Merhaba arkadaşlar bu benim yeni hikayem inşallah beğenirsiniz iyi okumalar size 😊
Derin'den
Bu sabah erken kalkıp kardeşime ve oğluma güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım.
Şimdi sorucaksınız bu hanım kim diye siz sormadan ben söyleyeyim.
Ben Derin Yöresoğlu 25 yaşındayım bir gecekonduda oturuyoruz iki odası bir salonu var. Terzilik yapıyorum oradan kazandığımız parayla geçiniyoruz yetmediği zamanlar iğne oyası yapıp satıyorum. Oğlum 8 kardeşimde 17 yaşında.
Kardeşim bana göre daha güzel tıpkı anneme benziyor kumral saçı ve renkli gözüyle zayıflıyla aynı annem. Ben ise tam bir felaketim doğumda sonra aldığım kilom ve kocaman kıçımla yaşayıp gidiyorum. Neyse beni lafa tutmayın gidip oğlumu uyandırayım salona gittim koltukta uyuyan oğlumun yanına gittim havalar soğuk diye salon daha sıcak oluyor diye onu buraya yatırdım.
Saçlarını öpmeye ve okşamaya başladım."Hadi oğlum kalk kahvaltı yapalım" dedim.
Oğlum esneyerek "anneee beş dakika daha" dedi.
Bende gülümseyerek " eğer hemen kalkmazsan patates kızartmasının hepsini teyzen yiyecek" dedim. Oda hemen kalkıp lavaboya girdi onun bu halini gülerek durunun odasına girdim onu giyinmiş halde gördüm. Gülümseyerek "hayırdır durucuğum erkencisiyiz" dedim.
Duruda gülümseyerek yanıma geldi ve elimi tuttu.
"Abla unuttun mu bugün sancak Kolejinde Bartuyla benim ilk günüm" dedi heyecanlı heyecanlı bende gülerek "tabi unutmadım birtanem" dedim. Daha sonra ciddiyleşerek "Bak Duru gittiğiniz okulda dikkat ettin ordaki zenginlere buluşmayın ve bartuya dikkat edin yaramaz bir çocuk" dedim. "Tamam abla ordaki zenginlere bulaşmıcam ve bartuya gözüm gibi bakıcam" dedi.
Bende omuzunu hafif vurdum ve " Teşekkür ederim kardeşim" dedim. Sonra yanında ayrıldım çok endişeliyim sancak Koleji güzel bir Kolej olmasının yanında oraya giden çocuklar çok acımasızdır ne kadar köklü bir Kolej olsa bile çok farklıdır.
Neden farklı diyorum güzel bir soru. Çünkü kuralları farklı sancak Kolejine kayıt olan bir öğrenci okulunun bitirmeden okuldan ayrılamaz yoksa eğitim hayatı biter büyük bir okul olduğu için yüksek mevkiyde tanıdıkları çoktur sancak kolejin.
Diğer kural bir öğrenci burslu olarak okula girdiyse aileden okuyan bir öğrenci için eğitim imkanı var. Duru da geçen yaz okulunun bursluluk sınavında birinci olduğu için bartuyada bu hak doğmuştu.
Şimdi gene siz sormadan söyleyim bunları nerden bildiğim😆
Bende bu okulun eski öğrencisiydim bir iddia sonuçu demirden hamile kaldığım için okulu bıraktım otomatikman eğitim hayatımda bitti.
Pişman mıyım Hayır çünkü çok akıllı bir oğlum var.
Ben bunları size anlatırken masayı topladım bile hamarat bir kadın olduğum için 😆
Sonra çocukları gönderdim bende televizyonun karşısına geçip taze fasulye kırmaya başladım bir ara gözüm cama kaydı camın perdesi açık olduğunda dolayı arabanın içindeki adamı gördüm amaaa bu olamaz beni bulmuş olamaz dedim korkuyla şimdi ne yapacağım ben yaa bartuyu elimde alırsa diye korkmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Geçmiş
Novela JuvenilGenç bir kadın gençliğinde bir iddia sonuçu hayatı kararıyor. hayatından sadece kız kardeşi ve oğlu var bu hikayede zor süreçler geçiriyor.