Derinden
Sabah çok erken bir saatte mide bulantısı ile uyandım koşarak lavaboya girdim lavaboda işimi bitirip lavabodan çıktım yatağa baktığımda demirin hala uyuduğun gördüm.
Bazen ona çok sinirleniyordum kavga ettikten sonra hiçbir şey olmamış gibi davranması daha sonra gelip yanıma yatması beni iyice sinir etmeye başlamıştı.
Saate baktım gene yavaş bir şekilde ileriyordu demir uyanmadan hemen hazırlanıp doktor gitmem gerekiyordu giyinme odasına girip üstümü giyip çıktım.
Hızlı bir şekilde merdivenden inip çantamı ve hırkamı aldım.
Evden çıkmam ile bir tane korumanın yanıma gelmesi bir oldu.
"Bir yere mi gideceksiniz yenge size eşlik etmemizi ister misiniz?" diyerek sordu.
"Evet bir yere gideceğim ama sizin gelmenize gerek yok bir taksi çağırmanız yeterli" dedim.
15 dakika bekledikten sonra evin ilerisindeki büyük kapıya taksi geldi taksinin gelmesiyle taksiye doğru yürüdüm benimle birlikte korumada gelip kapıyı açtı teşekkür ederek taksiye bindim.
Taksici'ye yolu tarif edip camdan dışarıya baktım.
40 dakika sonra hastaneye geldim ücreti ödeyip taksiden indim.
Hastaneye doğru ilerlemeye başladım.
Aradığım doktoru bulup sıram'ın gelmesini bekledim.
Sıra bana gelince içeriye girdim doktorun karşısına oturmam ile doktor hemen söze girdi.
"Hoşgeldiniz derin hanım şikayetiniz nedir"dedi.
"Bir kaç gündür mide bulantım var hamile olup olmadığım kontrol etmenizi istiyorum"dedim.
"Tabiki derin hanım sizden bir kan tahlili isteyeceğim yemek yemediniz değil mi?"
"Evet aç karnıma geldim."
"Güzel hemen sizin için kayıt açıyorum sonuçlarınızı öğleden sonra alabilirsiniz öğleden sonra sonuçlarınız'a bakıp ultrason ile kesin bir sonuç'a varabiliriz öğleden sonra görüşmek dileğiyle iyi günler"dedi.
Bende teşekkür ederek odadan çıkıp kan alınan bölüme gittim.
Kan verip kantine indim tatlı birşeyler yiyip saate baktım.
5 dakikası olduğun gördüm yerimden kalkıp doktorun odasına gittim gene sıra vardı beklemeye başladım.
Nihayet sıra bana geldi içeriye girip koltuğa oturdum.
Doktorum konuşmaya başladı.
"Evet derin hanım şüpheleriniz doğru 2 haftalık hamilesiniz gelin ultrason ile bakalım bebeğimizin sağlığı nasılmış" diyerek beni sedyeye yatırdı şok olmuş bir vaziyette sedyeye rahat bir şekilde uzanıp karnımı açtım jeli karnıma sürüp gezdirmeye başladı.
Sonunda bir nokta bulup "bakın derin hanım bebeğiniz burda" diyerek karaltı bir noktayı gösterdi.
Bebeğimi görmem ile ağlamaya başladım.
İkinci kez anne olmam ve demir'in davranışları benim iyicene sinirlerim bozmuştu artık.
Bundan sonra iki çocuğum için gerekirse canımı dahil vereceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Geçmiş
Novela JuvenilGenç bir kadın gençliğinde bir iddia sonuçu hayatı kararıyor. hayatından sadece kız kardeşi ve oğlu var bu hikayede zor süreçler geçiriyor.