Most mi legyen?

1.2K 70 4
                                    

Adrien szemszöge:

Sikeresen behazudtuk  Ms.Bustlernek,hogy Marinette rosszúl van,így az apja érte jött és hazavitte.Órák után,barátaimmal,szuperhős alakban ültünk egy háztető.Vissza változás után,Alya furán méreget.
- Mit nézel annyira Alya?-kérdezem nevetve.
-Bocs, még mindig olyan fura,hogy mostmár tudjuk ki kicsoda.
-Szerintem most mind így érezzük magunkat.-mondja Chloé-Tényleg nem lenne jobb ha...Katica is megtudja,hogy tudjuk ki ő?
-A jó ég védjen meg atttól a csapástól!-mondom ilyedten,társaim felhúzott szemöldökkel néznek rám,kínosan felnevetek.-Mindig is retteget a gondolattól,hogy meg tudjuk,ki a másik...Volt egy pár csúnya eset,amikor fel akartam fedetni magamat,vagy őt és hát...
- Vagy csak gyáva nyúl vagy,aki fél a ,,bogárkáddal" beszélni mert,tudod,hogy a lányt most egy olyan lény is védi,ami ugyanazt érzi mint a ő,így két szeresen is dühös lessz,amibe amúgy a legkisebb fokozatba is belehalsz?-kérdezi,én pipacs vörösre váltok.
-Főleg úgy,hogy én csak hozzá akartam érni,mégis vagy két métert repültem miatta,hát akkor te,aki felfedi Marinette élete eggyik legnagyobb titkát amibe bele is őrülne ha kitudódna.Annyi lenne a mindenki imádta hősduónak,a ladynoirnak,lehet visszaadná a talizmánját,mégis elmenne anyámmal New Yorkban így örökre elvenné tőlem,híres lenne,új szerelmet találna majd jó pár év múlva visszatérve ide Párizsba és elcsodálkozna eddig miért nem ment el innen,ahonnan csak nyomort és szomorúságot tudott  szerezni,mint Halálfej,Yíwàng és én,akit mindig is utált.-fejezi be monológját Chloé,majd szájához kap.-Hupsz,ezt hangosan is ki mondtam?
-Chloé,ti eddig Plaggal,hogy nem találkoztatok?Mindegy is,Plagg milyen jóslatról beszélt Yíwàng?Mert,amennyit megtudtunk az nem volt valami túl bíztató!-mondom kwamimnak aki először gyors pillantást vesz társaira majd elkezdi.
-Van egy  réges régi legenda,ami arról szól,hogy eljön majd egy Katica,aki vérében hordozza a teremtés erejét,aki majd véget vett a hősöknek és talizmánoknak és az egész világon uralkodni fog,összefoglalva.-mondja Plagg,mintha csak egy egyszerű tényt közölve.
-S eljő majd a fénynek leánya
Sötét erők boldogsága
Uralmának semmi sem vethet gátat
Sötétben tapogatózók kik ellen állnak,
Hősöknek menekvés?
Ugyan,nincs már kit álltas,
Pusztulás éri mind ki él,ne is remélj Másat.-szavalja Foxi majd hozzá teszi-Ez csak egy kis részlet,de azt hiszem értitek.Az egész túl sok lenne egyszerre.Mindenesetre egy a lényeg.Ha tényleg Mari az akiről szól a prófécia,márpedig szinte biztos,akkor nagy slamasztikában vagyunk.
-Ez para-szól Nino,akinél mintha lefagyott volna a Windows. - És mégis,hogy értette az a kis katica kwami,hogy TÖBB Katicát nem fog elveszíteni?
-Tikki.Úgy hívják Tikki,és igen tényleg volt egy szörnyű eset Yíwàngal,de az már nem számít.Csak az a fontos,hogy most mit kezdjünk!-látszódik Plagg,felhúzta magát Nino ,,tudatlanságán".
- Jó,és mégis,hogy szabaduljunk meg Yíwàngtól?-érdeklődik Alya.
-Yíwàng eleinte, hogy átvegye az uralmat Marinetten,általában rémálmokkal rémisztgeti az áldozatot.Valószínűleg ez után mutatja meg Marinak,hogy ő ,,csak" segíteni akar...ezt inkább nem tetőzöm mert,én sem vagyok benne biztos.Tikkit lenne jó kérdezni,ő sajnos tudja-mondja elkeseredve Wayzz.-Mindenesetre két lehetőségünk van ahoz,hogy Marinetet és Yíwàngot szétválasszuk.Az első nem fog tetszeni...-miután látta érdeklődő arcunkat-meg kéne ölni,mielőtt Yíwàngnak nagyobb hatalma lessz...-kigutott belőlünk a szín és egyszerre kezdtünk el tiltakozni.
-Soha,inkább a halál,minthogy a bogaramhoz érjetek!
- Nem fogjuk kinyírni a legjobb barátnőmet!
-A hugit nem öljük meg,nagyon nem menő!
-Nem ölhetjük meg Katicát!
-Nyugodjatok meg,eszünk ágában se volt,de sajnos ez az eggyik opció.A másik pedig az Igazság Tükre.Ez egy olyan mágiával rendelkező tárgy,amibe elég egy pillantást venni,és megmutatja ki vagy a lelked mélyén.Régen a páva kwami őrízte,ám ő eltűnt.De...én tudom most kinél van!-mondja,komolyan nézz a szemeinkben.-De vigyáznunk kell!A kígyó kwami nagyon ravasz és kétértelműen beszél.Aki eddig a tükröt akarta tőle,nagy árat kellet fizetnie.Eggyesek elveszítették saját magukat,vagy rosszabb.Így is készen álltok,hogy megmentsétek Marinettet?-Egyértelmű,komoly bólintással jeleztük beleegyezésünket.A kwamik egy emberként sóhajt fel.
-Gyertek ide,és fogjátok meg egymás kezét!Megkell idézni egy régi jó barátot!
  
Tikki szemszöge:

Nyugtalanul figyelem amint Marinette láztól forgolódik álmában.Ismét zokog.Mint minden éjszaka,ha sikerül aludnia.Szegény lány már remeg a kimerültségtől.Álmaiba nem láthatok bele,de éjszakánként a sírógörcsök között szavakat és neveket igen.
-Ne...kérlek...kérlek-sír ismét.
-Nincs semmi baj Mari,csak egy álom.-próbálom nyugtatni,hiába.
-Hagyd....ne bántsd...könyörgöm...túl erős...-felkapom a fejem.
- Mi, mi túl erős?-kérdem türelmetlenül.Mocorékol majd nyöszörögve szólal meg.
-Nem bírom....gyenge vagyok...jobbá teszi...
-Nem,nem vagy gyenge!Erős vagy nagyon erős!Küzdj ellene!Ha te nem harcolsz...minden elveszik.Kérlek Mari,tarts ki,erősebb vagy mint el tudnád képzelni.Én hiszek benned.Te is hídj magadban!Kérlek...tarts ki.-mondom könnyek között.Nem veszíthetek el több Katicát.Hirtelen riadtan szólal meg,még mindig álmában
-A tükör....nem szabad...testet adni neki-Tükör?Csak nem?Testet adni?
-Milyen tükör Mari?
-Nem szabad...elválasztani...tőlem

Utolsó lélegzetig...(Miraculous fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin