Marinette szemszöge:
Karikás szemekkel,és gondolatoktól zsongó fejjel keltem fel.Már ha egyáltalán aludtam.Az este óta Macskával...olyan furcsa érzéseim vannak.Eddig mindig csak Adrienről álmodoztam, de eddig eszembe se jutott volna, hogy esetleg a társam több is lehetne egy...barátnál.De tegnap este olyan más volt...ezt az oldalát sose láttam.Láttam már úgy,hogy nevetve rohanjon a veszélybe.Láttam már,hogy néha ölni tudna a tekintetével és azt is (szinte a legtöbbször)amikor harc közepette is,képes vigyorogva flörtölni.De ezt, az érzelmes, törékeny cicust még soha.
Nagy nehezen baktatok fel az osztályba.Fura módon most hamarabb jöttem a szokásosnál ami azt jelenti, hogy időben.Amikor beértem,csak Nino,Alya és Lila volt a teremben.Igen,sajnos a kis hazug khm...khm is egyenlőre velünk van.Legjobb barátnőm,épp a Kati blogot böngészte, Nino zenét hallgat, Lila pedig lefagyva nézi amint kiveszem a történelem projektemet.Mára kellett behozni és hála Tikkinek ,nem felejtettem el.Miss Buster azt a feladatott adta,hogy mindenki az eggyik kedvenc történelmi személyéről csináljon bemutatót.Én Jeanne D'Arc-ot választottam.Mindigis lenyűgözött ez a bátor nő, de még inkább megkedveltem amikor megtudtam,hogy Johanna is a régi idők nagy Katicája volt egykor.Persze ez már nem került rá a kis plakátomra,mert annyi lenne az alteregómnak. Alya mesélte,hogy ő az első női újságíróról írt(nem hiába ő Alya😉) .Amint hátrapillantottam majdnem elröhögtem magam.Lila akkor próbálkozott elkészíteni azt a plakátot amire,két hetet kaptunk.Hát...örülhet ha bukónál jobbat kap.Kiváncsi vagyok milyen hazugságot fog kitalálni,hogy mentse a bőrét.Ám hirtelen ravasz fény csillant szemeiben és odaszólt nekem.
-Hé Marinette,kiről csináltál előadást?Csak nem arról a béna Johannáról?-erre megszórtam egy dühös nézéssel.Nehogymár nekem az eggyik ,,ősömet" ócsárolja!
-De igen Lila,és képzeld ő egy igazi hős volt aki harcolt a hazájáért!És te kiről készítettél?Papírmasé hercegről,aki olyan jól rejtőzködött,hogy csak te tudsz nagyságáról?Ó ,és netalántán,valamilyen híres leszármazottja vagy apai ágról?
-Akármit mondasz Marinette, ugyanolyan lúzer vagy a plakátoddal mint Katica!-na erre barátnőm felkapta a bolond inget és fenyegetően a lány elé ment,erre már Nino is felfigyelt.
-Te, hogy beszélsz Katicáról,Párizs hőséről,aki nap mint nap megment minket?!Hogy lehetsz ilyen hálátlan dög?!
-Á,és itt van a lúzer másik imádója,a pancser Alya Césare!
-Na ebből elég legyen öcsém!Nem beszélhetsz így a barátnőmről!-kelt ki magából Nino és védelmezően Alyahoz ment.Ekkor Lila felpillantott az órára,mi azt mutatta,hogy mindjárt jönnek a tanárok órát tartani.Majd a már darabokba szakított projektét barátaim lába elé dobta amire ők egy értetlen ábrázatott vettek fel.És ekkor minden olyan gyorsan történt.Megszólalt a csengő,a diákok lefagyva nézték amint Lila mű könnyek között arról faggatta barátaimat,hogy miért tették tönkre a munkáját.Bejött az oszink aki odaszaladt hozzájuk és ölelgette Lilat, hogy ne ,,sírjon".
-Mi történt ?-kérdezte aggódóan a nő.
-Nino és Alya tönkretette a beadandómat amin annyira sokat dolgoztam!
