18.bölüm

539 17 6
                                    

Derinden
Demir odadan çıktıktan sonra duru yanıma gelip konuşmaya başladı.
"Abla ben özür dilerim demir abinin böyle bir tepki vereceğin hiç düşünemedim çok özür dilerim" dedi.
"Tamam duru bu kadar üzülmene gerek yok sen git bartuya bak ben bir çözüm yolu bulucağım" dedim.
Duru fazla üstlemeden yukarıya çıktı.
Konuşmamızı sessiz bir şekilde dinleyen rüzgar ise konuşmaya başladı.
"Abim duru'yu seviyor derin."
Biranda bunu demesi beni şaşkına çevirdi.
"Nasıl yani demir duru'yu mu seviyor?"
"Evet abim duru'yu seviyor geçen çalışma odasında duruya ait bir dosya buldum içinde duru'nun bütün resimleri vardı abim bartu'ya ve bana rağmen duru'ya aşık derin abla" diyip odadan çıktı bende ne yapacağım bilemez bir şekilde yerde oturmaya devam ettim kaç saat geçti bilmiyorum ben oturmaya devam ederken büyük babaanne geldi.
"Yavrum neden böyle yerde oturuyorsun kalk koltuğa otur üşüteceksin" diyerek yere yavaş bir şekilde oturdu.
Daha fazla dayanamayarak ağlayarak babaanneye sarıldım bir yandan sayıklıyordum.
"Artık dayanamıyorum babaanne Allah alsın bu canımı'da kurtulayım iyi olucam derken hep kötü oluyorum yoruldum artık" dedim.
"Hiç öyle laf mı olur güzel kızım yüce rabbim en büyük acıları sevdiği kullarına verir sen isyan etme Allah'a sığın emin ol o sana yardım eder" dedi.
Burnumu çekerek ayağa kalktım ve babaanne'yi  kaldırdım.
"Teşekkür ederim babaanne iyi ki varsın" dedim.
"Rica ederim güzel yavrum sen ve diğerleri hepiniz evlatımsınız siz üzülmeyin yeter o bana ee bu kadar nasihatın yettiğine göre hadi gelde yemek yiyelim senin bartu açlıktan tabakları yiyecek" dedi.
Gülmeye başladık gülerek yemek salonuna girdik demiri görmem ile suratım düştü sonra bartuyu görmem ile gülüşüm yerine geldi hemen gidip oğlumun yanına oturdum.
Yemekler çok güzeldi ama tarhana kokusu almam ile midem alt üst olması bir oldu masadakinlere çaktırmadan masadan kalkıp lavaboya gittim midemde ne varsa çıkardım o sırada aklıma şüpheler gelmeye başladı.
Yoksa ben hamile miydim demirden ikinci bir çocuk doğurmam hayatımızı nasıl değiştirecekti bilmiyordum ama bildiğim tek birşey vardı o da gene bir bilinmezliğe girmemdi.

Yaralı GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin