12.bölüm

961 19 0
                                    

Romantik yazarınız geldiii sizleri çok seviyorum muckk öpüldünüz.
Rüzgardan
Düğünden 1 hafta sonra;
Herşey çok değişti özellikle abim herşeye kızar oldu.
Özellikle derin yengeme en ufak birşey olsa hemen kavga başlatıyor.
Geceleri içip içip eve geliyor odaya çıkıp sabaha kadar herşeyi kırıp döküyor sonra derin yengeme zarar veriyor.
Bir kaç defa engel olmaya kalktığımda bana vurmaya başlıyor.
Ne yapacağım bilemedim bu yüzden İzmir'deki babaannemizi çağırdım acil buraya gelmesini söyledim ve şu anda havalimanında onu bekliyorum.
"Rüzgar oğlum ne kadar büyümüşsün seni en son gördüğüm 14 yaşındaydın şimdi eşek kadar bir adam olmuşsun ama hayırsız bir kere bile aramadınız beni ancak işiniz düştünüzde arayın ee anlat bakalım gene ne istiyorsun benden" dedi.
Bavulu bagaj koyup arabaya geçtik babaanneme herşeyi anlattım sonra babaannem başladı konuşmaya.
"İddia uğruna kızın hayatını karartmadığı yetmedi şimdi kıza kötü mü davranıyor üstelik ortada çocuk varken ne yapmaya çalışıyor abin rüzgar" dedi.
"Bende bilmiyorum babaannen biliyorsun seni dinler bu yüzden bir kaç gün burda kalmanı ve abimle yengemin arasını düzeltmeni istiyorum" dedim.
Oda beni kırmayıp kabul etti.
Eve vardığımızda arabadan indik bağajtan bavulları alıp kapıya ilerledik o sırada içerten bağırışma sesleri duyuldu bir şey kırıldı ve sesler kesildi bende hemen anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim gördüklerimle olduğum yerde donup kaldım.

Yaralı GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin