Merhaba arkadaşlar biraz geç yazdım Kusura bakmayın düşünme aşamasındaydım nasıl birşey yazsam diye baya düşündüm ve şimdi karşınızdayım...
Derin'den
Bugün beni yüzüstü bırakan adamla evleniyorum hala bu durumu kabullenmiş değilim söz konusu bartu olmasaydı hiçbir şekilde demir ile yan yana gelmezdim ama arada bartu var ve bu evlilik bartuyu mutlu edicek herşey oğlum için yapmalıyım..
Kadın dediğin fedakarlık yapmalı derdi bize büyüklerimiz bende oğlum için gururumu çiğneyerek demirin karısı oluyorum buda bir fedakarlık değil mi?
Ben ayna karşısında kendi kendime yerken demir arkadan gelip kollarını belime sardı ve konuşmaya başladı.
"Bir su damlası kadar saf ve masumsun derin"
"Bu su damlası senin fırtınan olucak demir gazabımdan kork derim sana" dedim.
"Ben gazabın kendisiyim derin asıl gazabı çekicek olan sensin oğlumu benden saklamak ne demekmiş göreceksin sen nasıl gelirsen bende sana onun bin misliyle gelicem o yüzden hal ve davranışlarına dikkat et derim şimdi makyajın topla aşağıda misafirler bekliyor" dedi.
O diyene kadar ağladığım farketmedim hemen aynanın yanında duran peçetelerden bir tane aldım makyajım temizledim demire döndüm kolunu bana uzattı koluna girdim.
Birlikte odadan çıktık merdivenlerden indik ve bahçeye girdik bahçeye girmemiz ile alkışlar koptu ilerlerken etrafı inceledim.
Duru ve rüzgar arkadaşlar ile bir masada oturuyordu yanlarında bartuda vardı.
Biz bahçeye girmemizle bartu hemen ayağa kalkıp çok mutlu bir şekilde bizi alkışlamıştı.
Ben böyle düşünürken memur bana soru yöneltti.
"Siz derin yöresoğlu hastalıkta ve sağlıkta iyi günde ve kötü günde demir karamanı kocalığa kabul ediyor musun" dedi.
"Eveet" diyerek bağırdığım farkında olmadım taki demir kulağıma eğilip konuşana kadar.
"Bu kadar hevesli olduğunu bilseydim seni daha önceden zorlardım derin" diyerek kötü kötü gülmeye başladı.
Bende adetta 2 ton domates yemiş gibi kızartım.
"Sinirden bağırdım senle evlenmeye hevesli değilim hem nerene hevesleneyim sende tip mi var" dedim.
Nüfus cüzdanın verip gitmişti memur bizde yan yana otururken birbirimize laf atıp duruyorduk böyle ama demir durur mu hemen lafını söyledi.
"Hevesli olmasaydın çocuğu neden yaptın hem bu kaslar var ya Brett bitte bile yok sen ne konuşuyorsun be patates çuvalı"
Patates çuvalı demesiyle gene gözlerim doldu.
Farketmeden arkamı dönüp gözyaşlarım sildim ve içimde şöyle konuştum benim dertim önceden başlamadı şimdi başladı demir ile evlenmem benim için bir dert oldu bu derti nasıl çözücem hiç bilmiyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Geçmiş
Teen FictionGenç bir kadın gençliğinde bir iddia sonuçu hayatı kararıyor. hayatından sadece kız kardeşi ve oğlu var bu hikayede zor süreçler geçiriyor.