°11

620 64 186
                                    

Cuti pun dah berakhir , maka semua budak yang balik kampung tu pun dah kembali ke asrama .

Dan harini juga , akan berlangsungnya pemilihan untuk siapa yang layak untuk menyertai perlawanan bola sepak nanti.

"Okay semua.. siapa yang saya sebut nama , sila ke sebelah kanan saya ." kata Saem Kang , tapi dia keluarkan tangan kiri dia .

"Cikgu.. tu tangan mana ?" soal Woojin anak Park dari dorm Wannasatu .

"HALAH HALAH KAU NI.. ITUPUN NAK TEGUR!! CIKGU TAHULAH !! DAH ! KAU SIMPANAN !!" tengking Saem Kang .

Dengan hampanya Woojin pun berjalan ke sebelah kiri Saem itu .

"Simpanan sebelah kiri saya , dan saya akan panggil simpanan dulu ."

"Hwang Hyunjin ."

"Lucas Wong ."

"Kang Daniel , bukan anak saya ."

"Xu MeiMei ."

"XU MINGHAO LAH CIKGU !!" kata Minghao , budak dorm Seventeen auch .

"Hah pape jelah.. dan last , Jeon Biskut.. itu saja untuk pemain simpanan ."

"Saya sambung lagi dengan yang bakal bermain di padang nanti.. dan calon calon nya ialah ." Cikgu ingat ni Anugerah Skrin ke ?

"Kim Sunwoo ."

"Heo Hyunjoon ."

"Moon Hyungseo ."

"Ji Changmin ."

"Choi Chanhee ."

"Kim Younghoon ."

"Lee Sangyeon ."

"Jacob Bae ."

"Sohn Youngjae ."

"Lee Jaehyun ."

"Lee Juyeon ."

"Dan Joo Haknyeon . Ok itu saja untuk harini ."

"CIKGU !! SAYA PAWER TAU !! KENAPA TAK PILIH SAYA ???!!" kata Jihoon tak puas hati .

"Memang pawer , tapi kau tu banyak sangat kontroversi (?) sana sini.. bawak balik pempuan lah , dating kat luar asrama.. mengunyit lah itulah inilah.. nanti tercemar nama team kita saya yang malu ." Hamek kau Park Jiboon 🌚

"TAPI THE BOYZ PON SELALU DATING NGAN QUEENZ KAT TEMPAT TERSEMBUNYI LAGI , TAU !! ASAL SEMUA TERPILIH ??!!" Amboi , memang tak puas hati habes ni .

Juyeon tak puas hati , dia nak tibai Jihoon , tapi Sangyeon halang .

"At least dorang dating dengan perempuan yang sama.. kau ? Harini orang lain , esok lain , lusa lain , semalam lain.. hah pikir pikirkan lah sendiri ." Saem Kang menepuk bahu Jihoon .

Jihoon terus senyap .

"Ok , yang dah terpilih , saya harap awak semua dapat buat yang terbaik , kay ?"

"ABIH TU YANG TAK TERPILIH NI ACANER LAK 🌚 ??!" Eah eah kecohlah kau Changbin anak Seo .

"Pergi belajar lah kau BAHAHAHAHA !!" kata Younghoon .

"Tah tu.. pergi tingkatkan prestasi kau.. KAHKHAKAHKAH !!!" Sunwoo tergelak setan . Amboi bang , tahulah pelajar contoh 🐒

"BAHAHAHAHAH dengar citer prestasi kau yang paling teruk sekali kat asrama ni BAHAHAHAHAHAH !!" hina Kevin .

"Berapa result dia ?" Hyunjae bisik .

"Straight J-" balas Hwall .

"Ohhh boek arr ." kata Hyunjae bangga . Eleh kau tu Straight F- 🌚

Hostel + The Boyz Applyfic √Where stories live. Discover now