Gözümü açtığımda,tepemde beni yiyeceklermiş gibi bakan iki kız vardı... bu odada olan diğer iki kişi ile de tanışmıştım sonunda"Tövbe bismillah"diyip yataktan fırladım. Bu hareketime,uzun boylu,esmer,mavi gözlü kız kahkalar atıyordu. Uzun boylu,zayıf,siyah gözlü kız,kahkaha atan kızın kafasına vurup onu susturdu..
"Siz kimsiniz?"dedim. Kim olduklarını anlamıştım ama onaylamam gerekiyordu..
Gülen kız elini uzatıp "ben Melis"dedi.
Elini tutup"bende İrem"dedim..
Öbür kıza dönüp"sen?"dedim.
Kız elini uzatıp"ben Tuana"dedi.
Onunda elini tutup"bende
İrem"dedim."Yeni misin yoksa sevdalardan mısın?"
Dedi Tuana.. yurt savaşlarının içine mi düştüm ben şimdi? Sevdalardan mısın ne demekti şimdi?"Sevda kim?"dedim tek kaşımı çatarak..
Beni duymamazlıktan gelip"yenisin"dedi.
"Evet,yeniyim de sevda kim?"dedim.
"Orasını şimdi karıştırma akşam yemeğine iniyoruz gel."dedi Tuana.acıkmıştım. Kahvaltı bile etmeden,buraya gelip uyumuştum.
"tamam"diyip kafamı salladım..
Onlar odadan çıkarken ben daha yeni üstümü değiştirmiştim,onlara yetişmek için peşlerinden koşuyordum.
"Hey beklesenize!"diyip arkalarından bağırdım.
Onlarda beni beklediler,beraber yemekhaneye girince tüm gözler bize döndü.. bana bakanlara 'ne bakıyorsunuz' bakışımı atıp önüme döndüm.
Omuzumda hissettiğim elle hemen kafamı çevirdim. Hiç tanımadığım bir çocuktu,elini omzumdan itip "bana dokunma" diye bağırdım. Çok fazla tepki verdiğimi biliyordum fakat insanlarla heleki erkeklerle böyle içli dışlı değildim.. bana çok tuhaf gelmişti. Yaptığımı doğru bulmuyordum ama bugün psikolojim iyi değildi. O yüzden beni maruz görün.
Çocuk beni takmayarak "yeni galiba"dedi. Ve.. bana göz kırptı..
"Sen manyaksın"diyip yemekhaneden ayrıldım. Odaya varınca göz yaşlarımı artık tutamıyordum.. hem Annemin beni şuursuzca buraya göndermesi,hemde bu olay. Cidden moralim bozulmuştu..
Yatağa uzanıp ağlamaya devam ettim,çok geçmeden kapı açılınca,yorganı başıma çekip ağlamaya devam ettim.. Tuana veya Melis in geldiğini sanmıştım,o yüzden hiç bir şekilde onlarla muhattap olup,canlarını sıkmak istemiyordum.
Yanıma gelip yatağıma oturdu ve konuşmaya başladı.. ses tonunu hiç duymamıştım,Melis veya Tuana değildi.
"Ben Sevda"dedi. Sevda Tuananın,"sevdalardan mısın?"diye sorduğu şu kız,yorganı tepemden atıp "ne var?"dedim.
Eğer cidden Tuananın bahsettiği kız ise,onunla güzel bir şekilde konuşmam Tuananın canını sıkabilirdi..."Yemekhanedeki halini gördüm,merak ettim bende geldim."diyince gözlerimi devirdim. Neden o kadar tepki göstermiştim? Sevda görmüşse,herkes görecekti. İlk günden onlara zayıf noktamı göstermiştim..
sevdaya diktim gözlerimi,yeşil gözlere sahipti. Saçının uclarını griye boyamış,yaklaşık benle aynı boylara sahip bir kızdı.."Tamam"diyip yorganı kafama geri çektim..
"Neden ağlıyorsun?" Diye sordu.. yorgamı kafamdan ciddi anlamda çekip,yatakta doğruldum.
Sana ne Allah Allah belki sevgilimden ayrıldım,belki annemle kavga ettim. Sana ne...
"Seni ilgilendirmez."dedim ve kapıya baktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ LİSE (Kitap oldu)
Teen FictionArkamdan birinin fısıldamasıyla,gerçekliğe döndüm. Rüya falan görmüyordum,bizzat gördüklerim gerçekti. "Bingo. Kuralsız liseyi merak etmişsindir. Etrafına bakınca soru işaretleri kalmıyor."dedi. Ses Cemin sesiydi. Saçma sapan konuşup,gene sinirleri...