Adrien szemszöge:
Katica fura kérdését követve, eltűnt.Pár percig csak néztem távolodó kecses alakját,majd inkább Plagg felé fordultam.
-Ez meg mi lehetet?Csak egy gyors kínai órára jött át vagy mi?-kérdeztem szórakozottan,amíg meg nem pillantottam kis barátom arcát.Kis zöld macska szemei aggódóan csillogtak.Gyorsan lehervadt arcomról a mosoly.
- Mi történt Plagg?-kérdeztem félve.Nagyot nyelt mielőtt zavarodottan megszólalt, továbra se nézett szemeimbe.
-Ha Katica Yíwàng után kérdezősködik...el kell menjünk amíg még lehet!-ezzél fogta magát és idegesen a szekrényemből dobálni kezdte kifele a külömböző ruhadarabokat.Fura,sose láttam még ilyennek.Mintha...menekülni akarna.-Úgy hallottam Hawain jó meleg van!-én,miután meguntam,hogy semmibe vesz,megragadtam farkincáját mire megállt.
-Ki az a Yíwàng, és miért kéne elmennünk?-kifujta az eddig benntartott levegőt,és engedelmesen felém fordult.
-Sajnos Noroo mindig balszerencsés volt a gazdáival kapcsolatban,ahogy akkor is.Több százezer évvel ezelőt,egy gonosz ember vette át rajta az uralmat,és létre hozott egy különleges lényt.Yíwàngot,aki szinte olyan volt,mint egy egyszerű akuma,csak sokkal veszélyesebb.Gondolom tudod jól,hogy a kínaiak árulkodó neveket adtak mint,hogy milyen ember és hasonlók?Ugyan ez a helyzet vele is.Felejtés.Hát,elég sokat el árul róla-ezzel keserűen felkacagott,majd folytatta-Míg egy akumánál elönt a dűh,és csak a bosszúra tudsz gondolni,ő teljesen megváltoztat.Yíwàng különleges.Ő az áldozatának eltörli szépen lassan, minden jó emlékét.Mindet.Csak a rossz emlékek maradnak meg.
- És ez miért olyan veszélyes?
-Azért mert,az emlékeink,érzéseink építenek minket.Képzeld el,hogy minden ember egy téglafal.Minden tégla egy-egy emlék,van ami jó,és van ami rossz.Na,ha a jó,szép erős darabokat kitöröd a falból,mi fog vele történni?Gyenge,instabíl lessz,és egy idő után összeomlik.Lehet,hogy újból tudod építeni ezt a falat,de az sose lesz már olyan mint régen.A második és legfélelmetesebb ereje...-mélyen a szemembe nézett-Életre kelti a sötét énedet. A legrosszabb,hogy már beszéltem Tikkivel, a katica talizmán kwamiával.Azt mondta valami nincs rendben a választottjával. Azt mondta,olyan dolgokra képes,amire eddig egy Katica sem.Mintha...hogy is fogalmazzak?A lányban megvan a teremtés ereje.Megtisztított jelmez és yóyó nélkül egy akumát,a puszta kezével.
-De hát ez jó!Ha azt mondtad olyan Yíwàng mint egy akuma,nem kell félteni őt!-mondtam és széttártam a karomat.Plagg kis mancsába ütötte a fejét majd lassan emelte rám tekintetét,mint aki egy ökörrel akarja megértetni az atomfizikát.
-Adrien,gondolkodj már egy kicsit!Ez a kis gonosz bogár eggyé válik veled csak a rossz éneddel.Ugyan azok az emlékeitek,ami neki fáj,az neked is fáj.Na,ha a szívszerelmed puszta kézzel megtisztít egy akumát,akkor a gonosz része egyszerű pillangókból mit tudna létre hozni?
-Egy egész akuma sereget...-kis barátom bólintott.
-Nagy bajban van Katica,és segítened kell neki.
-Hogy segíthetnék neki,ha azt sem tudom kicsoda?
-Tőlem a kilétét nem tudhatod meg,de eggyet mondhatok.-nézett komolyan szemembe-Jól vigyáz a baráti körödre.Katica szemszöge:
Egy hűvös tetőn pihentem meg.Amióta távoztam Adrientől,egyfolytában futok.Rohanok a rémálmaim elől,rohanok Tikki és az emberek elől.Rohanok...magamam elől.Hirtelen meglátok egy alakot az utcán sétálni.Rózsaszín rövid,fodros ruha,magassarkú (amiben alig tud járni),hosszú lobogó barna haj,és idegesítő kényes kacagás.Lila.Ez a sunyi dög,aki mindenkinek csak rosszat akar.Aki mindent megtesz,hogy megalázzon.Aki mindent megtesz,hogy A BARÁTAIMAT megalázza.Bárcsak egyszer megleckéztethetném akkor minden megváltozhatna!
Akkor miért nem teszed?Megvan rá a hatalmad!
Mi?Ez mi lehetet?
-Ki vagy?Hol vagy?-suttogtam rémültem és körülkémleltem.Egy lélek sincs rajtam kívűl.Kissé gunyoros kacaj üti meg a fülemet,majd megszólal.
Itt vagyok,benned.Te,én vagyok.Tudom,rövidebb rész lett mint szokott,de nézzétek most el nekem.Kárpótlásúl nem sokárra hozok egy jó kis Ladynoirt,és megtépjük Lilat.Hupsz...spoiler.Na mindegy és egy kis önreklám, mivel készülődök egy új könyvel
a ,,Négy banda háborúja" miraculous fanfictionnal.Sziasztok!
YOU ARE READING
Utolsó lélegzetig...(Miraculous fanfiction)
FanfictionSzerintetek mi történe ha esetleg Halálfej rájönne Katica kilétére? Mi történne ha egy különleges akuma jönne létre ami csak arra vár, hogy Marinetet az irányítása alá hajtsa? Ha érdekelnek a válaszok, néz be!