Dua bulan sudah berlalu , namun The Boyz dan Queenz masih belum sekutu . 🌚
Lagi sangatlah bila dah kenal each other , makin menjadik jadik perangai dengki memasing .
"Weh korang ! Dengar cerita harini cikgu meeting.. UWUUUUU !!" Hyunjae menjerit cam babi ilang mak .
Pundek punya pengawas .
"Siyes arr ?? Ngorat awek kelas sebelah jom ?" Eric memberi cadangan . Amboi kau , kemain .
"Taknak la aku.. muka cam haprak semua.. baik aku conteng dinding.. kelas 1st en ?" balas Kevin .
"Hmm tu la . Aku bukan apa , tapi aku nak cakap yang Chaeng lagi lawa daripada Ahin dorm Mogokland 🐒" kata Hwall selamba .
"Siyes la ? Ok aa aku jujur , Queenz ni memang lelawa ehek puih.. tapi perangai dorang aku takleh blah du ." sempat lagi menghina , ya Sunwoo ?
"Tul tu ." sahut Haknyeon . Eleh kau sokong aje .
"WOI PAKCIK PAKCIK TAK ABES LAGI KE MEMBAWANG ??" sengaja Harin mencari pasal .
"Eah kau diam la anak Park . Ada jugak yang makan pen marker ni karang ." Jacob acah acah nak baling marker kat Harin .
Maklum aa dorang ni membawang kat meja cikgu .
"Baling arh ! Pikir aku takut ?" balas Harin berani . Jacob pun membaling marker tersebut , malangnya terkena Isyi .
"Sakit la !"
"Weh ape kau ni.. baling kasi betul arh ." tegur Younghoon . Uish backup ke bang .
"Werk ! Tangan tak bedung !" Harin menganjing . Jacob menjelingnya .
"Heul !" panggil Hyunjae . Heulra menoleh .
"Ye , saya ?"
"Ambikkan tumbler aku !" Terpaksalah menjerit , sebab kelas dia kan besar .
"Nah ." Heulra pergi ke arah Hyunjae lalu menghulurkan botol air malaun tu .
"Bagus budak ni ."
.
"Weh Heul.. asal kau baik sangat ? Dia dahlah pengawas terencat akal , kau tahu tak ?" tegur Chae .
"Haahlah kau ni.. cerdik arr sikit.. jangan pembaris nau ." kata Sungji pula .
"Ha ? Ok ok ." Acah je , nanti buat balik .
"Korang.. main truth or dare nak tak ?" cadang Xandra sambil mengangkat keningnya .
"BOLEH JE !!" tiba tiba kepala Jinhee diluku oleh Soomin .
"Cakap leklok takleh eah ?"
"TAK . DAH JOM START ." Soomin menggelengkan kepalanya .
"Aku pusingkan eah botol ni ." kata Chaeng . Andddddd dia berhenti kat Rae .
"Hah kau ! Nak truth ke dare ?" soal Yun .
"Truth ? Tak main lah der.. opkos Dare ." Rae mengflipkan rambutnya .
Wah , hebatnya kamu.. yakinnya kamu 🐒
"Ok . Lily sebagai penolong ketua kelas.. bagi dare kat minah ni ." kata Harin .
"Huh ? Aku ? Erm.. ha ! Aku dare kau menari kat kantin , esok.. hah esok ." Dah asal dia ni 😂
"No problem la babe ." balas Rae yakin . Tapi dalam hati , dah berpeluh peluh .
"Ok . Esok tau ."
.
YOU ARE READING
Hostel + The Boyz Applyfic √
Short Story+ Bila budak budak savage masok asrama belaik- Completed √ thanks @-jiminchim for the cute cover 💕💕💕 || 2018 ||