"Haii kelas !" kata Saem Jung sebaik saja masuk ke dalam kelas 1st
Ok , sedikit info . Kelas 1st , iaitu kelas habang The Boyz n hakak Queenz ni , merupakan kelas VVIP hanya untuk orang kaya tahap apa aku pun tak tahu .
So , kelas tu hanya ada 24 penghuni je . Tapi besar dia separuh padang sekolah biasa .
Aii kennot brain . Ok sambung .
Semua pelajar mula bangun , tetapi di halang oleh Saem Jung .
"Ehh kenapa awak semua bangun ni ?"
"Nak cakap selamat pagi ? Macam typical semua sekolah ?" balas Jacob .
"Eahhh untuk Kelas 1st , tak payah buat macam tu.. kamu semua just cakap 'hai' je ." semua pelajar mengangguk faham , but memasing still pelik .
Makin biadap la budak nanti 😌
"Dah tahu kan , siapa deskmate memasing ? How ? Suka tak ?"
"TAKKKK !!"
"Lahhh kenapa ? Sweet apa ? Ada yang 2Hee , ada yang 2Min.. kan best tu ?" Sengaja Saem Jung menganjing .
JinheeXNew dan SoominXQ memandang Saem Jung tajam .
"Ehek . Ok ok.. sebelum mulakan pelajaran , saya nak kenalkan diri saya.. ehem hem.. nama saya Jung Serong , panggil saya Saem Jung . Dan saya merupakan guru kelas kamu semua , ok ?" Semua pelajar mengangguk acah cam dengar je .
"Jadi , saya nak pilih ketua kelas , penolong , dan pengawas .
Semua be like - Wtf kenal perangai pun belum.. nanti salah pilih acane .
"Ok ! Ketua kelas.. ermm kamu ! Yang penolong lak sebelah dia eah ." kata Saem Jung lalu menunding jari ke arah Sangyeon dan Lily .
"Pengawas.. saya pilih berdasarkan visual je la eah.. Ha ! Yang tiga orang tu !" Younghoon , Hyunjae , dan Juyeon memandang Saem Jung .
"Hah korang tiga orang pengawas lelaki ."
"Tapi cikgu , saya ni bebal.. tak menyesal ke ?"Younghoon menggaru tengkuknya .
"Takpa , tujuan saya pilih yang hensem , sebab kalau pelajar perempuan buat hal , then kamu tegur , nanti diorang dengar.. faham tak ?"
"Ohhhhh !!" balas mereka bertiga serentak .
"Tapi kalau saya yang buat hal , pastu dorang tiga ekor ni tegur , saya tak jalan , cikgu . Macam mana ?" kata kata Harin mendapat sokongan daripada sekutunya .
"Ehek . Ok ok.. bagi pengawas perempuan.. hah ! Yang dua orang tu !"
"Kitaorang ?" kata Yun dan Sungji hampir serentak .
"Yup . Ok esok saya nak yang pengawas pakai baju warna biru , yang ketua ngan penolong , tukar tie warna emas ."
"Ada ke tie warna emas ?" soal Lily . Maklumlah dah selalu belajar kat sekolah biase , tetiba sekolah ni tah pape .
"Ada , ok dah jom belajar . Oh lupa.. saya akan ajar kamu semua subjek math.. ok ? Dah bukak buku teks memasing ."
"Perlu ke bukak buku teks ? Aku dah pro a ." kata Sunwoo dengan lagaknya . Chae yang di sebelah mula menyampah .
"Huaaa mengantuk la cikgu ni mengajar.. baik aku tido ." kata Juyeon lalu melandingkan kepalanya di atas buku teks .
"CIKGU !! ADA BUDAK TIDO !!" adu Rae .
"Hahaha takpe , ni kan kelas VVIP ?" balasan Saem Jung membuatkan Rae melopong .
"Padan muka kau ." Juyeon menganjing . Rae merengus geram .
Rehat
'Nae nuni sumi maeumi nareul wonhae~'
"Haa oklah semua.. loceng pun dah bunyi.. so pergilah menjamu selera di kantin tingkat bawahhhh sekali ."
Semua pelajar tidak menghiraukan kata kata Saem Jung lalu terus berlesup ke bawah .
"Weh geng.. aku tak suka aa duduk dengan mamat tu !" kata Sungji kepada mem boek nya .
Semua mengangguk setuju .
"Tah . Dahlah annoying gila . Dasar pondan ." balas Isyi .
"Err.. korang ? Sure ke kita masuk kantin ni ?" soal Heul .
"Erm ye la kot.. sebab tadi dia memang tulis cante-- Woi ! Kau buta ke ?!" kata Yun .
Kevin memandangnya dengan pandangan tak bersalah .
"Dah kau duduk kat tengah jalan ni apehal ?" balas Kevin .
"Kau siap kau dalan kelas !"
"Tak takut la , betina !" Lalu Kevin and the gang terus meninggalkan Queenz kat situ .
"Bangang ."
Btw , ni kantin dorang
"Dahlah Yun.. abaikan dorang ." Chaeng cuba menenangkan Yun .
Then , dorang pun mula mencari tempat duduk .
Time makan , takkan nak diam je en ? Ape lagi ? Membawang la keje . Yang Queenz kutuk The Boyz , yang The Boyz hina Queenz .
Hadeh .
Situasi Queenz
"Baru first day , aku dah angin dengan si nyah tu ." Jinhee menghentak tapak tangannya di atas meja dengan kuat .
"Yang si Eric tu pulak tak sudah melalak.. rasa nak tibai je duh.." Xandra pula bersuara .
"Tah pape je la perangai dorang.. asal kita boleh sekelas doo ? Serabut aku ." Soomin mengusutkan rambutnya .
"En ? Suka sangat cari pasal ." kata Isyi .
Situasi The Boyz
"Menyampah bhai minah tu . Perangai cam setan ." Sempat lagi Haknyeon menjeling Sungji yang sedang makan di meja hadapan .
"Bukan dia sorang je.. geng dia pun sama.." balas Sangyeon .
"Perempuan zaman sekarang memang takda adab eah ?" Hwall menyelit .
Amboi , sembang cam baguih sangat naa .
"Tah tu ." balas Q .
TBC
zzuhayraz YunMi_Li isyi26 Queenyoungie -barbiegurl iamchanhee- Lenaaa05 haknyeonn_ -sxhn- junminhyun Kimhyerin2006
Vomment √ Maap klau part syikit ♥
YOU ARE READING
Hostel + The Boyz Applyfic √
Nouvelles+ Bila budak budak savage masok asrama belaik- Completed √ thanks @-jiminchim for the cute cover 💕💕💕 || 2018 ||