°2

923 81 336
                                    

Dewan

"Okay semua . Mungkin korang dah berkenalan dengan roommate memasing , tapi belum kenal dengan yang lain kan ? HAHAHAHAAHA ."

Semua pelajar set² buat macam tercari cari sesuatu .

"Korang cari apa ?" soal cikgu tadi . Tiba tiba Hyunjae menjawab .

"Cari lawak ni cikgu.. kat mana eah ?" Dengan selamba badaknya dia berkata .

"Budak zaman sekarang memang kurang kasih sayang 😑 okay ! Dah dah sekarang ni time ice breaking !" semua pelajar mula bergegas untuk kenal antara satu sama lain .

"Hai ." Chae menyapa Sunwoo . Lelaki tersebut memandang Chae atas bawah dengan pandangan kereknya .

And guess what ? Dia blah camtu je .

"Sombong !"

.

"Hmm malas lah aku nak berkenalan dengan anak anak orang kaya ni ." kata Isyi kepada membernya .

"Haah weh ." sahut Lily .

"Tah . Budak dari dorm The Gayz eah The Boyz tu kerek gila ." kata Chae . Siyes dia masih tak puas hati .

"Mana kau tahu ?" soal Chaeng .

"Aku sapa lah mamat sorang tu tadi.. dia tengok aku pastu terus blah.. pale otak dia ." semua member mengangguk mengiyakan .

"Muka je hensem memasing.. tapi perangai haprak ." kata Rae .

.

"Yang minah minah kat dorm Queenz tu jeling jeling kita apehal ? Tahu lah aku ni hensem ." sempat lagi tu si Younghoon ni puji diri sendiri .

"Tah.. muka masing masing dah la pecah.. BAHAHAHAHAH !!" kejam siaa Haknyeon .

"Ada minah ni tadi pergi tegur aku.. eww pikir aku pandang ke girls macam tu ? Sowey ." Sunwoo membuat muka jijiknya .

"Yang mana satu yang tegur kau ?" soal Jacob .

"Yang tu ." Sunwoo menunding jari ke arah Chae .

And Chae perasan .

"Kau apehal tunjuk tunjuk aku ?!" tengking Chae .

"Ingat aku hingin ke sial ?!" balas Sunwoo . Member member main peranan tenangkan dorang .

The other side..

Click ! Click !

Jinhee memandang New yang sedang berselfie tu dengan pandangan jijik .

"Woi pondan !" New menoleh . Eah terasa ke bang ?

"APE KAU PONDAN PONDAN ??! NAMA AKU NEW ARR !!" haa amek kau New dah marah .

"Eleh sorry aa ."

"BLAH AR ! KAU TAK LAWA !" amboi , amboi , hina orang ye ?

Jinhee yang in mood tadi tetiba nak naik angin .

"KAU TU DAH LA PONDAN EISHH SIAP KAU !!!" lalu Jinhee terus meninggalkan New .

New buat bodo and sambung tulis kepsyen .

.

"Okay semua ! Waktu ice breaking dah tamat , so lepasni.. PERGI MASUK KELAS !!" Eih.. tadi bukan cikgu ni nyah ke .

K la pape je .

Semua murid mula bergegas masuk ke dalam kelas memasing .

Masa nak masuk kelas , The Boyz terserempak dengan Queenz . Ape lagi.. sesi jeling menjeling bermula .

Hostel + The Boyz Applyfic √Where stories live. Discover now