°7

618 71 213
                                    

"Ok semua.. minggu peperiksaan pun dah abes , so enjoy lah dulu ye memasing ." kata Saem Jung .

"Esok dah start cuti penggal pertama eah cikgu ?" amboi , cuti laju je eah kau New .

"Sabo , saya belum abis cakap ."

"Oh ok ok ."

"Ye , betul apa yang si Chanhee cakapkan ni.. tapi sebelum cuti , saya nak bagi buku record dulu ." Semua pelajar dah cuak . Ada yang dah berpeluh dah .

Saem Jung pun mengedarkan buku record memasing .

"Ranking dalam kelas saya dah tampal kat dinding tu . Ok saya keluar dulu . Selamat bercuti ." then saem tu pun blah .

"WEHHH MATH AKU GAGALLLL !!" jerit Younghoon .

"Heh . Math aku cemerlang ." Sunwoo mengflip buku record tersebut .

"ELEHH AKU PUN SAMA ARR !" kata New yang duduk kat meja depan sekali tu .

"Aku pun.. cuma A minus je.. hek . Yang penting B.I aku flying colors ." kata anak Bae . Lagi sorang flip buku rec .

"Weh kau num berapa ?" soal Chaeng kepada Hwall .

"Huhu kau tengoklah sendiri.." Chaeng terus merampas buku rec tu daripada Hwall .

"UISHHH STRAIGHT D SIAAA !!"

"Weh jangan cakap kekuat.. segan bhai ."

"Ohok k k ."

Btw ini kedudukkan dalam kelas 1st :

1 . Sunwoo [ 10A+ 1A ]
2 . Lily [ 11A ]
3 . Sungji [ 1A+ 10A ]
4 . Chaeng [ 11A- ]
5 . Heul [ 10A 1B- ]
6. Harin [ 11B+ ]
7. Yun [ 9A 1C 1C+ ]
8. Chae [ 8A 3C ]
9. Rae [ 8A 3C- ]
10. Soomin [ 7A 4B ]
11. Jinhee [ 9A 1C 1D ]
12. Xandra [ 6A 2C 3D ]
13. Isyi [ 5A 1B 5D ]
14. New [ 1A 10C- ]
15. Jacob [ 1A+ 1A 8D ]
16. Kevin [ 1A+ 10D ]
17. Sangyeon [ 4D+ 7D- ]
18. Hwall [ 11D ]
19. Eric [ 1A+ 10E ]
20. Haknyeon [ 7E+ 4E- ]
21. Q [ 10E 1F ]
22. Juyeon [ 11F+ ]
23. Younghoon [ 11F ]
24. Hyunjae [ 11F- ]

"Aku ingat aku dah teruk.. rupanya ada yang lagi teruk.." kata Q .

"Yang pengawas jantan tiga ekor tu memang dah pakat Top3 dari bawah ke apa ?" kata Chae .

"Kau diam a . Pikir senang ke ?" kata Juyeon .

"Tah tu ." kata Younghoon dan Hyunjae serentak .

"Habistu kenapa aku boleh buat ? BAHAHAHAH RIAK JAP ." Semua memandang Sunwoo dengan krik krik .

"K ."

"Kesah apa aku.. yang penting cuti sebulan.. KAHKAHKAH !" kata Rae .

"Tah.. btw aku rasa cam malas arr nak balik rumah.. kita stay je boleh en ?" Cadang Soomin dan semua mengangguk setuju .

"Aku ok je.. lagipun bosan la duduk rumah.. kalau kat sini boleh jumpa korang !" kata Xandra teruja .

"Tapi aku taknak jumpa kau.. k chaw lu ." lalu Harin terus blah and pergi ke dorm .

"WOI ANAK PARK !! AKU NAK IKOT !!" dengan sekelip mata , Jinhee dah pun chaw ikut mem boek nya .

"Tapi kita boleh keluar dari kawasan asrama ni kan ?" soal Heul .

"Boleh je . Haa pastu leh arr lepak tengok wayang ke.. ape ke en ." Chaeng mengangkat keningnya .

"Haah haah.. nanti boleh shopping.. lagipun stock baju i dah nak abes la ." selit Isyi .

"Hohoho dah jom masuk dorm.." ajak Soomin .

"Weh korang ada latihan lagi ke cuti cuti ni ?" soal Yun kepada The Boyz .

"Ade lah awokk KAHKAHKAH" balas Kevin .

"Eeyy gatai nau kau.. ada.. kenapa ?" soal Sangyeon semula .

"Saja . K arr aku chaw lu ." Yun meminta diri .

"HATI HATI AWOKK TAKUT TERSUNGKUR KAT HATI AII SUSAH NANTI BAHAHAHAHAHA !!" sempat lagi tu si Kevin ni .

Yun tergelak kecil .

'Dia main main je tu .'

Dorm Queenz

"Haloh haloh bosyan siot ." kata Lily .

"Bosan ? Kau pergi bentang sejadah , berzikir banyak banyak.. InsyaAllah hilang bosan kau ." kata Chae .

Lily sentap .

"Hoho btw esok apa plan kita ?" soal Chaeng .

"Berjoli lah sis.. nak buat apa lagi ?" kata Sungji yang tengah makan keropok rota . Ekceli dia rembat Haknyeon punya hoho .

"Hengkau ni makan je keje.. bak sikit.." tanpa rasa bersalah , Jinhee merampas keropok tersebut dari tangan Sungji .

"Alaaa kau ni ! Dah arr aku nak keluar jap gi kedai runcit depan uh ." Sungji memakai hoodienya lalu terus menuju ke tempat itu .

Sungji's side

"Tak guna punya kawan.. huhu siap kau Jinhee.. aku kahwinkan kau dengan Baru nanti ." Sungji mengelap air mata palsunya .

"Errmm yezza ! Potato chip feberet aku ada lagi !" dengan gembiranya Sungji berlari ke arah snack itu .

Tapi ada satu tangan yang memegang snack yang sama .

Mereka berpandangan .

"KAU ??!" kata Sungji dan Haknyeon serentak .

"Weh aku nak ni !"

"Tak boleh , aku pun nak yang ni !"

"Aku nyer !"

"Aku la !"

Tiba tiba tangan Sungji terlepas . Haknyeon dengan gembiranya terus membayar jajan tersebut .

Manakala Sungji berjalan ke asramanya dengan hampa .

"Halah halah minah ni.. serba salah aku.. KYAA HA SUNGJI !!" panggil Haknyeon dan membuatkan gadis itu menoleh .

"Kau nak ape...." soal Sungji malas .

"Jom duduk situ ." belum sempat Sungji nak bukak mulut , Haknyeon dah tarik tangan dia pergi kat kerusi yang terletak di bawah pokok .

Dorang tak kesah , sebab ramai pelajar dah balik rumah memasing .

"Nah la . Aduh sian aku tengok kau ." kata Haknyeon lalu tersenyum manis .

"Erm siyes la ?" soal Sungji . Jarang dia baik ngan Haknyeon ni .

"Ye , ambik lah ."

"Thanks . Kita kongsi ?"

"Welcome.. ok je ."

Then diorang pun sembang n bergelak ketawa kat situ hampir 1 jam .

Tanpa disedari , satu perasaan mula terbit......

TBC

zzuhayraz YunMi_Li isyi26 Queenyoungie -barbiegurl iamchanhee- -sxhn- junminhyun Lenaaa05 Kimhyerin2006 haknyeonn_

Vomment√ Yang part ciked , dun worii ade part anda nnti huho ♡√

Hostel + The Boyz Applyfic √Where stories live. Discover now