°5

673 73 187
                                    

Kevin dan Yun terkejut . Ape taknya.. tetiba je terjah .

"Haa tahu cuak korang.." usik Hwall . Tak sangka kau dah pandai usik orang sekarang 😚 Chaeng ajar ke ?

"BAHAHAHAHA ASAL MUKA KORANG GITU BAHAHAHAHA !!" Terguling guling si Rae tu gelak . Suka nau anda .

"Haihh dah la tak baik naa.." tegur Sangyeon . Cah cah je kau .

"Munakahat siaa kau ." tak semena mena kepala Eric diluku oleh Hyunjae .

"Munakahat kepala otak kau.. Mutawasitah la ." kali ni , kepala Hyunjae pula disekeh oleh Jacob .

"Mutawasitah tu kau.. MUNAFIK LAH BANGANG !" mereka berdua pun mengangguk .

"Bongok gila ." hina Harin . Hyunjae dan Eric menjeling Harin .

"Apa pandang pandang ? Aku bengkes dedua nanti ." balas Harin kasar .

"Mana cikgu ni.. tak punctual langsung la ! Eish kalau aku da-- EAH CIKGU !!" Chae terus memeluk Saem Park .

"Tadi saya dengar awak macam kutuk sa--"

"EAH MANE ADE , CIKGU !! SAYA KATA CIKGU MANYAK CANTEKK OO RINI EN LILY ??!!" Dia memberi death glare kepada Lily .

"Haa ?? Haah haah ." Lily mengangguk penuh ikhlas .

"Ni lagi sorang , munafik ." kata Soomin lalu menjeling Chae .

"Haih.. dah jom belajar muzik ye anak anak ." kata Saem Park . Chae menghela nafasnya lega .

Sesi belajar pun bermula dan berakhir huhu .

K skip .

Situasi The Boyz

Semua pelajar lelaki mula mengerumuni papan kenyataan yang terdapat di tepi kaki lima asrama tersebut .

"Tu apehal tu ?" soal Juyeon kepada membernya .

"Tahlah.. jom pergi ." kata Sangyeon lalu pergi ke arah notice board tersebut dengan diikuti oleh membernya yang lain .

Perhatian !
Latihan bola sepak bagi semua pelajar lelaki bermula dari 15 Mac hingga 27 Mei .

Sebarang pertanyaan sila hubungi :
-Saem Han not Jisung - 01111111111
-Saem Yoon not Jisung - 0122222222
-Saem Park not Jisung - 0133333333

Terima kasih

Disahkan oleh ,
Park Yoonmin
( pengetua luxur hostel yang suweg )

Disediakan oleh ,
Kim Namjin
( setiausaha kelab bola sepak yang sem )

.

"

So , wanna join guys ?" soal Sunwoo .

"OF COURSE !!"

Kelas

Ahli ahli The Boyz memasing tengah sibuk tulis maklumat yang patut kat borang penyertaan bola sepak tu .

Yang Queenz sibuk mengintai . The Boyz hanya ignore , lagipun dorang bukan buat apa pun .

"Weh.. aku cakap kau tuliskan boleh ? Tulisan aku tak lawa lah ." kata Hwall kepada Chaeng .

Mengada bhai . Sengaja arr tu ambek kesempatan .

"Boleh je.. hah cakap lah.." Chaeng terus merampas borang dan pen dari Hwall .

Hostel + The Boyz Applyfic √Where stories live. Discover now