9.bölüm

891 25 2
                                    

Merhaba arkadaşlar size yepyeni bir bölüm daha getirdim..
Derinden
Her tarafım ağrıyordu gözlerim sanki kilitli bir kapı gibi kilitliydi en sonunda gelen bir güçle gözlerimi açtım.
Beyaz bir tavanla karşılaştım sonra etrafa göz gezdirdim bir hastane odasında olduğumu anladım.
Odanın kapısı açıldı ilk duru geldi  sonra demir girdi uyanık olduğum görmesiyle koşarak yanıma geldi bana sarıldı.
"Abla nasılsın iyi misin bizi çok korkuttun" dedi.
"İyiyim canım sadece her tarafım  ağrıyor" dedim.
Demir hemen ortaya atıldı konuşmaya başladı.
"Duru sen ablanın yanında bekle ben doktoru çağırıp geliyorum" diyerek odadan çıktı.
Beş-on dakika sonra demir yanında bayan bir doktorla geldi.
Bayan doktor konuşmaya başladı.
"Merhaba derin hanım kendinizi nasıl hissediyorsun" diyerek soru sordu.
"Her tarafım ağrıyor doktor hanım" dedim.
"Vücudunuzda ağrı olması normal derin hanım sert bir zemine düştüğünüz için size ağrı kesici serum vericez ağrılarınızın geçmesi için ama asıl önemli bir konumuz var derin hanım bazı testler yaptık ve yumurtalıklarınızdan bir kisse rastladık yakın bir zamanda hamilelik geçirdiniz mi derin hanım" diyerek soru yöneltti.
"Hayır doktor hanım ama 8 sene önce bir hamilelik geçirdim şu anda 8 yaşında bir oğlum var" dedim.
"Bu durum sizin için gayet iyi bir durum derin hanım sizdeki kis hamilelik ile geçebilecek bir kis derin hanım yakın bir zamanda hamile kalmanız gerekiyor eğer hamile kalmaz iseniz bir daha çocuk sahip olamazsınız" dedi.
"Doktor hanım böyle birşey olamaz ben bekar bir anneyim üstelik ben sekiz senedir bir ilişkiye girmedim başka bir tedavisi yok mu" dedim sinirle.
"Malesef derin hanım başka çözüm yolu yok eğer baba adayı yoksa kıbrıs'ta özel bir klinik var sizi oraya yönetebilirim"dedi.
Demir sinirli bir şekilde hemen lafa girdi.
"Sen ne diyorsun be kadın ne bankası burda bu kadının çocuğunun babası var bir daha hamile kalacaksa benden kalacak başka bir adamdan kalamaz" diyerek sinirle bağırdı öyle sinirlendi ki yanında duran masayı yere attı.
Doktor kekeleyerek konuşmaya başladı.
"B-en ö-zü-r di-le-rim b-en-im baş-ka has-ta-lara  bak-mam ge-rek" diyerek koşarak odadan çıktı.
Demir tekrar konuşmaya başladı.
"Eğer hamile kalacaksan benden kalacaksın yoksa seni yaşatmam derin ama ilk önce evlenicez sonra hamile kalacaksın anladın mı derin" dedi.
"Anladım demir yalnız kalmak istiyorum odadan çıkar mısınız" dedim.
Bunca şey sessiz kalan duru gülümseyerek kolumu okşayıp odadan çıktı demirde kısa bir bakış atıp odadan çıktı. Onların çıkmasıyla kapıyı arkamı alarak arkamı döndüm.
Pencereye bakarak ağlamaya başladım.
Herşey üstüme geliyordu 18 yaşında bütün yükü omuzlarıma aldım 25 yaşında olmam rağmen sanki 75 yaşında bir kadın gibiydim ikinci bir çocuğa bakacak bir güçüm var mı bilmiyorum.
Düşüncelere dalıp gittiğim bir vakit arkamdan biri gelip yanıma yattı ve kollarını belime sardı kulağıma bir nefes deydi ve o nefesin sahibi konuşmaya başladı.
"Ben hep yanındayım derin ölene kadar bırakmıcam şimdi uyu ve dinlen" dedi demir.
Bende onun demesiyle arkamdan olmasına umursamadan gözlerimi kapattım.

Yaralı GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin