•YILAN GİBİ KIZ MÜBAREK•

6.6K 275 79
                                    


Tekrardan masaya oturduğumda bir ses yükseldi"bak sen yeni kız diliymiş"tanıdık bir ses tonuydu..  kavga istemiyordum. Kavga istemiyordum.

arkamı döndüğümde,sevdayla göz göze geldik.. masadan kalkıp,gözlerinin içine,'korkmuyorum.'dercesine bakıyordum.

Tuana ayağa kalkıp"bulaşma kıza"diye bağırdı..
beni korumasına ihtiyacım yoktu.

"Bulaşırsam ne olur?"diyip ellerini saçıma koydu. gerizekalı o benim en sevdiğim saçım. Şimdi görürsün sen ne olduğunu...

"Bak bu olur"diyip kızın saçlarına yapıştım..

Kavga ne kadar sürdü hatırlamıyorum,ama şuan müdürün odasındaydım..

"Bak kızım burada ilk günün ve kavga sebebi ile yanıma geliyorsun!"dedi. sanki kavgayı çıkaran tek benmişim gibi..

"Tamam hocam sizden özür dilerim bir daha yanınıza kavgadan dolayı gelmeyeceğim."diyerek sustum..

"Bir dahası yok zaten"anlamayan gözlerle ona baktım."anneni arıyacağım."dedi.
'Ara umurlarında değilim ki zaten'
diyemedim.. ama aramasını göze alamazdım. Bir saat boyunca bana nutuk okuyacaklardı. O yüzden aramaması lazımdı...

"Ama hocam neden sadece ben?"

"Kızım sevdanın saçının yarısını kesmişsin,yüzünü morartmışsın, ama sana bakıyorum maşallah turp gibisin."diyince,birde içime bak hoca dicektim de rezil olmak istemedim. Yıkık bir öğrenci olarak tarihe falan geçerdim,maazallah.

"Tamam.Hocam arayın zaten babam sayılı zenginlerden size de bağış yapmasın.." dedim.
Bir kısmı hocaya rüşvet teklif etmiş gibi oldum, ama amacım bu belayı başımdan savmaktı..

"Şey diyorum ki bu seferlik yeni geldiğin için affedeyim,ama bir daha böyle birşey için yanıma gelirsen affetmem ona göre.." ben böyle dönmeyi hayatımda sadece bir kere bülent ersoyda görmüştüm,ne yaptınız hocam?

"Tamam hocam."dedim ve odadan çıkmak için arkamı döndüm.

"He bu arada."diyince tekrar müdüre dönüp,bıkkın bir şekilde,
"Efendim hocam."dedim.

"Sınıfın onbir b sınıfı."dedi. Acaba kimlerle aynı sınıfta olacaktık? Umarım Tuana ve Melisle aynı sınıftayızdır..

"Tamam hocam başka bir şey yoksa çıkıyorum ben" dedim.

hoca "yok"diyince kapıyı açıp çıktım..

Koridora çıkınca Melis ve Tuana yanıma gelip sarıldılar..

"Ne dedi?"dedi Tuana.

"Sınıfım onbir B dedi."dedim.

"Aa bizim sınıftasın dedi Melis" içten içe mükemmel bir derecede seviniyorken,Melise tripli olduğum için,"peki"dedim.

"Ee şu kavga meselesine ne dedi?"dedi Tuana.

"Hiç"diyip yürümeye başladım.

Elimi dirseğimin altına koyunca çığlık attım."ne oldu?"dedi Melis.

"Hiç fare gördüm sanki" dedim.

"Ne fare mii??"diye bağırdı Melis

"Lan sakin ol öyle gördüm dedim,ama fare falan değil."

KURALSIZ LİSE (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin