5.Bölüm

1K 34 1
                                    

Merhaba arkadaşlar biraz geç geldim Kusura bakmayın sağlık problemlerim var bana anlayış gösterciğiniz biliyorum iyi okumalar size😊
Derinden
Dalmış bir şekilde mutfakta yemek hazırlıyordum okulda yaşanan olayın ardından tam 1 hafta geçmişti ve ben düşünmekten hiçbirşey yapamadım.
Demirin bartuyu öğrenmesi kötü oldu oğluma zarar verecek diye çok korkuyorum ben böyle düşünürken bir yandan patates soyuyordum biranda duru arkamdan gelerek bana sarıldı korkudan elimi derin kestim.
Duru telaşla " Abla çok özür dilerim ben senin daldığın fakretmedim çok derin kesilmedi değil mi" dedi.
"Yok canım İyiyim birşey yok hayırdır sen böyle gelip sarılmazdın birşey mi oldu" dedim.
Duru naz yaparak konuşmaya başladı.
"Ya okuldan proje ödevi verdiler sınıftan bir kaç kişi birde güneş gelip bizim evde çalışacağız  senin için sorun olur mu" diyerek sordu.
"Yok canım sorun olmaz hem sizin için özel ikramlar hazırlarım" dedim.
Duru sevinçle bana sarılıp bir yandan konuşuyordu.
"Sen Süpersin canım ablam seni çok seviyorum küçük annem" dedi.
Bende poposuna vurup "hadi bakalım doğru odaya test çözmeye" dedim.
Duru oflayarak odasına gitti bende arkasında gülerek yemek yapmaya başladım bir saat sonra yemekleri hazırlayıp masayı kurdum duru ile bartuya bağırmaya başladım.
"Duru bartuu yemek hazır hadi geliin" dedim.
Duru ve Bartu itişip kapışıp masaya gelip oturdular.
Bartu sinirle konuşmaya
"Ya anne bu Teyzem arkadaşlarını eve çağırmış bana sormadan ben bu evin erkeği değil miyim şimdi arkadaşlarım benle dalga geçecek Bartu eve erkek aldı diye."
Bende bartu'nun bu haline gülmeye başladım.
Bartu kaşların çatmış bir şekilde bana bakmaya başladı.
Gülmeyi kesip ciddiymiş gibi rol yaparak konuşmaya başladım.
"Canım Teyze'nin arkadaşları geldiği zaman bende onların yanında olucam" dedim.
Sonra duruya dönüp göz kırptım duruda benim gibi gülmeye başladı.
Bartu sinirle konuşmaya başladı.
"Anne Teyzem gülüyoor yaa" Bende bu sefer ciddi olarak "hadi kesin şımarmayı tabağınızdaki bitecek" dedim.
Çocuklar yemeklerin bitirip odalarına gitti bende masayı toplayıp bulaşıkları yıkadım.
Gece ikiye kadar ikramları hazırladım sonra odama geçip yattım.
---
Sabah erkenden kalkıp evi temizledim öğleye doğru kapı çaldı duru içerden koşarak.
"Ben bakarım abla" dedi.
Duru kapıya açıp kapıdakinlere hoşgeldiniz diyip içeriye davet etti.
Güneşle birlikte 3 kişilerdi.
Güneş koşarak gelip bana sarıldı ve konuşmaya başladı.
"Derin abla seni çok özledim vallahi bu duru beni hiç çağırmıyor bir bilsen ne kadar özledim ikramlarını" dedi.
Bende "Güneş ablacığım nasıl söz öyle bu kapı sana hep açık her zaman gelebilirsin"dedim.
"Ama abla ben kıskanıyorum bende başkasına sarılamazsın" dedi.
Bende durunun bu haline gülerek güneşten ayrıldım.
"Duru Kıskanmayı bırakta arkadaşların tanıt bakalım" dedim.
Duruda tanıtmaya başladı.
"Bu Selda bizim sınıftan kendisi çok çalışkandır kendisi " diyerek gülmeye başladı.
"Ya duru dalga geçme bir defa soruda hata yaptım diye hemen dalga geçiyorsun" dedi.
Duru gülerek "tamam dalga geçmiyorum" Dedi sonra biraz sakinleşip devam etti.
"Bu Kıvırcık olan arda" dedi.
Bende "eee bu kadar mısınız diğer arkadaşınız nerde" dedim.
Duru yüzünü asıp konuşmaya başladı.
"Beyefendi geç gelicekmiş" dedi.
"Hayırdır duru niye suratını astın canım"dedim.
"Yoo-yok abla ben surat asmıyorum"dedi.
O arada kapı çaldı duru hemen "ben bakıyoorum" dedi.
Koşarak kapıyı açmaya gitti.
İçeriye 1.80 boylarından siyah saçlı bir çocuk geldi.
Duru onuda tanıttı "Abla buda rüzgar kendisi okulun serserisidir" dedi ve göz devirdi.
Bende durunun bu haline gülüp çocuğa elimi uzattım ilk şaşırtı daha sonra elini uzattı.