-Tanárnő,ez nem igaz!Lila saját maga tépte szétt,és láttam,hogy kész sem volt!-keltem védelmükre ám mind hiába.Mintha megse hallotta volna amit mondtam.
-Gyerekek, nagyot csalódtam bennetek.Mind a ketten bűntetést kaptok, és a projektetekre indulásából mínusz két ponttal indúl.És te Marinette!Hogy mondhatsz ilyet az osztálytársadra?Miért hazudott volna?Mi történt valójában ?
-De ha ez az igazság!Lila egy álnok,kétszínű róka!
-No de Marinette!
De én már nem tudtam gondolkodni a dühtől.Nem figyeltem a tanárra, csak mentem kifele.Akik az ajtó mögött álltak,arrébb mentek így helyetadva nekem.A dühtől nem látok.Érzem valakibe beleütközök,de nem érdekel. Tudom,ha most nem csinálok valamit,felrobbanok.A lány mosdóban találok menedékre,amiben szerencsémre senki sincs.A kis kwamim előjön táskámból,de hiába próbál nyugtatni nem megy.Írói szemszög:
Dühtől remegő kézzel ütött a falba. Érezte amint a sós cseppektől ég a szeme.
-Miért nem tudja békén hagyni őket?Ha kell kit szekáljon itt vagyok én,de a barátaimat miért nem tudja békén hagyni?!Egy nap Lila megfizetsz!-suttogta maga elé az utolsó mondatott. Nem vette észre amint,az ablakon, egy kis lilla pillangó repdes befelé.
-Marinette,kérlek gondolj jó dolgokra,Halálfej ügyködik!-mondta ilyedten,ám a lány nem mozdult .Ránézett a pillangóra és kitárta felé a kezét.A kis kwami rettegve nézte amint a lány kezébe veszi az akumát,ám nem értette miért.Ekkor hirtelen összezárta a két kezét a lepke körűl,úgy,hogy az ne haljon bele,de ne is szabadulhasson.Odahajolt a kezéhez és belesuttogott egy kis üzenetett annak érdekében,hogy adja át gazdájának.Ezután mikor kinyitotta tenyerét egy hófehér pillangó röppent ki a párizsi utcákra.A vörös kwami csodálkozva nézett hordozójára. Eddig akárhány gazdát kapott,egyse volt képes ilyesmire.Tudta ő,hogy egy Katica sem volt ugyanolyan mint a másik főleg Marinette. Ő valamiért különlegesebb volt és talán tisztább is.Ám erre ő sem számított.Csak ennyit kérdezett.
-Mit üzentél Neki?-a lány elmosolyodott
-Azt,hogy rólam elfeledkezhet.
Én, utolsó lélegzetig harcolok. -Tikki megértette.Ez a bátor lány másodjára küld ellenségének fenyegető üzenetett és fogadalmat Kőszív óta.Büszkén repült kiválasztotjához és ölelésként ,hozzábújt arcához.A lány kacagva visszaölelte.
-Te vagy a valaha volt legjobb Katicám!
-Nekem pedig a valaha volt eggyik legjobb barátom vagy!-bökött a hasára mire a kis lény kuncogni kezdet-De mostmár menjünk vissza,és lássuk el a hazug baját!
Ezzel visszaindult a terembe anélkül,hogy észrevette volna ,valaki figyelte...Sziasztok,itt voltam az új résszel.Remélem tetszet. Lehet találgatni, valyon ki leste meg főhősnőnket?Hagylak titeket tűnődni a kérdésekkel,mert velem már csak jövőre találkoztok!(még mindig olyan furcsa ezt leírni😂😂😂)Camambertes szép új évet kívánok mindenkinek,sziasztok!
YOU ARE READING
Utolsó lélegzetig...(Miraculous fanfiction)
FanfictionSzerintetek mi történe ha esetleg Halálfej rájönne Katica kilétére? Mi történne ha egy különleges akuma jönne létre ami csak arra vár, hogy Marinetet az irányítása alá hajtsa? Ha érdekelnek a válaszok, néz be!