mitä siitä? kysäisen hieman vaivaantuneena. Kaisa katsoo minua kuin tyhmää.
- No, me mennään vähän korjailemaan meikkiä! Kaisa virnistää ja kaivaa repustaan meikkipussin. Koetan peittää ahdiatukseni ja hymyillä samalla tavalla kuin Liina ja Kaisa.Kaisa vetäisee vessan oven kuuluvasti auki ja paiskaisee meikkipussinsa käsienpesualtaan viereen.
- Kutsuitko sä Anjan meidän kaa syömään? Kaisa nauraa ja katsoo minua ilkikurisesti. En pidä tuosta katseesta. En pidä Kaisasta ylipäänsä.
- Joo kui ni? vastaan kuivasti. Liinaa naurattaa. Hän kaivaa Kaisan meikkipussista huulikiillon ja huokaisee:
- Voi sua.
- Anja on ihan outo! Kaisa letkauttaa ja hieroo huulilleen lisää punaa. Haluan motata häntä ja pilata mokoman meikin. Minun pitää kuitenkin näytellä mukana. Kaisa voi tehdä mitä vain.
- No on se vähän, mut kelatkaa. Me voidaan pyytää sitä tekee meidän läksyt, sanon mahdollisimman urheasti. Toivon ettei ääneni säröillyt.
- Joo ihan miten vaa, Liina tuhahtaa ja sulkee meikkipussin huolellisesti.
- Tyyppi ei puhu ikinä mitään! Kaisa hirnuu niin kuin se olisi hauskakin asia. Yritän hieman hihitellä vaikka mieli tekisikin itkeä.
Ja paljon.Pian on ruokailu. En millään haluaisi raahata Anjaa sinne rääkättäväksi. Kaisa varmasti ruoskii häntä kipeästi sanoilla. En edes tiedä miksi Kaisa tekee tätä. En haluaisi olla mukana tässä, mutta se vaan jotenkin kävi niin. En edes muista. Kaisa vaikutti kivalle. Ei ollut. Sanotaan että luulo ei ole tiedon väärti. Nyt tiedän ainakin miksi.
- Mee noutamaan se hiirulainen sieltä vessasta meidän luo, Kaisa huokaisee ja katselee lakattuja kynsiään. Nyökkään surullisesti ja kävelen takaisin vessoille päin. Haluaakohan Liina edes tehdä tätä? Esittääkö hänkin? En tiedä. Enkä voi edes kysyä. Jos hän ei esitä, hän varmasti kertoo Kaisalle. Minua puistattaa. Miksi juuri Kaisalla pitää olla valta? Vihaan koulua. Vihaan kaikkea. Koko universumia! Onneksi pääsen koulun jälkeen taas metsään hieman rauhoittelemaan päätäni. Se on ainoa paikka mistä Kaisa ei minua löydä. Mikä on totaalisen hyvä asia.
___
Sori kun viime luvusta on aikaa! Halusin vain kipeästi pitää hieman vapaata ku mulla oli hiihtoloma! :3 Nyt koitan kummiski jatkaa tätä tarinaa normaalisti. <3
YOU ARE READING
LASI
WerewolfJATKO-OSA "SAIRAS" TARINALLE. ___ Netta on kahdeksannella luokalla. Joka päivä hän osallistuu kiusaamiseen, vaikka sisimmässä pistelee. Yhdessä paikassa Netta löytää rauhan. Metsässä. Mutta asustaako metsässä muita ihmisiä? Vai ovatko he edes ihmisi...