"Memnun oldum"dedim.
Oda "Bende memnun oldum" dedi elimi sıkıp tokalaştık o sırada bartu hemen yanımıza damladı ve rüzgarın eline vurup.
" Hayırdır birader annemin elini sıkamazsın" dedi.
Bende bu hareketine sinirlenip bartuya bağırdım.
"Bartu derhal rüzgar abinden özür diliyorsun eğer dilemez isen odaya geçiyorsun" dedim.
Bartu özür dilemeden ağlayarak odasına gitti.
Bende çocuklara "çocuklar siz çalışmaya başlayın ben bartuya bakıp geliyorum" dedim.
Onlarda tamam dediler.
Ben odaya girip kapıya kapatıcakken rüzgarın baktığın gördüm sonra kapıyı kapattım arkamı dönüp yüz üstü yatan bartu'nun yanına gidip konuşmaya başladım.
"Canım neden böyle davrandın rüzgara karşı" dedim.
Bartu oturur Vaziyet gelip bir yandan konuşup bir yandan burnunu çekiyordu.
"Anne ben babamdan başka kimseye dokumanı istemiyorum"dedi.
Bende bu haline dayanamayıp ona sarıldım ve konuşmaya başladım " Canım ben babanın unutmadım ben görgü kuralına göre çocukla tokalaştım yoksa ben hala babanı seviyorum" dedim içim yana yana daha sonra "şimdi gidicez rüzgar abine sarılıp Özür dileyeceksin tamam mı" dedim.
Oda göz yaşını silip "tamam anne Özür dileyeceğim" dedi.
Gülümseyip elimi uzattım oda gülümseyerek elimi tuttu.
Eğilip yanağında öptüm.
Ayağa kalkıp ilerleyip kapıyı açtım içeriye girip bartuyu beklemeye başladım bartu başı eğik bir şekilde rüzgara gitmeye başladı diğerleri kalemleri bırakmış bartuya bakıyorlardı ne yapıcak diye.
Bartu rüzgarın önünde durup başını kaldırıp bana baktı bende cesaret olsun diye gülümseyip kafamı salladım.
Bartu rüzgarın boynuna sarılıp "Özür dilerim rüzgar Abi annemi kıskandığım için yaptım"dedi.
Rüzgarda gülümseyip bartu'nun sırtını okşayıp "önemli değil ufaklık sen annenin hep böyle Koru olur mu" dedi.
Bartu hevesle kafasını salladı daha sonra gülümseyerek "Rüzgar abi senle arkadaş olalım mı" dedi.
Rüzgarda olur diyerek elini yumruk yaptı ve yumruk tokuşturdular.
Çocuklar şaşırmış bir şekilde Bartu ile rüzgara baktılar bende dayanamayarak "hadi çocuklar dersinizin başına" dedim.
Onlar dersine dönerken Bartu yanıma gelip bacağıma sarıldı.
"Anneciğim dışarıya çıkabilir miyim" dedi.
"Dersini yaptınmı"dedim.
"Evet yaptım Anneciğim ne olur çıkayayım kapının önünde ömerlerle top oyanacağız" dedi.
Bende dayanamayarak "tamam çık bakayayım" dedim.
Bartu hevesle dışarıya çıktı bende mutfağa gidip ikramlıkları hazırlayıp içeriye götürdüm.
Masaya koyarken dışardan bağırışma sesi geldi bende telaş yaparak koşmaya başladım peşimden rüzgar ve diğerleri geldi.
Dışarıya çıkıp baktım Bartu mahalleden bir çocuğa vurup konuşuyordu.
"Kimse benim anneme orospu diyemez" dedi bağırarak bende dayanamayıp koşarak bartu'nun yanına gittim bartuyu alıp elimi yanağına koyup "ne oldu canım neden kavga ediyorsun" dedim.
Oda çocuğu gösterip "Anne bu çocuk sana orospu dedi bende onu dövmeye başladım" dedi o sırada çocuğun babası gelip ağlayan çocuğuna neden ağladığını sordu.
Çocukta bartuyu gösterip " Baba o beni dövdü" dedi.
Adam sinirlenip yanımıza geldi.
"Kadın çocuğuna sahip çık yoksa onu eşek sudan geldiğince döverim" dedi.
Bende dayanamayarak "Asıl siz sahip çıkın çocuğunuza bana orospu demiş oğlum da doğal olarak beni korumuş" dedim.
Adam pis pis sırıtıp"Doğru değil mi orospu degil misin bu çocuğun babası nerde hem duyduğuma göre herkesle birlikte oluyormuşsun bir gün gelde benle beraber ol" diyerek yüzüm okşayacakken adama biri yumruk attı kafamı kaldırıp kimin yumruk attığına baktım demirin yumruk attığın anladım.
Bu adam benim peşimi bırakmayacak mı hep peşimde ne yapacağım.

Yaralı GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin