Lol mä tykkään tosta animesta joten saatte siit tommosen AMV vidin. xD
____
Istumme vakituisella pöydällämme ja Anja on tulossa meitä kohti kantaen tarjotintaan tärisevin käsin. Hän istuu vierelleni. Näkerrän hermostuneena kuivaa ruisleipää.
- Anja, ootko sä dieetillä? Kaisa kysyy ivallisesti. Sydämeni lyö tuhatta ja sataa. Nyt se alkaa. Kaisa ruoskii Anjaa sanoilla.
- No.. kai, Anja vastaa. Hänen äänestään huokuu silkka pelko. Minun tekisi mieli vain mennä halaamaan häntä ja vakuuttaa olevani hänen vierellään.
- No... kai! Täytyyhän sitä olla jos on läski, Kaisa pamauttaa. Tuntuu kuin joku olisi juuri pudottanut pommin. Anja näyttää järkyttyneeltä. Minäkin näytän.
- N-niin! Liina sirkuttaa Kaisan perässä. Eikö tuolla idiootilla ole omia aivoja? Ei hänen aina tarvitse matkia Kaisan perässä kuin mokomakin vauva! Kaisa katsoo minua tuimasti. Tiedän mitä tuo katse tarkoittaa. Se on nyt-on-sinun-vuorosi- katse. Vedän syvään henkeä ja valmistaudun pudottamaan oman pommini.
- No onhan Anja vähän pyöree, mumisen. Kurkkuani kuivaa. Miten saatoin edes sanoa noin? Kyyneleet pyrkivät silmiini ja saan juuri ja juuri estettyä niiden tulon.
- Käyn tuolla, Anja kuiskaa heiveröisellä äänellä. Minun tekisi mieli huutaa ja itkeä ja motata Kaisan kaunista naamaa. Runnoa se siihen kuntoon ettei edes Kaisan omat vanhemmat enää tunnistaisi häntä. Liina ilme on jotenkin sekainen. En ole varma kumman puolella hän nyt on. Siitä olen ainakin varma etten jaksa olla enää koulussa loppupäivää.Puen äkkiä ulkovaatteet ja toivon ettei kukaan näe. Kaisalle ja Liinalle sanoin meneväni vessaan - naisten asioille. Ei minulla oikeasti ole menkat.
Ulkona on raikasta ja päätän suunnata suoraa päätä metsään. Siellä saan puhdistaa mieleni kaikesta Kaisaan liittyvästä.
___
Noonnniiiin! Tässä luvussa päästään jo vähän asiaan! See ya soon! <3
YOU ARE READING
LASI
WerewolfJATKO-OSA "SAIRAS" TARINALLE. ___ Netta on kahdeksannella luokalla. Joka päivä hän osallistuu kiusaamiseen, vaikka sisimmässä pistelee. Yhdessä paikassa Netta löytää rauhan. Metsässä. Mutta asustaako metsässä muita ihmisiä? Vai ovatko he edes ihmisi...