10.bölüm

1K 22 8
                                    

Hayat bazen bir uçurumdur bizim için o uçurumdan atladığımız vakit uçurumda kayboluruz...
Demir'den
1 hafta sonra
"Abi derin ablayla evlenmekte ciddi misin" diyerek sordu rüzgar.
"Ciddiyim rüzgar derinin benim çocuğumun babasız büyütmenin cezasını çekmeli ikinci çocuk olduktan sonra bu evliliği ona zehir edicem beni yok saydığı gibi bende onu yok sayıcam."
"Yanlış yoldasın abi ilerde çok pişman olursun hem artık arada bartu var onun iyiliği için bunu derin ablaya yapma."
"Karışma rüzgar bartuya hiç bir şekilde zarar gelmeyecek ama derin için aynı şeyi söyleyemem şimdi çık odadan hazırlanmam gerekiyor biliyorsun akşama nikah var."
Rüzgar son bir bakış atıp odadan çıktı bende son olarak ceketim giyip camın önüne geçtim.
Ellerimi cebime koyup planımı gözden geçirdim.
Herşey yolunda gidiyor eğer bir sıkıntı olmaz ise derin ile iki saat sonra karı-koca olucaz şimdi size herşeyi baştan anlatıcam.
1 hafta önce
Derin aniden bayılınca ne yapacağım şaşırdım o sırada duru "Abla" diyerek bağırarak ağlamaya başladı.
Bartu ise sessiz bir şekilde ağlayarak annesine bakıyordu onun öyle olmasına dayanamayarak rüzgar bağırdım.
"Rüzgar koş arabayı hazırla hastaneye gidiyoruz"dedim.
Rüzgar koşarak arabayı hazırlamaya gitti.
Bende derini kucağıma alarak dışarıya çıkardım arkamdan duru ve bartu da geldiler.
Araba minibüs olduğu için derini indirmeyerek arabaya oturdum.
Duru ile bartuda karşıma oturdu onların oturmasıyla araba çalıştı.
Bartu ağlayarak konuşmaya başladı.
"Baba anneme birşey olmuyacak değil mi."
"Hayır aslanım annene birşey olmuyacak göreceksin"dedim.
Arabanın durması ile hemen araçtan indik ben bağırmaya başladım.
"Sedye getirin" dedim gelen olmadı.
"Sedye nerde kaldı lan getirin şu sedyeyi" diyerek daha sinirle bağırdım hemen Sedye geldi.
Sedyeyi getiren görevli konuşmaya başladı.
"Beyefendi burası hastane bir daha bu şekilde hastanede bağıramazsınız sedyeyi hemen getiremiyoruz hastanızdan daha ağır hastalar var"dedi.
Müşahede odasına alındığında derin bende görevliye döndüm yumruklarımı sıkıp konuşmaya başladım.
"Demek başka ağır hastalar var hee ben bağırdığımda o Sedye gelecek eğer gelmez ise seni bu hastaneye gömerim banane lan diğer hastalardan" diyerek yumruk attım üstüne çıkarak daha sert vurmaya başladım.
O sırada rüzgara yanıma gelip kolumu tuttu ve kulağıma eğilip konuşmaya başladı.
"Abi bırak adamı bartu çok korkuyor git onunla konuş " dedi.
Bende duvara sinmiş olayı izleyen bartuya gözüm kaydı bende tamam manasında başımı salladım.
Adamın üstünden kalkıp bartuya doğru yöneltim bartu geriye çekildi bu sefer elimi uzattım.
"Bartu gel bahçeye çıkalım biraz hava alalım" dedim.
Bartu ilk önce elime baktı sonra bana baktı elimi tutup yanıma geldi.
Çıkışa doğru yürüdük bahçeye çıktık bir banka oturduk.
Beş dakikalık bir sessizlikten sonra bartu konuşmaya başladı.
"Biliyor musun baba seni babam olduğum duyduğum andan beri çok mutluyum ama hiç vakit geçirmiyoruz neden baba" dedi.
"İşlerim vardı aslanım artık daha sık vakit geçiricez"dedin ve başını okşadım.
"Baba biliyor musun annem evlenicekmiş banada üvey baba gelicekmiş" dedi bartu.
"Nasıl aslanım sen şunu bir anlatsana" dedim sinirli bir şekilde.
"Geçen komşular konuşurken duydum bakkal Hüsnü amca annemle evlenmek istediğin konuşuyorlardı" dedi.
Hiçkimse derin ile evlenemez daha ondan alacağım hesap var.
Hemen bir plan kurdum ve bartu ile hastaneye girdik bartuyu duruya bıraktım ve doktorun odasına gittim kapıya çalmadan içeriye girdim doktor konuşmaya başladı.
"Beyefendi bu odaya böyle giremezsiniz burası bir has-" sözünü tamamlamasına izin vermeden boğazında tutup onu duvara sert bir şekilde vurdum ve konuşmaya başladım.
"Şimdi beni iyi doktor hanım buranın hastane olması umrumda değil buraya birşey yapmanı söylemeye geldim hastalarında derin yöresoğluyu
Bir sebepten dolayı hamile kalmasını söyleyeceksin yoksa seni ve aileni gebertim anladın mı bu arada sen sormadan ben söyleyeyim ben bartu Karamanım" dedim.
Doktor son cümlemi duymasıyla gözlerini kocaman açarak kafasını salladı.
Bende ellerimi boğazında çekip gülümseyerek odadan çıktım şimdi sıradaki plana geçelim.
1 hafta sonra
İşte olaylar böyle oldu doktorla konuştuktan sonra gidip o bakkal Hüsnüyü öldürdüm kalp krizi geçirmesi için ilaç verdim zaten adam 65 yaşında olduğu için fazla dayanamadı öldü.
Derine gelirsek o baştan kabul etmedi ama ona eğer benimle evlenmez ise bartuyu onun elinde alacağım söyledim hemen kabul etti şimdi evleniyoruz.
Kapının çalınması ile düşüncelerimden ayrıldım.
"Gir" dedim kapı açıldı korumalardan biri odaya girdi.
"Abi nikah memuru geldi" dedi.
"Tamam çık geliyorum" dedim.
Evet derin asıl oyuna başlıyoruz hazır ol...

Yaralı GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin